VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää se, että viime vuonna koevalintajono ensikertalaisille luokanopettaja hakijoille oli 67.43 ja tänä vuonna 93 Lapin yliopistossa. Myös muissa hakukohteissa on ihan järkyttävät erot verrattuna viime vuoteen. Miten tämä voi olla mahdollista? Joku tässä nyt mättää...
Niimpä on tää kyl kumma juttu oikeesti
Siis toi linkki mistä näkee nuo pisteet. Kun meen opintopolkuun ja klikkaan näytä hakemus ,ei mulle tuu mitään numerosarjaa. Näkyykö puhelimella sama näkymä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla edelleen opiskelijavalinta kesken Joensuuhun...
Luokanopettaja vai
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi linkki mistä näkee nuo pisteet. Kun meen opintopolkuun ja klikkaan näytä hakemus ,ei mulle tuu mitään numerosarjaa. Näkyykö puhelimella sama näkymä?
Sun pitää mennä siihen sivun syötekohtaan ylhäällä, siellä missä lukee aina joka sivulla se oma djrlwöwlk/.fkwl.#z.fi -tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja vai
Juu.
Tosi outoo koska joillee on tullu pisteet joillaa valinta kesken ja joillaa sovarin pisteist puuttuu osa.. :(
Onko täällä joku vielä jolla lukee opiskelijavalinta kesken?
Mistä mä löydän oman hakija numeron jolla voi katsoa omien pisteiden kertymän. Oon varasijalla 10 eikä ole tullut sähköpostia.
Vierailija kirjoitti:
Kopioit sen osoitteen. Siis oikealla ylhäällä kolme pistettä, ajasta siitä ja kopioi linkki. Se tulee esiin kopioimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja vai
Juu.
Tosi outoo koska joillee on tullu pisteet joillaa valinta kesken ja joillaa sovarin pisteist puuttuu osa.. :(
Noh todellakin! Sain yli 90p eli kai jollekin varasijalle olis mut pitänyt laittaa…😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä juttu. Oliko sulla sitä ekaa pistettä missä kysyttiin miksi haluaa opettajasi jne?
Oli tämä pysäkki.. Mutta pisteitä siitä ei näy missään.. Muista sain 70,joten aika ratkaisevaa on se, että yhdeltä pysäkiltä puuttuu pisteet kokonaan..
Näetkö tuon 70 pistettä myös Opintopolussa, vai onko siellä eri pistemäärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja vai
Juu.
Noh todellakin! Sain yli 90p eli kai jollekin varasijalle olis mut pitänyt laittaa…😅
Ärsyttää ku kaikki on niin sekavaa eikä mistää saa vastauksii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä juttu. Oliko sulla sitä ekaa pistettä missä kysyttiin miksi haluaa opettajasi jne?
Oli tämä pysäkki.. Mutta pisteitä siitä ei näy missään.. Muista sain 70,joten aika ratkaisevaa on se, että yhdeltä pysäkiltä puuttuu pisteet kokonaan..
Näetkö tuon 70 pistettä myös Opintopolussa, vai onko siellä eri pistemäärä?
Samaa olin tulossa kysymään!
Kässänopeksi hakeneet: mikä oli maksimipistemäärä ennakkotehtävästä? En löydä tietoa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Mä löysin hakemusnumeron automaattisesta viestistä, joka tuli vastauksena kun hakemuksen oli lähettänyt keväällä ☺️
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Oulun vakaan ensikertalaisena. Rajat taisi olla 91p ensikertalaisille ja 96p ei-ensikertaisille. Pahoittelen, jos tulee toistoa, en jaksa lukea koko ketjua. 😄
Moi, ollaan luokkakaverit 😁👌
Voikohan hyväksytty paikka lähtee vielä alta? Ilmaisesti kaikki ei oo saanut joka osasta pisteitä…
Onko joskus (ihan sama missä tiedekunnassa) käynyt jotain vastaavaa?
Joku vuosi itä-suomen lääkiksessä oli tehty virhevalintoja ja hyväksyttyjä paikkoja peruuntui
Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi itä-suomen lääkiksessä oli tehty virhevalintoja ja hyväksyttyjä paikkoja peruuntui
Oij. Jotain tollaista mä muistelin. Oliko viime vuonna oikis vähän samanlainen juttu?
Luokanopettaja vai