VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Jeee! Pääsin Turkuun yleiseen maisterihaussa 🙌🙌 pisteet 67,67, ei tainnut olla kovin korkea taso tai sit oli vähän hakijoita 😅😅
Mikä oli vakava-kokeen maksimipistemäärä? Paljonko se yhden tehtävän poisjäänti vaikutti? Mietin vain, kuinka monta kohtaa meni väärin. Pääsin Turkuun yleiselle.
Mut hei jos yleiseen on ollu kaikilla sama koe mut tulokset ei oo tullu kaikkiin kouluihin samaan aikaa nii eiks se periaatteessa tarkota että ei välttämättä tulis muihin kaa? Esim just lo, vaka ja erkka. Tän keskustelun perusteella on esim Lappiin tullu aikasemmi ja nyt vasta Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Jeee! Pääsin Turkuun yleiseen maisterihaussa 🙌🙌 pisteet 67,67, ei tainnut olla kovin korkea taso tai sit oli vähän hakijoita 😅😅
87 hakijaa, joista 33 ensisijaista.
Eli taso on ollut heikko.
Onnea opiskelupaikasta!
Veikkaan ettei tuu huomennakaan, ainakaan kaikkiin :( en tajua, mikä näissä kestää? Ymmärrän siis muut pääsykokeet, mutta mikä soveltuvuuskokeiden tuloksissa?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei tuu huomennakaan, ainakaan kaikkiin :( en tajua, mikä näissä kestää? Ymmärrän siis muut pääsykokeet, mutta mikä soveltuvuuskokeiden tuloksissa?
jotenkin ehkä ymmärrettävääkin, kun kestää.. onhan noi sovaritkin tavallaan pääsykokeita, niin ei niitäkään varmaan kauheen nopeesti seulota läpi, kun onhan meitä sovarin käyneitä varmaan aika monta 😁 mutta kyllä se viikkokin tästä nopeasti sujahtaa, jos löytää tekemistä! iloa ja valoa meidän päiviimme
Vierailija kirjoitti:
Kyl ne tänään tulee! :)
Onko viivoja tullut muualle kuin hki? 😄 Jos ei niin tuskin
Mulla ainakin tuli viivoja ja hain Tampereelle :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tuli viivoja ja hain Tampereelle :D
Tampereelle mihin?
En tiedä viivoista mut eikö se opiskelija valinta kesken muutu vaan hyväksytty tai et saanut paikkaa..
Mulla edelleen vaan helsingin vakaan viivat. Tampereen vakassa ei mitään. Jospa tänään tulis siitä huolimatta!
nipsunilkassa kirjoitti:
Mulla edelleen vaan helsingin vakaan viivat. Tampereen vakassa ei mitään. Jospa tänään tulis siitä huolimatta!
Nyt ilmestyi Tre myös 😱
Nyt on Joensuun lo ja kässään ilmestynyt viivat.
Jyväskylään ilmestynyt nyt viivat 😅
Ouluun ja Lappiin lo-opintoihin myös ilmestynyt viivat
Jospa tulis huomenna nii ei tarvii kärvistellä ens viikkoo.
Mullakaa ei oo mitää sellasta itsearviointikykyä et saanko paikan vai en. Sovarin jälkee oli hyvä fiilis mut liian analysoinnin jälkeen oon sekasi.