Pojan kasvuennuste on 183 cm, onko liian lyhyt?
Tuntuu, että tytötkin ovat nykyään melkein tuon kokoisia.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein nykystandardeilla on. Toki, jos siihen saa rakennettua hyvän lihasmassan vähällä rasvalla tueksi, niin pituus on ihan hyvä.
Tämä ei varmaan ole ongelma, kun harrastaa yleisurheilua (juoksu ja loikat). Hyvä lihasmassa on jo nyt.
ap
Jes, hyvä! Sitten naisiakin on mahdollista saada.
Tietysti pohdin tätäkin. Että saisi hyvän parisuhteen.
ap
Jos haluat pojalle hyvän parisuhteen, niin kannattaa ennemmin keskittyä siihen että opettaa pojan kohtelemaan naisia hyvin sekä tekemään kotitöitä.
Kokeilepa kirjoittaa deittipalstalle tai Tinderiin; "Olen empaattinen mies,joka kohtelee naisia hyvin ja teen kotitöitä. Pituus 168cm".Montakohan supertykkäystä nuori mies saisi?😆
Ainakin minulta saisi. En etsi seksiseuraa, vaan vakavaa suhdetta.
Kuusi jalkaa on jopa amerikoissakin miehen mitta joten äiti voi olla ihan rauhallisin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkein nykystandardeilla on. Toki, jos siihen saa rakennettua hyvän lihasmassan vähällä rasvalla tueksi, niin pituus on ihan hyvä.
Tämä ei varmaan ole ongelma, kun harrastaa yleisurheilua (juoksu ja loikat). Hyvä lihasmassa on jo nyt.
ap
ap
Jos haluat pojalle hyvän parisuhteen, niin kannattaa ennemmin keskittyä siihen että opettaa pojan kohtelemaan naisia hyvin sekä tekemään kotitöitä.
Kokeilepa kirjoittaa deittipalstalle tai Tinderiin; "Olen empaattinen mies,joka kohtelee naisia hyvin ja teen kotitöitä. Pituus 168cm".Montakohan supertykkäystä nuori mies saisi?😆
Ainakin minulta saisi. En etsi seksiseuraa, vaan vakavaa suhdetta.
Eivät miehet yleensä saa supertykkäyksiä kuin lähinnä vahingoissa (tai sitten on jotenkin kuuluisa). Tinder melko komeallekin ja keskimitan ylittävällekin miehelle melko ankea paikka ellei ole kuuluisa jostain. Toisaalta yksikin oikea riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi jalkaa on jopa amerikoissakin miehen mitta joten äiti voi olla ihan rauhallisin mielin.
Amerikassa miesten keskimitta on itseasiassa alempi kuin Suomessa (melko paljon lyhyempiä aasialaistaustaisia ja latinoisskin taitaa keskipituus olla pohjoiseurooppalaisia lyhempää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Itse olen tuon mittainen ja kyllä minä jostain syystä tykkäyksiä saan, vaikka profiilinikin on ihan huono. Jos panostaisin profiilikuviin ja tekstiin, niin saisin varmasti naisen. Tällä hetkellä haluan vain keskittyä vielä hetken itseeni ja sitten alan parisuhteeseen.
Toki elämäni aikana on tullut ihmisiä vastaan joille pituus on jonkinlainen fiksaatio. Kaikkia ei tarvi miellyttää ja monesti hyvällä empatiakyvyllä saan monen huomion :)
Jonathan Edwards kolmiloikan me- mies 180cm Arsi Harju olympikultaa kuulassa 183cm Stefan Holm korkeuden olympiakultaa 181cm Julius Jego 175 keihään mm kultaa. 183 cm on optimaalinen pituus , jos syliväli on reilusti yli 190cm niin vielä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan, olen itse tuon pituinen mies eikä kukaan ole vielä väittänyt minun olevan liian lyhyt.
Kiva kuulla, ajattelin vain, että miten nykynuoret suhtautuu? Pitääkö olla jo lähemmäs 190 cm?
ap
Kyllä 2 metriä päälle on parempi.
Sukulaispoika on perinnöllisistä syistä 160 cm, ja kyllä hänelläkin on tyttöystävä. Oma poika nyt 17-v. ja on 170 cm eikä ole ollenkaan pahoillaan siitä. Ei kuulemma ole lyhyemmästä päästä lukiokavereistaan.
Ihan keskimittainen nuorissa. kaikki ikäluokat huomioiden jopa keskimittaa hieman pidempi. Ihan hyvä.