VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks voi täällä vähän saada tukee, muuten tää oottelu on kuumottavaa.
Jep tulee joka päivä käytyä tätä keskustelua kahtomassa.
Lisään vielä et onko täällä muita jotka on käyny kahtoo tätä keskustelua joka päivä vakava kokeesta asti? Oonko mä vaa nii sairas 😂 Mut mukavampaa ootella tuloksia muitten kanssa!
Liian monesti päivässä tulee käytyä 😅
Vierailija kirjoitti:
Mietin että näkiskö mistään kuinka moni soveltuvuuskokeeseen kutsutuista on ensikertalaisia ja kuinka moni on toisesta kiintiöstä
Yhtä paikkaa kohden 2-3. Jos ensikertalaisille 20 paikkaa niin ensikertalaisia kokeeseen 40 tai vähän enemmän.
Tulee käytyä päivittäin. Onneksi perustin tän ryhmän kun olen stressannut tätä asiaa maaliskuusta asti 🤣 Mää jopa mietin sitä, että oonko valinnut edes oikeaa alaa ja otanko paikkaa vastaan ja ja. Vaikka en edes välttämättä paikkaa saa. Mies tarvitsee varmasti hermoloman myös tämän jälkeen kun ei jaksa tätä minun poukkoilua 😅
Mitä luulette, tuleeko tulokset jo ensi viikolla?
Toivottavasti tulisi! Mä myös käyn ainakin kerran päivssä katsomassa mitä täällä on höpötetty. Että keep on going!
Toivotaan 😊 sit on jännitettävä sitä kun on eri paikkoja mihin haki, jos eri aikaan ilmoitetaan. On tää kevät oikeestaan selkiyttänyt mitä haluu ja nyt pistäisi paikkoja kenties eri järjestykseen.
Minä kyllä epäilen, että ei tule 😅 Haluaisin kyllä, mutta 9.7 on vasta puolentoista viikon päästä joten uskon, että menee sille viikolle..
Mä oon luottavainen että perjantaina 2.7. tulee. Viime vuonna -jos en ihan väärin ole käsittänyt - tuli viikko ennen 'viimeistään' päivää. Uskon että tulosten selvittämiseen on viikko varattu varoaikaa, ja jos kaikki menee hyvin niin valmistuvat ennen 9.7. Toki on mahdollista että vasta silloin, mutta mulla vahva usko että aiemmin! Luultavasti elän itsepetoksessa...:D
Mulla on 3 vkon kesäloma, alkaa tiistaina, olis aika hirveää jos yli puolet lomasta menisi jännittäessä tuloksia!!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luottavainen että perjantaina 2.7. tulee. Viime vuonna -jos en ihan väärin ole käsittänyt - tuli viikko ennen 'viimeistään' päivää. Uskon että tulosten selvittämiseen on viikko varattu varoaikaa, ja jos kaikki menee hyvin niin valmistuvat ennen 9.7. Toki on mahdollista että vasta silloin, mutta mulla vahva usko että aiemmin! Luultavasti elän itsepetoksessa...:D
Mulla on 3 vkon kesäloma, alkaa tiistaina, olis aika hirveää jos yli puolet lomasta menisi jännittäessä tuloksia!!
Mäkin oon ajatellut näin!
Vierailija kirjoitti:
Joo viime vuona tuli 1.7, joka oli just viikko määräpäivää aikasemmin. Jotenkin luotan myös tohon perjantaihin, vaikka en laittaisi yhtään pahitteeks, jos jo huomen pärähtäisi opintopolkuun tieto.
Mä yritän olla käymättä opintopolussa joka päivä kun siitä saa vaan ahdistuksen. Käyn vaan täällä keskustelussa ja siitä sit näkee jos on tuloksia tullu nii voi käydä tsekkaamassa. Viime vuonna kävin aina kun heräsin opintopolussa varmaa melkein kahen viikon ajan ja se vaan ahdisti. Toivottavasti tulisi tieto sillo 2.7 perjantaina. Tuskin tulee vielä tän kuun puolella. Kyllä nyt saa jännittää! Apuaaa 😂
Ai nii ja hyvä että en oo ainoa hullu joka kyttää tätä ryhmää joka päivä 😅
Kuka edes nykypäivänä voi haluta opettajan duuniin?!? Huono palkka ja järkyttävän raskas työ ilman mitään kunnon taukoja. Olen tehnyt tätä nyt 15vee ja luulin tämän olevan kutsumus, mutta en tajua miksi ikinä opettajaksi kouluttauduin. Tällä koulutuksella työmahdollisuudetkin ovat aika heikot muussa kuin open töissä. Sori vaan kouluun hakeneet jos kuullostan dissaavan haaveitanne.
Jos oot tullut hyväksytyksi, niin tuleeko siitä heti ilmoitus sähköpostilla? Entä kun lopulliset tulokset julkaistaan, niin jos oot tullut alempaan hakutoiveeseen hyväksytyksi, niin tuleekin siitäkin erillinen ilmoitus vai lukeeko ne vain siellä opintopolussa?
Vierailija kirjoitti:
Jos oot tullut hyväksytyksi, niin tuleeko siitä heti ilmoitus sähköpostilla? Entä kun lopulliset tulokset julkaistaan, niin jos oot tullut alempaan hakutoiveeseen hyväksytyksi, niin tuleekin siitäkin erillinen ilmoitus vai lukeeko ne vain siellä opintopolussa?
Jos pääset ylimpään toiveeseen, saat klo 20 postia.
Kun koko yhteishaku on valmis, saat tuloskirjeen. Silloin saat myös postia alemmasta toiveesta, jos olet päässyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tuli ainakin sovareiden tulokset sähköpostiin ja sitten kun menin opintopolkuun niin näky et onko valittu jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes nykypäivänä voi haluta opettajan duuniin?!? Huono palkka ja järkyttävän raskas työ ilman mitään kunnon taukoja. Olen tehnyt tätä nyt 15vee ja luulin tämän olevan kutsumus, mutta en tajua miksi ikinä opettajaksi kouluttauduin. Tällä koulutuksella työmahdollisuudetkin ovat aika heikot muussa kuin open töissä. Sori vaan kouluun hakeneet jos kuullostan dissaavan haaveitanne.
Ilman taukoja? Mites kesäloma? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän aikana.
Mutta eipä niitä normaalissa konttoriasiantuntijatyössäkään jouda pitämään, etenkään jos työhön kuuluu paljon palavereja.
Ainoa asia, mitä hyvin suorittavasta työstä kaipaan, on täsmällisesti listaan merkitty tauko. Se tuli silloin aina pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän aikana.
Mutta eipä niitä normaalissa konttoriasiantuntijatyössäkään jouda pitämään, etenkään jos työhön kuuluu paljon palavereja.
Ainoa asia, mitä hyvin suorittavasta työstä kaipaan, on täsmällisesti listaan merkitty tauko. Se tuli silloin aina pidettyä.
Ei taas näitä dissaajia tälle palstalle 😅 Ei nyt millään pahalla, mutta sää voit vaikka aloittaa uuden ketjun jos haluat juuri tuosta aiheesta jutella. Tämä on tarkoitettu vakava- kokeesta ja soveltuvuuskokeesta keskusteluun 😊
Todellakin! Dissaajat mäkeen!
Mietin että näkiskö mistään kuinka moni soveltuvuuskokeeseen kutsutuista on ensikertalaisia ja kuinka moni on toisesta kiintiöstä