VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Jos Turun yleinen julkaistiin nyt niin tulisikohan pian sama, mutta avoimen väylän kautta.. Onkohan kuinka muuten noita avoimen tuloksia tullut muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kun tuolla Turun yliopiston sivuilla lukee kasvatustiede niissä tuloksissa, niin eikö siihen kuulu myös vaka ja luokanope? Vai onks se sitten joku erillinen vai häh???? Ei siis opintopolussa näy mitään tuloksia, hain Raumalle vakaan.
Noniin. Luulis yleisen lisäks tohon kuuluvan myös opettajat ku neki kuitenki opiskelee nimenomaan kasvatustiedettä :D
Tätä minäkin pohdin, että kun siinä lukee "Kasvatustieteet" monikossa. HY:n sivuilla on mun mielestä selkeämmin, kun siellä on kaikki lueteltu erikseen.
Tuleekohan se kasvatustieteet,OKL sitten?
Eikä oo mitään viivoja minulle tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan se kasvatustieteet,OKL sitten?
Totta joo ehkä tuleekin näin😅
Tuleekohan huomenna eo, lo ja vaka tulokset?
Onko jollain kokemusta kuinka kaukaiselta varasijalta on vielä saanut opiskelupaikan?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuon yhden kommentoijan kanssa, että vähän turhaa öyhötystä tuo "huono olo, itkettää, oksettaa" ym. Toki ikävää, jos on huonot fiilikset jännityksen takia, mutta nuo puheet saa kyseenalaistamaan, että oletteko riittävän vakaita huolehtimaan muiden lapsista.
No onneksi sinä et päätä kuka on vakaa 🤣 sitä paitsi tässä ammatissa tarvitsee empatiaa 😉
Onko kellään ollut mitään infoa Jyväskylästä? Edes viivoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei viivaakaan, keväällä 2019 tuli vasta päivää ennen viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Jyväskylä yleesä aika viimesien joukossa julkasee tuloksia. Viime vuonna sain 1.7 lo ja vaka tulokset mut sit sai aineenopettajan tuloksia oottaa siitä vielä viikon.
Outoo, kun sovareiden tulokset kuitenkin valmiit. Oon ne toisesta kaupungista jo saanut alkuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Outoo, kun sovareiden tulokset kuitenkin valmiit. Oon ne toisesta kaupungista jo saanut alkuviikosta.
Mistä kaupungista sait?
Viikko sitte en käyny opintopolussa kertaakaa. Nyt käyn kaks kertaa päivässä toivoen että ois ilmestyny ees viivat 😂 On tää säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne näkee? Lo hakija täällä
Vierailija kirjoitti:
Millaset tulokset?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Puuskis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne näkee? Lo hakija täällä
Opintopolusta näkee, mutta siellä mitään ole! Kaikki lo, vaka tulokset julkaistaan samaan aikaan.
Tää on trolli..
Sama paitsi 2 kertaa ei riitä😬
Noniin. Luulis yleisen lisäks tohon kuuluvan myös opettajat ku neki kuitenki opiskelee nimenomaan kasvatustiedettä :D