Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa nähdä kavereita kun niillä menee hyvin ja itse masentunut

Vierailija
01.11.2024 |

Onko muilla ollut samanlaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun

Vierailija
2/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt itse masennuksen hoitoon? Liikutko aktiivisesti? Käytkö sosiaalistumassa? Syötkö terveellisesti? Nukutko riittävästi? Selailetko vain somea ja vertaat itseäsi muihin? Käytkö töissä/opiskeletko? Ota vastuu omasta elämästäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vertailla itseä muihin. Se on loputon suo. Sitäpaitsi niille hyvin meneville voi tulla joku sairaus, johon ei raha auta. Näin minä ajattelen. Ei mullakaan mee ainakaan taloudellisesti hyvin, mutta on terveyttä ja katto pään päällä. Opettele arvostamaan itseäsi, sanoo vanha täti.

Vierailija
4/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin useita vuosia sitten olla käymättä kenenkään luona etten masenna ketään. Ongelmani on ahdistus.

Vierailija
5/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa nähdä ketään, kun en jaksa kuunnella kenenkään avautumista omista ongelmistaan.

Vierailija
6/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vertailla itseä muihin. Se on loputon suo. Sitäpaitsi niille hyvin meneville voi tulla joku sairaus, johon ei raha auta. Näin minä ajattelen. Ei mullakaan mee ainakaan taloudellisesti hyvin, mutta on terveyttä ja katto pään päällä. Opettele arvostamaan itseäsi, sanoo vanha täti.

Se huonommuuden tunne vaan iskee seurassa, kun muut kertovat kuulumisistaan ja itsellä vaan kaikkea raskasta. 

Vierailija
7/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä neuvo on masentuneelle aivan älytön. Tämä on sama kuin opettele ajattelemaan syöpä pois ja sitä ei olekaan.

Vierailija
8/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet luuserit pitäisi jyrätä puskutraktorilla jos eivät itse ymmärrä lopettaa itseään.

Vierailija
9/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneet luuserit pitäisi jyrätä puskutraktorilla jos eivät itse ymmärrä lopettaa itseään.

Siitä sitten lähdet jyräilemään. Mitä enää odotat?

Vierailija
10/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku lopettaa sinut.

Vierailija
11/11 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.  Pystyisitkö keskustelemaan ystävien kanssa asiasta? Ehkä joku voi jollain tavalla auttaa vaikka et itse sitä  vielä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi