Huijaatko heviosastolla?
Ystäväni joka on todella rehti ja muutenkin kunnollinen, huijjaa. Punnitsi kurkun vain puoliksi. Teki mieli paljastaa kassaneidille.
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Meidän iskä laitto eka 6 mandariinia ja sitten punnitsee ja lisää 3 mandariinia eli huijaa kyllä sillee. Mut kerran mä ja sisko haluttiin pienet posliiniset lelukoirat ja iskä sano et on ne kyl hienoja, mut ei niitä nyt ehkä saa. Tiedettiin että ei oo rahaa. Iskä sano et menkää te edeltä. Kaupan pihassa saatiinkin ne hienot koirat ja vasta 4 vuotta sen jälkeen 11 vuotiaana tajusin että iskä varasti ne meille.
Tämä on niin trollausta!
Ei tarvitse, kun olen huono "rehuja" syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.
Kyllähän 3c jo pyöristyy ylöspäin ja maksat siis 5c. Tietysti jos on oikein pieniä perunoita ja pyytää kaikki eri kuitille niin ihan mahdollista. Voi kyllä saada vähän hullun maineen jos vaikka tarroittaa perunat erikseen ja kassalla erottelee ne seuraava asiakas -kylteillä. Arvostan kyllä suuresti jos näin teet! 😀👍
Tämä oli loistava vinkki, menee ehdottomasti kokeiluun!
ei kykene,en pysty,liian hapokasta.
En pysty ees maasta ottaan kolikkoa .
Turhaa tämmönen rehellisyys nykymaailmassa.
OnkoÄO60 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kuvaama tilanne on mahdoton, mutta uskoo ken tahtoo
Kyllä se on ihan mahdollista. Miksi epäilet?
Miten punnitaan puolikas kurkku?
Vaikka niin, että kurkun toisen pään laittaa nojaamaan esimerkiksi vaa'an vieressä olevaan hedelmä/vihanneslaatikkoon ja toisen vaa'an päälle. Kuinka vaikeaa on tuo käsittää :D
Ei palstamamma tajua. Se alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa laillisesti huijata niin voi ostaa yhen perunan kerrallaan ja hinta jää just alle 5c ja pyöristyy nollaan.
Pitää muistaa maksaa sitten kortilla. Käteisellä hinta pyöristetään ylöspäin.
Kyllä, otan ac/dc levykotelon mutta sisällä on metallican levy.
Vierailija kirjoitti:
En. Käyn lidlissä ja siellä kassa punnitsee. En työntele appelsiineja saati sitten meloneja liiveihini. Huijarit ärsyttävät. Muut asiakkaat maksavat heidän hedelmänsä.
Lidlissä kassa punnitsee ja huijaa. Ei ole yksi tai 2 kertaa käynyt niin, että selvästi ulkolaiset terttutomaatit on kassalla punnittu kotimaisina monta euroa kilohinnaltaan kalliimpina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, otan ac/dc levykotelon mutta sisällä on metallican levy.
Ai-jaa - minä väitän fanittavani Blind Channelia vaikka todellisuudessa pidänkin Esko Rahkosen musiikista.
En huomaa juuri eroa BC:n ja Esko Rahkosen välillä.
Minä punnitsen säännöllisesti kasvihuonekurkut avomaankurkkujen koodinumerolla. Koska jälkimmäiset ovat noin puolta pienempiä, säästyy rahaa noin 50 bros. Pelloilla on sitä paitsi raskaampaa tehdä töitä kuin kasvihuoneissa niin haluan mielummin tukea avomaanviljelyä!
Tottakai huijaan, kaikki luomutuotteet menee halvimman hinnan mukaan joskus jopa aika väärällä koodilla. Esim tomaatti vaikka halvimman omenan hinnan mukaan. ITSEPALVELUKASSALLA ja rahaa säästyy.
Vähän joo. Kutsun itseäni hevimimmiksi mutta kuuntelen vain lähinnä nu- ja alternative-metallia. No kun tykkään siitä, *kele.
Onko teille näin maskiaikaan tullut ihan kamala kiusaus kokeilla tällaista? Vielä kun maksaisi käteisellä(ja ilman bonusjuttuja) ja kävisi jossain kauempana kuin kantapaikassa. Ei jäisi kamalasti johtolankoja.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai huijaan, kaikki luomutuotteet menee halvimman hinnan mukaan joskus jopa aika väärällä koodilla. Esim tomaatti vaikka halvimman omenan hinnan mukaan. ITSEPALVELUKASSALLA ja rahaa säästyy.
Kiva, tuolla lailla luomutuotteiden myynti vähenee kun menekkiä ei ole ts. tulot eivät vastaa sitä.
En enää. Hevi-osastolla en koskaan, irtareissa parikertaa köyhänä opiskelijana kauan sitten. Lapselleni opetan että ei saa huijata. Lapsena mökiltä käveltiin kyläkauppaan jossa itse kerättiin karkit ja kerrottiin kassalle paljollako otti, en huijannut silloinkaan.
Minäkin punnitsen aina kurkun puoliksi.
Ainoan kerran kun tein jotain väärin oli kun ostin tämmöisen 5,5 % viinin citymarketista juuri kun laki oli muuttunut ja kassa naureskellen pisti sen ohi kassan kun luuli sen olleen viereisestä alkosta . Tajusin vasta kotona tilanteen, mutta ajattelin, että olisi turhan outoa mennä maksamaan se, koska olen huono selittämään mit tapahtui.