VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Nyt on liiaksi jännitystä. Voi kun pääsisi.
Tulisko jo heti yhdeksältä? Apua mitä piinaa.
Voikohan yleiseen päästä varasija 18? Jos nuo ylemmät toiveet ei toteudu...
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aina on mahdollisuus. Esimerkiksi lääkis tai kauppakorkean tulokset eivät ole tulleet. Ja tossa ”sisällä” voi olla esimerkiksi sellaisia ketkä pääsevät opiskelemaan opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aina on mahdollisuus. Esimerkiksi lääkis tai kauppakorkean tulokset eivät ole tulleet. Ja tossa ”sisällä” voi olla esimerkiksi sellaisia ketkä pääsevät opiskelemaan opettajaksi.
Ja siis uskon, että todistusvalinnan myötä porukka voi hakea monille erille aloille. Itse tein näin ja moni tuttu myös.
Apua tänään oli kaikkiin hakukohteisii pamahtanu se lisätietoja painike missä on nää kuuluisat viivat 😱
Apua olin eilen varasijalla 2 Helsingin yleiseen ja nyt se on hävinnyt ja tullut viivat tilalle! Ja mun ykköskohteeseen (opo) on tullut viivat, what does this mean??? 😬
Vierailija kirjoitti:
Apua olin eilen varasijalla 2 Helsingin yleiseen ja nyt se on hävinnyt ja tullut viivat tilalle! Ja mun ykköskohteeseen (opo) on tullut viivat, what does this mean??? 😬
Ne valmistelee sen ykköskohteen tuloksia, ei muuta :D
mul oli lapin varasija hävinny!! miksss mitä tapahtuu
Mulla näkyy edelleen kolmosessa hyväksytty, ylemmissä viivat...
Mitä luulette, mihin aikaan pamahtaa tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi eilen näin! Jännä että mun ykköskohteessa on viivat ollu jo viime viikosta ja sillon joillekki kävi näin, mulle vasta nyt :D. En yhtään tiiä mitä tarkottaa.
Kuolen tähän odottamiseen :(
Pelkkiä painajaisia koko yö ja tuloksista ei tietookaan.
Mun varasija on kokonaan kadonnut alemmasta hakukohteesta ja tilalla lukee vaan "opiskelijavalinta on kesken", mitä tapahtuu..?
Kerkesin sillon hädissäni googlailla ja ilmeisesti se ei ainakaan tarkoita sitä, että ois hyväksytty ylempään, koska sillon siinä lukis peruuntunut. Kerkesin jo toivoa :D. Noh, katsotaan mitä sieltä tulee kun tulokset julkaistaan
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonnahan joillakin peruuntui alemmat, jos oli päässyt ylempään (ennen kuin pisteet näkyi siis). Miten nyt?
Siis mulla on poistunut tänään viimesistä hakukohteista todistusvalinnan pisteet ja varasijat?!?!
Paljonko sait pisteitä VAKAVAsta? :)
Jospa tänään tulisi lopultakin tietoa valinnoista! 🙏 🌞