Huijaatko heviosastolla?
Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä pari kertaa huijannut 30 vuotta sitten.
Useammin olen pöllinyt munia 20 vuotta sitten. Laitoin ne aina prismassa autokärryn ala koriin ja unohdin nostaa ne hihnalle. Siinä sitten huomaan ne kun sain lapset autoon ja en jaksanut lähteä kauppaan takaisin.
Näin kävi varmaan 5 kertaaM46
I feel you! Kun lapseni olivat pieniä, kauppareissut olivat melkoista sirkusta. Monta kertaa jäi vaipat maksamatta kun unohdin ne rattaiden tavarakoriin enkä kehdannut mennä takaisin ne huomattuani. Puhumattakaan mitä kaikkea tarttui muksujen mukaan.
Et ”kehdannut” palauttaa ”vahingossa” varastettuja tuotteita. Useita kertoja sattui näin. Ehta myymälävaras sinä olet, vaikka yrität vahingon ja lastesi piikkiin asian pistää.
Jos olisin tahallani halunnut jotain varastaa, olisin varmaan valinnut jotain huomaamattomampaa kuin maxi-kokoisen vaippapaketin! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miks huijaaminen, eli petos, on pahempi rikos kuin näpistys? Huijaajat kuitenkin maksaa tuotteesta jotain, näpistäjät ei mitään.
se pikku huijaus saa näpistyksen nimikkeen, kun jäät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks huijaaminen, eli petos, on pahempi rikos kuin näpistys? Huijaajat kuitenkin maksaa tuotteesta jotain, näpistäjät ei mitään.
Tuskin saa, paitsi jos useissa tuotteissa väärät tarrat. Punnitsin banaanit vahingossa väärällä numerolla ja kassatäti pyysi vain punnitsemaan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosnimike on petos, jos jää kiinni. Lievä petos, jos jostain hedelmien punnitsemisesta kyse.
Valehtelin kerran että Nightwish on hyvää.
Meidän iskä laitto eka 6 mandariinia ja sitten punnitsee ja lisää 3 mandariinia eli huijaa kyllä sillee. Mut kerran mä ja sisko haluttiin pienet posliiniset lelukoirat ja iskä sano et on ne kyl hienoja, mut ei niitä nyt ehkä saa. Tiedettiin että ei oo rahaa. Iskä sano et menkää te edeltä. Kaupan pihassa saatiinkin ne hienot koirat ja vasta 4 vuotta sen jälkeen 11 vuotiaana tajusin että iskä varasti ne meille.
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä laitto eka 6 mandariinia ja sitten punnitsee ja lisää 3 mandariinia eli huijaa kyllä sillee. Mut kerran mä ja sisko haluttiin pienet posliiniset lelukoirat ja iskä sano et on ne kyl hienoja, mut ei niitä nyt ehkä saa. Tiedettiin että ei oo rahaa. Iskä sano et menkää te edeltä. Kaupan pihassa saatiinkin ne hienot koirat ja vasta 4 vuotta sen jälkeen 11 vuotiaana tajusin että iskä varasti ne meille.
Ja ei ollut mikään töissäkäyvä normi-isi joka haluaa kusetttaa vaan vaikka ois rahaa. Nähtiin sillontällön kun ei ollut vankilassa, ja tiedän et oli väärin mutta silti tosi iso juttu että saatiin ne koirat kun tiedettiin jo et ei saada. Itse en silti ole varastanut mitään ja sinänsä ymmärrän isää tossa tilanteessa.
Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.
Menet siis kassalle maksamaan ne yksi peruna kerrallaan?
En huijaa. Olen suoraselkäinen perussuomalaisten äänestäjä ja tuollainen on kaukana arvomaailmastani.
Huijaan!
Leikin olevani kovan luokan hevari, mutta kuuntelen ABBAa, koska hevi tappaa!!!
Totta helvetissä. 4e siiklit lähtee kyllä sillä halvemman perunan hinnalla. Ei oo keltään pois ja itselle helvetin hyvä mieli!!! :)
Mulla jäi aikoinaan kaljakori kärryn alaosaan, kassa ei sitä huomannut ja minä huomasin vasta katsottuani kuittia , että olipas halpa kauppareissu. Menin takaisin kassalle ja maksoin!! Tuli hyvä mieli 😃
En. Jos ei ole euroa perunoihin, syön makaroonia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 3c jo pyöristyy ylöspäin ja maksat siis 5c. Tietysti jos on oikein pieniä perunoita ja pyytää kaikki eri kuitille niin ihan mahdollista. Voi kyllä saada vähän hullun maineen jos vaikka tarroittaa perunat erikseen ja kassalla erottelee ne seuraava asiakas -kylteillä. Arvostan kyllä suuresti jos näin teet! 😀👍
En. Heviä valitessa ei pelleillä vaan ämyreistä soi vain laatuhevi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ottaa veitsen ensi kesänä mukaan ja leikkaan kotimaisesta parsakaalista 1/2m varren pois. Terveiset vaan S-marketille. 😁
Varsi kannattaa syödä. Terveellistä.
Minäkään en ole varas, joten en huijaa.
Tämä viesti todistaa, että näpistystä ei pidetä kovin pahana juttuna, kaikki tekee sitä. Yritetään paheksua ja pelotella, että sen takia menee työmahdollisuudet, vaikka todellisuudessa se on no big deal.