Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaatko heviosastolla?

Vierailija
10.04.2021 |

Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.

Kommentit (436)

Vierailija
321/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä pari kertaa huijannut 30 vuotta sitten.

Useammin olen pöllinyt munia 20 vuotta sitten. Laitoin ne aina prismassa autokärryn ala koriin ja unohdin nostaa ne hihnalle. Siinä sitten huomaan ne kun sain lapset autoon ja en jaksanut lähteä kauppaan takaisin.

Näin kävi varmaan 5 kertaa

M46

I feel you! Kun lapseni olivat pieniä, kauppareissut olivat melkoista sirkusta. Monta kertaa jäi vaipat maksamatta kun unohdin ne rattaiden tavarakoriin enkä kehdannut mennä takaisin ne huomattuani. Puhumattakaan mitä kaikkea tarttui muksujen mukaan.

Tämä viesti todistaa, että näpistystä ei pidetä kovin pahana juttuna, kaikki tekee sitä. Yritetään paheksua ja pelotella, että sen takia menee työmahdollisuudet, vaikka todellisuudessa se on no big deal.

Vierailija
322/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä pari kertaa huijannut 30 vuotta sitten.

Useammin olen pöllinyt munia 20 vuotta sitten. Laitoin ne aina prismassa autokärryn ala koriin ja unohdin nostaa ne hihnalle. Siinä sitten huomaan ne kun sain lapset autoon ja en jaksanut lähteä kauppaan takaisin.

Näin kävi varmaan 5 kertaa

M46

I feel you! Kun lapseni olivat pieniä, kauppareissut olivat melkoista sirkusta. Monta kertaa jäi vaipat maksamatta kun unohdin ne rattaiden tavarakoriin enkä kehdannut mennä takaisin ne huomattuani. Puhumattakaan mitä kaikkea tarttui muksujen mukaan.

Et ”kehdannut” palauttaa ”vahingossa” varastettuja tuotteita. Useita kertoja sattui näin. Ehta myymälävaras sinä olet, vaikka yrität vahingon ja lastesi piikkiin asian pistää.

Jos olisin tahallani halunnut jotain varastaa, olisin varmaan valinnut jotain huomaamattomampaa kuin maxi-kokoisen vaippapaketin! 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks huijaaminen, eli petos, on pahempi rikos kuin näpistys? Huijaajat kuitenkin maksaa tuotteesta jotain, näpistäjät ei mitään.

se pikku huijaus saa näpistyksen nimikkeen, kun jäät kiinni.

Vierailija
324/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks huijaaminen, eli petos, on pahempi rikos kuin näpistys? Huijaajat kuitenkin maksaa tuotteesta jotain, näpistäjät ei mitään.

Tuskin saa, paitsi jos useissa tuotteissa väärät tarrat. Punnitsin banaanit vahingossa väärällä numerolla ja kassatäti pyysi vain punnitsemaan uudelleen.

Vierailija
325/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosnimike on petos, jos jää kiinni. Lievä petos, jos jostain hedelmien punnitsemisesta kyse.

Vierailija
326/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin kerran että Nightwish on hyvää.

Vierailija
327/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskä laitto eka 6 mandariinia ja sitten punnitsee ja lisää 3 mandariinia eli huijaa kyllä sillee. Mut kerran mä ja sisko haluttiin pienet posliiniset lelukoirat ja iskä sano et on ne kyl hienoja, mut ei niitä nyt ehkä saa. Tiedettiin että ei oo rahaa. Iskä sano et menkää te edeltä. Kaupan pihassa saatiinkin ne hienot koirat ja vasta 4 vuotta sen jälkeen 11 vuotiaana tajusin että iskä varasti ne meille.

Vierailija
328/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän iskä laitto eka 6 mandariinia ja sitten punnitsee ja lisää 3 mandariinia eli huijaa kyllä sillee. Mut kerran mä ja sisko haluttiin pienet posliiniset lelukoirat ja iskä sano et on ne kyl hienoja, mut ei niitä nyt ehkä saa. Tiedettiin että ei oo rahaa. Iskä sano et menkää te edeltä. Kaupan pihassa saatiinkin ne hienot koirat ja vasta 4 vuotta sen jälkeen 11 vuotiaana tajusin että iskä varasti ne meille.

Ja ei ollut mikään töissäkäyvä normi-isi joka haluaa kusetttaa vaan vaikka ois rahaa. Nähtiin sillontällön kun ei ollut vankilassa, ja tiedän et oli väärin mutta silti tosi iso juttu että saatiin ne koirat kun tiedettiin jo et ei saada. Itse en silti ole varastanut mitään ja sinänsä ymmärrän isää tossa tilanteessa.

Vierailija
329/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.

Vierailija
330/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.

Menet siis kassalle maksamaan ne yksi peruna kerrallaan?

Vierailija
331/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa. Olen suoraselkäinen perussuomalaisten äänestäjä ja tuollainen on kaukana arvomaailmastani.

Vierailija
332/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä kevyt osastolla.

Vierailija
333/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaan!

Leikin olevani kovan luokan hevari, mutta kuuntelen ABBAa, koska hevi tappaa!!!

Vierailija
334/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä. 4e siiklit lähtee kyllä sillä halvemman perunan hinnalla. Ei oo keltään pois ja itselle helvetin hyvä mieli!!! :)

Vierailija
335/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi aikoinaan kaljakori kärryn alaosaan, kassa ei sitä huomannut ja minä huomasin vasta katsottuani kuittia , että olipas halpa kauppareissu. Menin takaisin kassalle ja maksoin!! Tuli hyvä mieli 😃

Vierailija
336/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ei ole euroa perunoihin, syön makaroonia.

Vierailija
337/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 3c jo pyöristyy ylöspäin ja maksat siis 5c. Tietysti jos on oikein pieniä perunoita ja pyytää kaikki eri kuitille niin ihan mahdollista. Voi kyllä saada vähän hullun maineen jos vaikka tarroittaa perunat erikseen ja kassalla erottelee ne seuraava asiakas -kylteillä. Arvostan kyllä suuresti jos näin teet! 😀👍

Vierailija
338/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Heviä valitessa ei pelleillä vaan ämyreistä soi vain laatuhevi.

Vierailija
339/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ottaa veitsen ensi kesänä mukaan ja leikkaan kotimaisesta parsakaalista 1/2m varren pois. Terveiset vaan S-marketille. 😁

Varsi kannattaa syödä. Terveellistä.

Vierailija
340/436 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole varas, joten en huijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän