VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa odottaa tuloksia vaikka tiedän 100% varmasti, että en todellakaan tuu pääsemään kouluun.
Tuun varmana hajoamaan ihan täysillä silti, ku lukee että tulee hylätyksi :DMiks luulet ettet pääsis?
Soveltuvuuskoe meni niin huonosti ja on vaan sellanen tunne, että en tuu pääsemään.
Määkään en usko, että pääsen. Soveltuvuuskoe ois voinu mennä paremminkin, vaikka toivoa tottakai aina on! En menny lukkoon kertaakaan, mutta jätin sanomatta paljon kaikkea, mitä halusin alunperin sanoa..
Vierailija kirjoitti:
Mitä alaa hait?
En tiedä kysyitkö minulta mutta varhaiskasvatukseen hain.
Pääsispä kouluun kirjoitti:
Määkään en usko, että pääsen. Soveltuvuuskoe ois voinu mennä paremminkin, vaikka toivoa tottakai aina on! En menny lukkoon kertaakaan, mutta jätin sanomatta paljon kaikkea, mitä halusin alunperin sanoa..
Mulla on just täsmälleen tämmönen olo. Jälkeenpäin miettiny tosi paljon mitä sanoin, ja mitä ois vielä pitäny sanoa. Tuntuu etten antanu ittestäni sitä 100%, mutta mahdotonta se taitaa ollakin tolleen koneen välityksellä muutenkin.
Sinne onneksi on ollut hieman matalammat pisteet sisään ja hyvä tyyppi ratkaisee 😊
Vierailija kirjoitti:
Sinne onneksi on ollut hieman matalammat pisteet sisään ja hyvä tyyppi ratkaisee 😊
Okei, hyvä tietää! Mistä päättelette tälleen?☺️👍
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä kouluun kirjoitti:
Mulla on just täsmälleen tämmönen olo. Jälkeenpäin miettiny tosi paljon mitä sanoin, ja mitä ois vielä pitäny sanoa. Tuntuu etten antanu ittestäni sitä 100%, mutta mahdotonta se taitaa ollakin tolleen koneen välityksellä muutenkin.
Tsemppiä tähän odottamiseen! Kyllä me kohta tiedetään ja toivottavasti odotus päättyy hymyyn molemmilla☺️
Mulla ja sama olo. Oon yli 40, en ensikertalainen ja motivaatio ois kova päästä opiskelemaan. En vaan saanu ekalla pysäkillä kerrottua kun aika loppu kesken ja jännitti. Se harmittaa
Jos ne viivat vaa joillakin tarkottaa sitä et kohta tulee tulokset
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa odottaa tuloksia vaikka tiedän 100% varmasti, että en todellakaan tuu pääsemään kouluun.
Tuun varmana hajoamaan ihan täysillä silti, ku lukee että tulee hylätyksi :D
Joo mua ahdistaa tulokset ihan hirveesti. Koin että sovari meni ihan hyvin mut nyt on vaa sellanen tilanne että sisäinen pessimisti on heränny ja on se fiilis että en kuitenkaan pääse kouluun. Uskon et sovari meni läpi mut pelottaa et on ollu hirveesti mua parempia hakijoita. En siis ole ensikertalainen niin paikat on vähissä. Niin ja haen siis vakaaan.
Jos siellä opintopolussa lukee hylätty niin masennustila ja epätoivo siitä iskee ja pitää varmaa ainaki viikko itkeä ja maata vaa sängyssä että siitä pettymyksestä toipuu…
Mulla ainaki näkyy puhelimella kaikissa hakukohteissa, että opiskelijavalinta kesken. Oon ei-eka ja hain ero ja lo.
Oisha ne pinkit vaka haalarit (Oulussa) myös aika unelma 😂
Mistä ihmiset tietää et tulokset tulee tänää tai täl viikol?
Jännittynytwohoo kirjoitti:
Pelkkää arvailua ja toivetta, että tulisivat pian.
Jännittynytwohoo kirjoitti:
Maisterihakuun on ilmestyneet pisteviivat. Ne varmaan tulevat siis ihan pian. Viime v tulokset tulivat 2vk sovareista, mikä olisi siis tänäv perjantaina.
Olihan viime vuonna muuten samat 120p sovareista saatavilla? Oonko ymmärtäny väärin?
Tarkistan joka aamu, että onko tuloksia tullut ja nään untaki koulupaikan saamisesta ja opettajana toimimisesta🤣 Tulisivat jo, niin tietäis mille tässä alakaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja sama olo. Oon yli 40, en ensikertalainen ja motivaatio ois kova päästä opiskelemaan. En vaan saanu ekalla pysäkillä kerrottua kun aika loppu kesken ja jännitti. Se harmittaa
Mulla ihan sama 😁 Ikäkin! Toivottavasti tulisi pian tulokset niin pääsisi tästä piinasta. Lomakin alkoi niin on aikaa tuskailla sovaritulosta!
Miks luulet ettet pääsis?