VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
En ees käy enää opintopolussa, kun tää keskustelu on paljon helpompi avata ja tarkistaa, onko tuloksia tullut :D
Joo sama 😅
Joo ei mullakaan lo näy yhtään mitään.. No stress!
Mut jos sama soveltuvuuskoe useaan paikkaan, niin outoon et joku laittaa pisteet aiemmin koska eihän pisteet voi enää muuttua vaikka pari päivää myöhemmin toisessa paikassa ilmoitetaan...
Vierailija kirjoitti:
Mut jos sama soveltuvuuskoe useaan paikkaan, niin outoon et joku laittaa pisteet aiemmin koska eihän pisteet voi enää muuttua vaikka pari päivää myöhemmin toisessa paikassa ilmoitetaan...
Jep, aattelis että samaan aikaan kyllä tulis 😅
Ihan ku ois viime vuonna pärähtäny kaikki tulokset samaan aikaan. Kaikki joilla on siis tää yhteisvalinta esim luokanope, vaka ja erkka.
Joensuussa opo/maisteriohjelma oma hakukohteeni ja siellä siis ilmestynyt lisätietoa-kohta kera tyhjän taulukon.
Siis näistä viivan paikoista ja ties mistä tyhjistä taulukoista tulee mieleen raskausyritykset 🤣🤣 Haamu, nega vai positiivinen? Monesko yrityskierros menossa 😅 Ihan tähän vaan tällainen jäniskevennys 🤣
Hui, onpas tää odottelu jännittävää! Mä oon nyt vähän yrittänyt vältelläkin tätä keskustelua, niin etten joka päivä käy, koska sitten alkaa aina pyöriä mielessä ja jännittää enemmän :D Tuo 3 v pojanviikari ja juhannuspuuhat onneksi vie ja vei ajatuksia muualle melko hyvin. Tänään kyllä oon jo pari kertaa aiemmin käynyt tsekkaa - kyllä, minä myös täältä - joko tuloksia on alkanut tulla 😆
Joku kysyi sovareiden pisteytyksestä. Maksimipistemäärä koko kokeesta on 120 p. En kuitenkaan tiedä, miten nuo jakautuu pysäkkien välillä, saako jokaisesta osiosta max 30 pinnaa vai onko esim. joku muu arvosteltava osa-alue (vaikkapa vuorovaikutus tilanteissa), josta kaikki antaisi pisteitä, ja olisi se viides osio. Koko kokeesta pitää saada väh. 40 p, siten, että kaikista pysäkeistä saa minimissään 4 p, jotta voi tulla hyväksytyksi.
Tsemppiä kaikille jännitykseen!
Mä oon ymmärtänyt että maisterihaussa pisteiden tulisi olla tosi hyvät. Tiiän pari jotka on päässyt sisään aiemmin ja toinen niistä sai 120pistettä eli täydet. Harva kuitenkaan on täydellinen ja tuntuu hassulta että pitäisi olla. En voi ikinä uskoa saavani yli 100 pistettä ja onko se pääsy sit siinä.
Apua, mullakaan ei mitään viivoja tai pisteitä näy.. Tarkoittaako tää nyt sitä, etten oo päässyt kouluun?
Paljonkohan nuo yleisen varasijat vielä liikkuu?
Ne keille on ilmestyneet viivat, niin minne olette hakeneet? Oliko näitä viivoja yms. ilmestynyt vain maisteriohjelmiin hakeville? Vai myös luokanope ja vaka?
Täälläkin yks jännääjä! Mulla ei näy viivoja mihinkään! Onneks 2v pitää kiireisenä niin ei ihan kokoaikaa pyöri mielessä koulupaikka, vaikka melkeinpä pyörii silti🤣
Näkeekö jostain edellisvuosien sovareista tarvitut pistemäärät?
Iial kirjoitti:
Täälläkin yks jännääjä! Mulla ei näy viivoja mihinkään! Onneks 2v pitää kiireisenä niin ei ihan kokoaikaa pyöri mielessä koulupaikka, vaikka melkeinpä pyörii silti🤣
Näkeekö jostain edellisvuosien sovareista tarvitut pistemäärät?
Pistevipusesta. Linkki on ollut täällä jo useamman kerran.
Ahdistaa odottaa tuloksia vaikka tiedän 100% varmasti, että en todellakaan tuu pääsemään kouluun.
Tuun varmana hajoamaan ihan täysillä silti, ku lukee että tulee hylätyksi :D
En ees käy enää opintopolussa, kun tää keskustelu on paljon helpompi avata ja tarkistaa, onko tuloksia tullut :D