VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Joo laittakaa tänne heti viestiä kun tulee jollekin joku opepaikka. Mä ootan ite vaka tuloksia Oulusta
Odottaako joku muu tuloksia Turun yleisestä?
Joensuusta oli tullut kohdat soveltuvuuskokeille opintopolkuun
Vierailija kirjoitti:
Joensuusta oli tullut kohdat soveltuvuuskokeille opintopolkuun
Ainakin amk-tulokset tuli tosi nopeesti sen jälkeen kun se kohta tuli sinne!! Ehkä pian siis!
Mitä tuo tarkoittaa? Mistä sen näkee?
Vierailija jälleeen kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa? Mistä sen näkee?
Opintopolussa. Laita kuvahakuun googlessa ”opiskelijavalinta” niin tiedät miltä se näyttää sit siel.
Mitä tarkoittaa, että oli tullut kohdat soveltuvuuskokeesta opintopolkuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että oli tullut kohdat soveltuvuuskokeesta opintopolkuun?
Ne on avannu sinne ne kohdat mihin ne pisteet sopii, muttei vielä laittaneet pisteitä. Turussa ei ainakaan vielä niitä paikkojakaan.
Mulla ei sellaisia kohtia ainakaan puhelimella näy joensuun kohdalla (kolmas vaihtoehto)!:/
Ei mulla vaa näy joensuunkaan kohdalla mitään?🤔
mullakaan ei joensuun kohdalla näy mitään😅
Ei näy tälläkään puhelimella. 😅
Ei ole kyllä Ouluunkaan tullut 😅 Minäkin odotan Oulun vakaan, kiva että täällä on joku muukin 😁👍
Taitaa puuttua monella muullakin onneksi ne pisteiden paikat.. Säikähdin jo, että en päässyt, kun niitä paikkoja mulla ei näy🙈
Ääh kirjoitti:
Mulla ei sellaisia kohtia ainakaan puhelimella näy joensuun kohdalla (kolmas vaihtoehto)!:/
Näkyy vaan opiskelijavalinta kesken 👀
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä Ouluunkaan tullut 😅 Minäkin odotan Oulun vakaan, kiva että täällä on joku muukin 😁👍
Ootko ensikertalainen vai muu? Mä haen toista korkeakoulupaikkaa ku nykynen ei ollukkaa mieluisa. Jos päästää molemmat sisää nii otetaan yhteyttä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ensikertalainen vai muu? Mä haen toista korkeakoulupaikkaa ku nykynen ei ollukkaa mieluisa. Jos päästää molemmat sisää nii otetaan yhteyttä 😂
No minäkin olen muu 🤣 Toivottavasti päästään 👍👍👍
Joensuun kohdalla lisätietoja tekstistä avautuu pistetaulukko, mutta ei tosiaan vielä pisteitä. Ei hätää, tulevat kaikille☺, oli tulos mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Joensuun kohdalla lisätietoja tekstistä avautuu pistetaulukko, mutta ei tosiaan vielä pisteitä. Ei hätää, tulevat kaikille☺, oli tulos mikä hyvänsä.
Koskien mitä koulutusta? Mullakaan ei nimittäin näy vielä 😄😅
Mulla nousee aina sydän kurkkuun kun näkyy et on tullut uusi sähköpostiviesti ja oon et apua onko se sovareiden tulos tai opintopolulta viestiä. Sitte se sähköposti onki vaan joku turha😂 Tää oottaminen on ihan kamalaa