VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Miksi haluat juuri tähän koulutukseen?
Eilen oli vielä klo 17 kokeita...
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat juuri tähän koulutukseen?
Minulta ei kysytty tuollaista vaan joku että kerro yksi konkreettinen kokemus-tyylinen...
Hei ihmiset hyshys! Kohta päästään porisemaan kyssäreistä! Älä vielä paljasta mitään!
Nyt ku luin näitä juttuja niin varmasti meni motivaatiokohta penkin alle. En osannu vikaan kohtaan vastata mitään järkevää kun olin niin paniikissa. Muut osiot meni mun mielestä hyvin, mutta mistä sitä tietää minkälaisia vastauksia ne hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni keskiviikkona moninaisuutta käsittelevä osio huonoiten. Viimeinen kysymys joka oli oikeudenmukaisuudesta meni nii huonosti että haastattelija sanoi että oliko toi sun vastaus…
Kyllä tuli kova ahdistus sen jälkeen. Toivottavasti sain edes sen 4 pistettä siitä. Ensimmäinen kysymys meni hyvin ja toinen ok mutta kolmas surkeasti. Nyt pitää toivoa parasta. Muut osiot meni kuitenkin hyvin 👍🏼
No itse tiedän viime vuonna useammankin, ketkä eivät kaikilta pysäkeiltä saaneet vaadittua 4 pistettä, vaikka muuten menikin hyvin. Ja kahdelle tuli yllätyksenä nämä etteivät jatkoon päässeetkään, omasta mielestä siis meni hyvin. Siihenhän se koulupaikka tyssää sitten, ei auta kuin yhdellä pysäkillä mennä huonosti.
Jep! Täällä myös yksi, joka sai useammasta kohdasta alle 4p. Paljon työkokemusta ja opintoja tehtynä.
Voi vietävä kun harmittaa se jos se kaatuu nyt siihen ensimmäiseen pysäkkiiin ja jännitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni keskiviikkona moninaisuutta käsittelevä osio huonoiten. Vii
Jep! Täällä myös yksi, joka sai useammasta kohdasta alle 4p. Paljon työkokemusta ja opintoja tehtynä.
Tiedätkö itse mikä niissä meni vikaan, vai tuliko pisteytys yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni keskiviikkona moninaisuutta käsittelevä osio huonoiten. Vii
Tiedätkö itse mikä niissä meni vikaan, vai tuliko pisteytys yllätyksenä?
En uskonut, että täysiä saisin, mutta että ihan nollille jäi…se oli kyllä yllätys. Haastattelu ei ollut mikään menestys, en harjoitellut ollenkaan.
Mulla loppu aika molemmissa kysymyksissä siinä moninaisuus pysäkillä. Se haastattelija joutui pysäyttämään mut ja kysymään seuraavan kysymyksen. Toisaalta ihan hyvä, että sain sitten vastattua kaikkeen, mut mitä ootte mieltä, tippuikohan tosta paljon pisteitä?
Mitä teiltä siinä moninaisuus pysäkillä kysyttiin?
:) kirjoitti:
Mulla loppu aika molemmissa kysymyksissä siinä moninaisuus pysäkillä. Se haastattelija joutui pysäyttämään mut ja kysymään seuraavan kysymyksen. Toisaalta ihan hyvä, että sain sitten vastattua kaikkeen, mut mitä ootte mieltä, tippuikohan tosta paljon pisteitä?
Mitä teiltä siinä moninaisuus pysäkillä kysyttiin?
Ilmeisesti vielä haastatellut kesken. Oli ainakin eilen ollut viiden jälkeen..
Kun mietin kysymyksiä, en tiedä olisiko harjoittelu tuonut mitään lisää
Voisitteko nyt olla viekö hetken paljastamatta niitä kysymyksiä jos haastattelut vielä kesken. Kiitos.
Oiskohan klo 18 kaikilla koe ohi jos alkais kirjoittamaan kysymyksiä
Minulla on pitkälti pimennossa mitä edes on kysytty , niin kova jännitys on ollut.
Itse koin et ois ollu jotenkin helpottavaa rytmittää vastausten laajuutta ,jos kokelaalle olisi näkynyt kuluva aika
Voi ei ku haluais jo päästä kertomaan kysymyksiä. Kerta ei kaikkialla ollu ihan samoja. Vielä pitää hetki malttaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkälti pimennossa mitä edes on kysytty , niin kova jännitys on ollut.
Itse koin et ois ollu jotenkin helpottavaa rytmittää vastausten laajuutta ,jos kokelaalle olisi näkynyt kuluva aika
Niinpä, tuo ruudulla näkyvä aika olisi kyllä saattanut lisätä stressiä, jos kello tikittää siinä niin voi mennä paniikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan klo 18 kaikilla koe ohi jos alkais kirjoittamaan kysymyksiä
Onkohan ollut paljon yhteysongelmia? Ne voivat viivyttää aikataulua, ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin itselleni digikellon jossa sekunnit näkyviin, seurailin siitä. Tuo aikapaine tekee sen että pitää olla vastaukset harjoiteltuna hyvin, itselläni ei selvästi ollut tarpeeksi hyvin. Saa nähdä miten käy. En ole edes ensikertalainen niin vaikea arvioida miten huippupisteet sovarista täytyy saada. Tsemppiä kaikille jälkijännityksen ja omien tulosten käsittelyyn, sitten joskus kun ne saapuvat :)
No itse tiedän viime vuonna useammankin, ketkä eivät kaikilta pysäkeiltä saaneet vaadittua 4 pistettä, vaikka muuten menikin hyvin. Ja kahdelle tuli yllätyksenä nämä etteivät jatkoon päässeetkään, omasta mielestä siis meni hyvin. Siihenhän se koulupaikka tyssää sitten, ei auta kuin yhdellä pysäkillä mennä huonosti.