Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
381/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus kalliita valkosipulisuolakurkkuja halvempien maustekurkkujen hinnalla.

Vierailija
382/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus on NÄPISTYS siis varas ! Varo vaan myymäläetsivien tarkkasilmäisyyttä !Siitä saat sakot, kun jäät nageliin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kymmenien centtien takia huijata?

Vierailija
384/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huijaa, se on varastamista.

Vierailija
385/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa. Rikos on rikos. Ei maistuisi hevi tuotteet hyvälle jos huijaa.

Vierailija
386/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huijaan. Punnitsen lantun tomaattien hinnalla... Eikun toisin päin... Ei se kassa kuitenkaan katso millä vihanneksella se pussin sisältö on punnittu...

No, en huijaa. 

Tuollainen huijaaminen - siis punnitsee ja laittaa hintatarran ja sitten lisää vielä tavaraa pussiin, niin siihen ei mun oveluus riitä.

En hoksaisi tuollaista.

Monta muutakin samanlaista älynväläystä jää multa tekemättä.

Mistähän johtuu? Olenko liian yksioikoinen... Hahahaaaaaaaaaa.

Kekseliäisyys palkitaan, näemmä, ja jos pudottaa hameen kaupan oven eteen, niin on helpompi hengittää...

Vierailija
387/436 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä asia on toisin päin. Alepa ja S-Market myyvät homeisia ja pilaantuneita hedelmiä (ei tarkoituksella) ja ne menevät kotona roskiin. Avocadot on mustia sisältä.. Omenat, päärynät ja melonit haisevat homeelle. Banaanit on käyneitä. Vaikka näyttävät ulospäin priimalta.

Olen silti kiitollinen, että hedelmiä on myynnissä.

Vihannekset on pääosin hyvä laatuisia.

Vierailija
388/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on sen verran rikas, että sillä on varaa maksaa jopa siitä hedelmäpussin solmusta.

Vierailija
389/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa koska en siltä osastolta koskaan mitään osta koska me tosimiehet kuten minä emme sen osaston tuotteita kaupoista osta sillä me emme mitään rehuja syö sillä rehut ovat lehmien ruokaa.

Vierailija
390/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on sen verran rikas, että sillä on varaa maksaa jopa siitä hedelmäpussin solmusta.

😂 Siinä varsinainen edustusvaimo.

Vierailija
391/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies 40v kirjoitti:

En huijaa koska en siltä osastolta koskaan mitään osta koska me tosimiehet kuten minä emme sen osaston tuotteita kaupoista osta sillä me emme mitään rehuja syö sillä rehut ovat lehmien ruokaa.

Nii, nykyajan tosimiehet kuuntelee räppiä, ei heviä.

Vierailija
392/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pahassa rahapulassa punnitsin kotimaiset helvetin kalliit tomaatit ulkomaisten halvempien hinnalla. Ei oo toistaiseksi k-ryhmä mennyt konkkaan rötökseni takia.

Juu, ja aina voi ottaa muutaman kaljatölkin taskuun. Plus pari sisäfilepötköä, herkkutiskin juustoa ja jälkkärisidukkaa. Ei ole k-ryhmä mennyt nurin näistä tuhansista tapauksista. :)

Vierailija
393/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varkaus. Tai näpistys mikä lie, en tiedä. Mutta minä en ole varas, huijari tai näpistäjä. Jos selviäisi että miesystävä tekisi tätä vieläkin niin olisi entinen. Selvisi siis että on tehnyt.

Itseasiassa kyseessä on lievä petos, joka on rikosasteikossa vakavampi rikos kuin näpistys (lievä varkaus).

Vierailija
394/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus roskisdyykkausta harrastaneena tiedän että sieltä lähtee puolet hevistä kaatopaikalle vaikkei edes olis vielä vanhaa. Lisäksi tuottajan saamat sentit vihannesten hinnasta on niin olemattomia että kyllä se joka sen vilungin kärsii on sen ansainnut. Eri asia toki on haluammekko menettää lopullisesti luottamukseen perustuvan ilmapiirin... toisaalta, kyläkauppojen aika on ohi ja markettiaikana enemmän on enemmän.

Vierailija
395/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittamaan banaaneilla (jos ei sitten toinen sortti satu olemaan tuoreempaa selvästi eriväristä erää). Banskun kyljessä on toki pieni tarra josta sortti selviää, mutta paatunut laitapuolen kulkija irroittaa sen käden käänteessä. Jos kassalla alkaa vapisuttamaan ja meinaa paniikkikohtaus iskeä, voit aina huutaa "tämä on ryöstö!" ja paeta hämmennyksen turvin. Jos kuitenkin kaikki menee nappiin - mutta tulet katumapäälle - voit aina palauttaa banaanit anteeksipyynnön kera... Tai SITTEN - toteuttaa vieläkin nerokkaamman, ultimaattisen, täydellisen rikoksen, ja repäistä tertusta 1 banaani pois ennen kuin palautat! Buhahaa!!

Vierailija
396/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi, on tyhmää oikomista. Miksei muka ehdi/voi sanoa hedelmät ja vihannekset?

Vierailija
397/436 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toisinaan huijaan hevi-osastolla ostamalla hard rockia.

Vierailija
398/436 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta tuollaiseen epärehellisyyteen.

Vierailija
399/436 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama tilanne on mahdoton, mutta uskoo ken tahtoo 

Kyllä se on ihan mahdollista. Miksi epäilet?

Nykyiset digivaaat mittaa koko painon, vaikka puolet kurkusta ei olisikaan vaakalevyllä.

Kokeile ihan itse seuraavalla kerralla kaupassa. Ellei kaverisi puolittanut kurkkua ennen punnitusta 

Kaverisi oli huijaavinaan, mutta ei huijannut. Menee samaan kategoriaan heidän kanssaan, jotka eivät laita pussiin solmua ennen punnitusta, koska solmu ”painaa”.

Vierailija
400/436 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi rokottamattomat huijaavat enemmän

T. K kauppias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan