Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen
https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.
Kommentit (2251)
Sellainenkin on käynyt mielessä, että nämä ufot voivat olla ihmisiä tulevaisuudesta. Ovat keksineet aikamatkailun, mutta eivät halua paljastua tai liikaa vaikuttaa nykyisiin ihmisiin, jotta eivät muuttaisi ihmisrodun kehitystä väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Fårlot, wrong link...
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat saapuneet. Valmistautukaa uuteen johtajaan..
Ne ovat aina olleet täällä !
UFO, tunnistamaton lentävä kohde.
Ei tarkoita että se olisi maapallon ulkopuolinen (eikä voikaan olla itsestään selvistä syistä), vaan tarkoittaa että se on 1) tunnistamaton, 2) lentävä, 3) kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi pyramidi-ufo vilkkuu samallalailla kuin ihmislentokoneen huomiovalot...
Eiköhän USA:n laivaston tutkat normaalin lentokoneen erottaisi?
Tai luulisi ainakin näin.
Stealth !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi pyramidi-ufo vilkkuu samallalailla kuin ihmislentokoneen huomiovalot...
Ystävälliset ja vastuulliset alienit ovat luonnollisesti googlanneet planeettamme kansainvälisten ilmailuhallitusten määräykset ja varustaneet menopelinsä asianmukaisilla varusteilla ennen tänne tuloaan.
Alukset on toki hyväksytetty Maan viranomaisilla ensin.
Ja nimenomaan suomen viranomaisilla..ettei ole ylimääräistä lisäjarruvaloa tms.
Vierailija kirjoitti:
UFO, tunnistamaton lentävä kohde.
Ei tarkoita että se olisi maapallon ulkopuolinen (eikä voikaan olla itsestään selvistä syistä), vaan tarkoittaa että se on 1) tunnistamaton, 2) lentävä, 3) kohde.
Ja salaiseksi se voidaan julistaa jos esimerkiksi epäillään että se on vieraan vallan aiemmin havaitsematon ilma-alus. Ei haluta kerroa vastustajalle että niiden näkymätön laite on nyt nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän USA:n laivaston tutkat normaalin lentokoneen erottaisi?
Tai luulisi ainakin näin.
Voisi luulla näin, mutta entäs isot droonit.
Minä olen joutunut nuorempana usein alusten kyytiin, jossa ovat tehneet minulle testejä. Nämä noudot loppuivat tuossa 5 vuotta sitten. Kerran puoliksi heräsin sellaisen aluksen ruumasta ja se siellä oli kymmeniä metallipöytiä, joiden päällä makasi muita noudettuja ihmisiä. Kun huomasivat että olen puoliksi hereillä, niin alkoivat syöttää minulle ilmeisesti mielestäni kaivetun henkilön puhetta, jotta keskittyisin siihen. Tämä henkilö oli Jari Litmanen, jota olen ehkä eniten arvostanut kaikista henkilöistä.
He pystyvät tekemään näitä noutoja niin, että kukaan ei huomaa mitään. Emme ole yksin täällä.