VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Joo elikkäs se moninaisuuspysäkki oli maanpäällinen helvetti. Ihan jäätävää aivopuuroa tuli suollettua ulos ja kolmannen kysymyksen jouduin pyytämään uudestaan kun tuli olo että vastaan ihan ohi kysymyksen. Ja muutenki tuli semmonen olo että kysyttiin 3 kertaa sama asia eri asettelulla niin vastaukset oli ristiin sopivia kaikkiin kolmeen kohtaan.
Minusta useampi kysymys oli sellainen ,että harjoittelulla ei olisi päästy yhtään pidemmälle.
Oliko viime vuonna pysäkkejä, kun ystäväni joka pääsi sisään kertoi että hänellä oli yksi 20 minuutin yhtenäinen haastattelu,johon oli yksi linkki
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime vuonna pysäkkejä, kun ystäväni joka pääsi sisään kertoi että hänellä oli yksi 20 minuutin yhtenäinen haastattelu,johon oli yksi linkki
Ei ollut pysäkkejä viime vuonna, vaan juuri tuommoinen yksi haastattelu (kaksi haastattelijaa ja tarkkailijoita taustalla) ja huomattavasti pienempi määrä kysymyksiä kuin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime vuonna haastattelu, jossa oli 8min aikaa vastata neljään kysymykseen.
Onko missään kerrottu tulosten julkaisu ajankohdasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko missään kerrottu tulosten julkaisu ajankohdasta?
Viim. 9.7. tulee tulokset
Kertoivatko teille haastattelijat kuinka monta kysymystä he kysyvät, minulla kertoi mielestäni 2 mutta eivät kAikki. Sekin tieto alussa auttaisi jäsentämään vastausten pituutta
Vierailija kirjoitti:
Kertoivatko teille haastattelijat kuinka monta kysymystä he kysyvät, minulla kertoi mielestäni 2 mutta eivät kAikki. Sekin tieto alussa auttaisi jäsentämään vastausten pituutta
Sama täällä - osa kertoi, osa ei.
Pahinta on se että jos haastattelija hymyilee niin et voi tietää että hymyileekö siksi että menee hyvin vai siksi että säälii sua xD
Vierailija kirjoitti:
Mulle taisi kertoa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime vuonna haastattelu, jossa oli 8min aikaa vastata neljään kysymykseen.
Voi olla että muistin ajan väärin,
Jotenkin viime vuotinen haastattelumalli tuntuisi helpommalta
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on se että jos haastattelija hymyilee niin et voi tietää että hymyileekö siksi että menee hyvin vai siksi että säälii sua xD
Minä koin hymyt helpottavana ja ne lisäsivät turvallisuudentunnetta jännittävässä tilanteessa , mut me kaikki ollaan niin erilaisia.
Täällä kun useampi on maininnut että on perustellut vastauksiaan, niin kuinka ihmeessä? Tai siis kun itse vaan vastasin esim. kuinka toimisin jossain tilanteessa, niin en minä sitä nyt mitenkään ryhtynyt sen kummemmin perustelemaan, kerroin vaan omat ajatukseni. Ehkä se perustelu tuli sitten siellä seassa jossakin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koin hymyt helpottavana ja ne lisäsivät turvallisuudentunnetta jännittävässä tilanteessa , mut me kaikki ollaan niin erilaisia.
Mullakin oli pari sellaista jotka tuntuivat hymyilevän kannustavasti ja rohkaisevasti, mut yksi sellainen haastattelija josta en oikein ottanut selvää. Joko meillä oli kivaa, tai sitten hän ajatteli että tsiisus tuon kanssa.
Moi! Vitsit vasta nyt huomasin tän keskustelun, mutta mukava lukee muittenki fiiliksiä soveltuvuuskokeesta. Tuntu kyllä et oli tosi kiire koko ajan enkä kyllä ees muista tarkalleen mitä kysyttiin.
Oma fiilis kuitenki ihan hyvä tai ainaki parempi ku viimevuonna viimevuonna tiesin heti kokeen jälkeen ettei tuu riittään ja sainki parista kohasta alle 4p. Nyt tuntu et ainaki käytin melkeen jokaseen sen koko 5min jäi ehkä jotai 20s jälelle ja mietein et puhuinko jopa liian kauan. Mun mielestä oli kuitenki helpompi ku oli selkeitä kysymyksiä eikä kaikki vaan tyylii "kerro jotai itestäs"
Nyt vaan jännittään tuloksia!
Elikkäs
1.Motivaatio ja merkitykselliset kokemukset
2. Tunnetehtäviä
3. Moninaisuus ja oikeudenmukaisuus
4. Ongelmanratkaisu- ja päätöksentekokyvyt.
Antilooppi on vapaa, hyeenat hyökätkää :D
Mitä fiiliksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla viimeinen oli koko ajan aivan totinen, mutta lopuksi kun aikaa jäi, naurahdettiin ja hymyiltiin yhdessä kun lohkaisin vitsin viimeisestä vastauksestani ja kokeista. Sanaili tyyppi jotain takaisinkin :D
Kertokaapa vielä jos muistatte tarkemmin niitä kysymyksiä. Itsellä lyö jo ihan tyhjää :D muistan vain että kysymyksiä oli paljon
On ollu yhteysongelmia ja saatu uusia aikoja. Joten sovitaanko, että klo 18 voi alkaa purkaa tilannetta :)