VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Ouluun lo ja vaka myös viivat!
Taitaa olla nyt kaikissa lo-opinnoissa noi viivat, ni eiköhän tänään tule :)
Mulla on kaikissa lo-kohteissa jo lisätietolaatikko ( HY, UTA ja UTU) 😱😱😱. Apua! Mä en tiedä haluanko mä sittenkään tietää! Melkein tuli yrjöt kurkkuun kun maili piippasi klo 7.59. Tyttären päiväkotikuvat on toimitettu 😅 jotenkin sen hylkäyksen näkeminen tuntuu niin musertavalta vaikka aina on seuraava vuosi.
AnniAngelica kirjoitti:
nipsunilkassa kirjoitti:
Mulla edelleen vaan helsingin vakaan viivat. Tampereen vakassa ei mitään. Jospa tänään tulis siitä huolimatta!
Nyt ilmestyi Tre myös 😱
Oho niin tulikin!! Eikää jos ne tuleekin tänään :D Näin koko yön painajaisia hylätyn saamisesta
Jestas, tänäänkö? 😲
Tosin jokuhan sanoo, että ei ole viivat aina merkinneet että tulokset tulee pian
Mulle tupsahti ykköskohde ilman viivoja.
Mulla on ainakin joka kohdassa nyt lisätiedot ja ne kuuluisat viivat!
Viime vuonnahan joillakin peruuntui alemmat, jos oli päässyt ylempään (ennen kuin pisteet näkyi siis). Miten nyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis saitko tietää jo että pääsit kouluun???
Onpa jännää! Tosissaan Tampereen vakaan tullu lisätietolaatikko. Kääk! :)
Mähän sanoin, että ne tulee tänään! :) Mulla näkyy vaka ja lo lisätiedot kohta ja yleinen, varasija 18.
Millaisia pisteitä suunnilleen on vaadittu soveltuvuuskokeesta, että on päässyt sisään lo?
Paljonkohan on ollut pisteraja et pääsee vakan kandiohjelmaan ei-ensikertalaisena :D
Oliko se niin, että soveltuvuuskokeiden (vuoden 2020) pisterajat ei näy missään julkisesti?
nipsunilkassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saitko tietää jo että pääsit kouluun???
Sain tietää että pääsin varasijalle :D
Ja ei Vakava ala
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että soveltuvuuskokeiden (vuoden 2020) pisterajat ei näy missään julkisesti?
Ei, näkyy yliopistojen sivuilla ja vipusessa. Linkattu tännekin monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, näkyy yliopistojen sivuilla ja vipusessa. Linkattu tännekin monesti.
Multa menny täysin ohi. Luulin, että sekin oli ”salaista” tietoa, kun se pisteytyskin on .
Tai siis ainakin turun yliopisto rauman okl. :D