Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt

Vierailija
11.04.2021 |

Oon ollut nyt puoli vuotta nykyisen miesystävän kanssa. Ekat kuukaudet oli tosi ihania ja tuntui, että tuo on oikeesti se tyyppi kenen kaa haluaa olla aina. Joku aika sitten kuitenkin kumppanini muuttui hyvin erilaiseksi mitä suhteen alussa oli. Ymmärrän tietysti, että kun tutustuu enemmän ja alkaa tottua ja pitää toisen seuraa normaalina niin sitten käytöskin voi muuttua. Hän on muuttunut kylmäksi ja kohtelee minua välillä kuin olisin pelkkää ilmaa. Ollaan asuttu yhdessä 3 kuukautta ja sinä aikana kaikki kotityöt lähestulkoon on siirtynyt minun harteille. Olen maininnut tästä mutta hän sanoo, että voi muuttaa poiskin. Olen pettynyt siihen, että onko mies todella tuolleinen. En siis oikein tiedä mitä tehdä. Onko kenelläkään kokemuksia tai vinkkejä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miksiköhän yleensä seurustellaan riittävän pitkään ennen sitä yhteen muuttoa? Niin makaa kun petaa.

Vierailija
2/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin taitaa olla pettynyt teidän yhteiseloon.

Vierailija
4/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pyytäisin muuttamaan pois, jos jo kolmen kuukauden yhdessä asumisen jälkeen asenne on tuo.

Vierailija
5/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassientyhjentäjä pihalle. Selkeä patriarkaatin kasvattama munakas; orjuuttaa ja alistaa naista.

Vierailija
6/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pettynyt, miehen kanssa on sovittu ettei fistata, ja kuitenkin löysin taas koko kouran tuokkosestani. Mitä teen?

Vierailija
7/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskoreus alkaa karsiutumaan ja todellinen luonne tulee esiin. Jos mies haluaa muuttaa pois ennemmin kuin keskustella reilusta kotitöiden jakamisesta, niin hän ei välitä sinusta. Taitaa olla aika itsekeskeinen ja lapsellinen luonne.

Vierailija
8/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö mieheltä oma kämppä alta? Ex pisti pihalle?

Vierailija
9/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksiköhän yleensä seurustellaan riittävän pitkään ennen sitä yhteen muuttoa? Niin makaa kun petaa.

Ollaan tunnettu jo reippaasti yli vuosi ja koin, että mies oli jo niin '' tuttu ja turvallinen '' että mitään yllätyksiä sitä kautta tulisi. Tavattiin töiden kautta ja työskennellään edelleenkin samassa työpaikassa, jossa miehen luonne on aivan sama kuin ennen: huumorintajuinen, naurava ja huolehtiva. Alkuvaiheen huumassa ei tullut ajatelleeksi tälläistä. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta mies sanoo vain, että kuvittelen kaiken.

Ap

Vierailija
10/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu erillään. Jos toinen on kiinnostunut aidosti pitkän päälle, on melko välittävä eikä kylmä. Onko hänellä jotain muuta menossa muualla.

Vierailija
11/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pettynyt, miehen kanssa on sovittu ettei fistata, ja kuitenkin löysin taas koko kouran tuokkosestani. Mitä teen?

Mä en ymmärrä.

Vierailija
12/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu jo reippaasti yli vuosi ja koin, että mies oli jo niin '' tuttu ja turvallinen '' että mitään yllätyksiä sitä kautta tulisi. Tavattiin töiden kautta ja työskennellään edelleenkin samassa työpaikassa, jossa miehen luonne on aivan sama kuin ennen: huumorintajuinen, naurava ja huolehtiva. Alkuvaiheen huumassa ei tullut ajatelleeksi tälläistä. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta mies sanoo vain, että kuvittelen kaiken.

Ap

Eli häntä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinä ajattelet.

Vierailija
13/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama provoilija linjoilla.

Ja muka 3 kk vain seurusteltu ja heti muutettu sen jälkeen yhteen.

Heh heh tämän naisen ulostuloja.

On pahasti pipi päästään.

Vierailija
14/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seurustelu ja ”tunteminen” on kaksi täysin eri asiaa. Työminä yleensä kun poikkeaa siitä siviiliminästä.

Vierailija
15/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seuraavan kerran kun mies sanoo, että voi muuttaa pois, vastaat kyllä kiitos.

Vierailija
16/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama provoilija linjoilla.

Ja muka 3 kk vain seurusteltu ja heti muutettu sen jälkeen yhteen.

Heh heh tämän naisen ulostuloja.

On pahasti pipi päästään.

Kyllä sutkin tunnistaa...

Vierailija
17/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sinun tunteesi on ihan oikeat.

Etenkin, kun mies ei suostu tarkastelemaan tilannetta.

Sinä voit ihan oman hyvinvointisi takia tehdä päätöksen, että kiitos ei. Tämä ei ole sitä mitä haluan ihmissuhteesta.

Jos olisi halukkuutta tehdä töitä yhteyden saamiseksi ja sen eteen, niin tilanne olisi toinen.

Suosittelen ihan rationaalista ratkaisua. Kun homma ei toimi, niin ei jatkoon.

Sinä tiedät mitä sinä haluat. Se on arvokas oppi tuosta suhteesta.

Ole itsellesi hyvä.

Vierailija
18/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap sinähän sanot aloituksessa että on seurusteltu puoli vuotta ja asuttu yhdessä kolme kuukautta.

Siis kolmen kuukauden seurustelun jälkeen muutitte yhteen.

Ja nyt olettekin tunteneet toisenne reippaasti yli vuoden.

Hiukan kyllä hymyilyttää nuo sinun selostuksesi!

Provo mikä provo, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
19/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erillenne. Et ole mikään kotiorja, jonka tehtävä on paapoa aikuista ihmistä.

Jos kumppanisi ei kanna omaa osuuttaan vastuista, kuten kotitöistä, ei hän tule tekemään niin jatkossakaan. Ongelmilla on tapana paisua ja kumppanisi laistaa entistä enemmän yhteisistä vastuista, kun oppii, että sinä teet hammasta purren hänenkin osuutensa, kun et voi sikolätissäkään asua.

Vierailija
20/39 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seurustelu ja ”tunteminen” on kaksi täysin eri asiaa. Työminä yleensä kun poikkeaa siitä siviiliminästä.

Juuri näin. Tästä syystä lehdissä kaikenlaisten rikosten yhteydessä naapuristo päivittelee, että ei olisi ikinä uskonut niin mukavasta ihmisestä, että heitti puolisonsa ja lapsensa palasina kaivoon.