Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Minulle ei ole puhjennut yhtään viisaudenhammasta eikä aihioitakaan näy röntgenissä.
En ole ikinä harrastanut seksiä aviomieheni kanssa.
Poikani ensimmäisellä tyttöystävällä on sama etu- ja sukunimi kuin omalla ensimmäisellä tyttöystävälläni. Tosin etunimi on poikani tyttöystävällä virallinen ja omallani se oli vain lempinimi.
Kaikki terveyteen liittyvät haasteet, koulukiusaaminen, did
Vierailija kirjoitti:
Poikani ensimmäisellä tyttöystävällä on sama etu- ja sukunimi kuin omalla ensimmäisellä tyttöystävälläni. Tosin etunimi on poikani tyttöystävällä virallinen ja omallani se oli vain lempinimi.
Oöerko varma ettei ole sama henkilö
Koko välilihani on revennyt. Siis vaginasta peräaukkoon kokonaan auki. Ja peräaukon molemmat sulkijalihakset poikki, samoin peräsuoli jonkun matkaa. Ja toki vaginakin aika pitkälti.
Ja joku vielä luulee että lapset ei synny perseestä.
Olen lähtenyt vieraaseen kaupunkin työhaastatteluun niin että klo 9 kun haastattelu alkoi. Klo 11 samana päivänä olin tehnyt sekä työsopimuksen että vuokrasopimuksen. Asuntoa en edes nähnyt ennen sitä.
Kolme isovanhempaani kuoli, kun olin 4-, 5- ja 6-vuotias ja olin heidän kaikkien hautajaisissa. Muistan jokaisen heistä, koska he kaikki hoitivat minua joskus.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kuolla hinkuyskään vauvana ja olin sairaalassa happiteltassa
Minä meinasin kuolla vauvana vesirokkoon, olin pitkään Pyynikin kulkutautisairaalassa.
Olen aamunkoitossa ratsastanut norsulla ja tällä reissulla todistin parin metrin päästä kun kaksi sarvikuonoa paritteli Tämä sattui luonnonpuistossa Intiassa
Olen ajanut autolla jossa oli 5km verran bensaa jäljellä. Pääsin tankille asti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut autolla jossa oli 5km verran bensaa jäljellä. Pääsin tankille asti 🤣
Ja ihan vakavissasi oletat että kukaan muu ei ole? Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi et olisi päässyt jos kerta vielä 5km olisi ollut ajettavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt lapsena pallosalaman. Tai koko perhe näki, kun oltiin kovalla ukkosella kaikki sisällä.
Eli katsoitte ukkosella elokuvan James Bond Pallosalama.
Ei maalla kateltu telkkaria ukkosella, vaan kaikki sähkölaitteiden töpselit vedettiin irti seinästä. Idiootti!
Olemme olleet eksyksissä Kyproksen vuoristossa 3 t. Bensa oli loppua moottoripyörästä,mutta pääsimme loppumatkan alamäkeen ja lopulta ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kahvia kuningattaren kanssa.
Shakkia pelatessa?
Ei ehkä ihan tavallinen kokemus suomalaiselle, nimittäin että poistetaan aseella uhaten jostain julkisesta rakennuksesta. Mulla käynyt ulkomailla näin kolme kertaa.
Peräkkäin omistamieni autojen päälle kaatui eri paikoissa pienehkö puu, tosin mitään merkittäviä vaurioita ei tullut kumpaankaan, enintään pieniä naarmuja.
Mua päin on ammuttu konetuliaseella. Luodit meni niin läheltä, että tunsin niiden paineen.
Olen katsonut kentällä lentokoneen ikkunasta, kun toinen lentokone on ollut kaapattuna pysähdyksissä, ja sen sisältä heitettiin ulos panttivangin ruumis.