VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on näkynyt viivat jo tyyliin juhannuksesta asti, ja vieläkään ei silti oo kuulunut mitään:/
Ei ole Tampereella mitään viivoja, vakassa ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on näkynyt viivat jo tyyliin juhannuksesta asti, ja vieläkään ei silti oo kuulunut mitään:/
Ei ole Tampereella mitään viivoja, vakassa ainakaan.
Joo ei vakassa mut elinikäinen oppiminen viivat ollu jo viikon😅
Ei taida tänään enää tulla? Vetäytykäämme hengähtämään & huomenna taas nähdään!
pääseköhän 1. varasijalta lapin yleiseen :/ se ei liiku
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Ei kyllä näy mitään muuta kuin hakukohteet ja opiskelijavalinta kesken!
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tänään enää tulla? Vetäytykäämme hengähtämään & huomenna taas nähdään!
Juu, eiköhän se huomiselle jää! 😬
Huomiseen! Jospa ei mene kuitenkaa ens viikkoo
Vierailija kirjoitti:
Siis toivottavasti alkaa jonot liikkua, koska kte elättelen toiveita ja oon varasijalla 13.. heh..
Rollo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis toivottavasti alkaa jonot liikkua, koska kte elättelen toiveita ja oon varasijalla 13.. heh..
Eiköhän ala liikkumaan ku lo, vaka yms julkastaan!
Koitetaan jaksaa TAAS yksi kuuma yö tuloksia odotellessa 😱
Olin jo aika varma että tänään olis ollut se päivä. Toivottavasti huomenna sitten.
Turun yleiseen 10. varasijalla ei-ensikertalaisena. Jotenkin ei usko riitä et saisin siitä paikkaa. Lo on mun 1. hakutoive, tuo yleisen tulos pistää kyllä entisestään jännittämään, tuleeko tästä nyt mitään tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Turun yleiseen 10. varasijalla ei-ensikertalaisena. Jotenkin ei usko riitä et saisin siitä paikkaa. Lo on mun 1. hakutoive, tuo yleisen tulos pistää kyllä entisestään jännittämään, tuleeko tästä nyt mitään tänä vuonna.
Nythän se on täysin sovarista kiinni.
Kylläpä täällä nyt hiljennyttiin :D
Eikö 😂 Ja silti mä päivitän tätä keskustelua vähän väliä, josko joku olis sittenkin saanut vielä tuloksia tälle päivää. 🤭
Eipä tulleet tänäänkään... Pitkä rivi oli ainakin hesassa tänään julkistettuja, mutta ei vain kasvatustieteet... No, ehkä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulleet tänäänkään... Pitkä rivi oli ainakin hesassa tänään julkistettuja, mutta ei vain kasvatustieteet... No, ehkä huomenna?
Näyttävät tulevan Helsingissä suunnilleen tiedekunta/opintotoimisto kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän se on täysin sovarista kiinni.
No niinpä! Mulla ei oo jäljellä hitustakaan itsearviointikykyä, miten sovari meni. Siitä on niin kauan, kaikki vastaukset on tullut pyöritettyä päässä kaikin päin, ja tuntuu täysin yhtä mahdolliselta saada tai olla saamatta pisteitä 🙄 Tai sit just joku yks kohta viidestä on alle vähimmäispisterajan... Jospa huomenna nyt sitten tulis ne tulokset. Ei varmaan viikonloppuna tietenkään tapahdu mitään.