Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
361/436 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran ison tertun banaaneja ja vasta kotona huomasin, että se vaaka oli punninnut sen jotenkin osittain kun tertun hinnaksi oli muodostunut vaivaiset 0.12e. Kassakaan ei ollut huomannut, muut heviosaston tuotteet oli oikein eli ei ollut vaaka epäkunnossa.

Vierailija
362/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan punnitse tuotteita solmun kanssa. Solmu painaa gramman ja lisää tuotteen hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teissä ole ihmisen näköäkään

Vierailija
364/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varas, eli en huijaa. Ennenvanhaan suosittu huijaus oli punnita vahingossa vääriä irtokurkkuja. Nyt ne kurkut on jossain tiskin takana, enkä koskaan näe niitä päniköitä, enkä muista koko kurkkuja kaupassa. Kohta niitä ei varmaan saa enää ollenkaan.

Minusta olisi järkevämpää mennä ns. "leipäjonoon", eli ilmaiseen ruoanjakeluun, eikä varastaa kaupasta.

Vierailija
365/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama tilanne on mahdoton, mutta uskoo ken tahtoo 

Kyllä se on ihan mahdollista. Miksi epäilet?

Miten punnitaan puolikas kurkku?

leikataan kai puoliksi ja sitten liimataan yhteen, näin käsittänyt..

Vierailija
366/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan punnitse tuotteita solmun kanssa. Solmu painaa gramman ja lisää tuotteen hintaa.

Miten sen pussin massa lisääntyy, kun se punnitaan?

Vierailija
367/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kurkun voi punnita puoliksi?

Vierailija
368/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tarvitsen puhtaan rikosrekisteri En näpistele enkä varsinkaan tehtaile heviosastolla petoksia lisäämällä tomaatteja jo punnittuun pussiin. Ei ole riskin ja muutaman hassun euron säästön arvoista.

Vierailija
369/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pahassa rahapulassa punnitsin kotimaiset helvetin kalliit tomaatit ulkomaisten halvempien hinnalla. Ei oo toistaiseksi k-ryhmä mennyt konkkaan rötökseni takia.

Vierailija
370/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

🤣🤣Tätä vinkkiä täytyykin käyttää seuraavalla kerralla.

Vierailija
371/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tekee mitä haluaa, mutta minä en ala muutaman euron takia mainettani mustaamaan.

Vierailija
372/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina huijaan. Ei mua vanhaksi heveriksi usko kukaan. En tiiä pitäskö se ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena? Ulkonäöllä en viesti että olen hevari ja kapasiteetiltani hedelmävihannes.

Yhellä sormella ja kitaran ylin kieli. Kaikki osaa. Dant, tan tan, dant tantta daa, dant dant daa, daa daa..Alku on helpompi kuin ala-asteen ukko nooa. Siinä on jotain neroutta yksinkertaisuudessa. Siksi se kitaristi huijaa aina hevi osastolla. Soolojensa takia sitä ei  usko painovoimakaan.

Vierailija
373/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan.

Kerran ollessani suuressa marketissa heviosastolla, nuori tyttö ja jo melkein jäi kiinni tuollaisesta.

Osastolla oli samanaikaisesti sen osaston myyjä täyttämässä hedelmälaareja.

Tyttö oli ottanut luomu omenia ja painanut punnistessa kaikkein halvimman ulkomaisen omenan nroa.   Myyjä oli huomannut tämän.

Hänet vietiin takahuoneeseen, sitä en tiedä kutsuttiinko poliisti paikalla.  Mutta ainakin näpistykseksi tuollainen lasketaan.

Tosi noloa, hävetti itseänikin.

Jotta kyllä ne myyjät seuraavat asiakkaita koko ajan, kun lähettyvillä ovat.   Voi sanoa, että heillä on silmät selässäkin.

Mutta ihmettelen joskus, miten osaavat kiinnittää huomion aina niin tiettyhin ihmisiin, jotka tuollasita tekevät.

Kaipa sekin on sitä ammattitaitoa.

Vierailija
374/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa nähnyt eläkeukon vetävän kitaansa mandariinin pari suoraan laarista, hymyili kun näki että näin. Minä että wtf? Taisi olla vakiasiaks siinä Cittarissa, varmaan nyysi muutakin oli niin huolettoman oloinen. Ellei ollut ite pääpomo.

Vierailija
375/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaan. Väitän kuuntelevani Bodomia, Rammsteinia ja Metallicaa, kun oikeasti kuuntelen Yötä ja Suvi Teräsniskaa.

Vierailija
376/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina huijaan. Ei mua vanhaksi heveriksi usko kukaan. En tiiä pitäskö se ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena? Ulkonäöllä en viesti että olen hevari ja kapasiteetiltani hedelmävihannes.

Yhellä sormella ja kitaran ylin kieli. Kaikki osaa. Dant, tan tan, dant tantta daa, dant dant daa, daa daa..Alku on helpompi kuin ala-asteen ukko nooa. Siinä on jotain neroutta yksinkertaisuudessa. Siksi se kitaristi huijaa aina hevi osastolla. Soolojensa takia sitä ei  usko painovoimakaan.

Oot tainnut vetää muutakin kuin hedelmiä...

Vierailija
377/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Jätän ostamatta, jos rahat eivät riitä.

Vierailija
378/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran huijaan, etten solmi ikinä pussia ennen punnitusta. Solmu painaa enemmän kuin solmimattomat pussinsangat.

🤣🤣Tätä vinkkiä täytyykin käyttää seuraavalla kerralla.

Ainoa oikea tapa. Muistinkin, että olin kirjoittanut tähän(kin) ketjuun. Kuka lie nostanut taas.

Vierailija
379/436 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin vahingossa huijata, mutta jäin kiinni kassalla. Olin ottanut jotain peruspirkka-banaaneja luomun hinnalla, joten lapussa oli liian kallis hinta. Kassa myhäili, että yleensä virhe on toisinpäin.

Vierailija
380/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen pussin massa lisääntyy, kun se punnitaan?

Kun solmit pussin, solmusta tulee lisää massaa. Kokeile sinäkin heittää ensin pussi, missä ei ole solmua. Sen jälkeen solmittu pussi. Solmittu pussi putoaa nopeammin maahan lisäpainon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan