Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen käynyt Amsterdamissa Wasteland bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, kuinka harvinaista tämä oikeastaan on, mutta sain viisaudenhampaan 35-vuotiaana.
Mulla on maitohammas suussa
Ensimmäinen hampaani oli rautahammas
M50
Mullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin vapauden riiston kohteeksi.
Sama. Kaupan päälle vielä riskaus samaan syssyyn.
Oon ratsastanut aasilla Egyptin Luxorissa kadulla kahden ranskalaisen naisen ja oppaan kanssa. Mentiin kuninkaiden laaksoon.
Oon ollut Kairossa kun maa järisi ts hotellin seinä liikkui. Menin kalabaija yllä 9 kertosta repun kanssa ja menin valokuvausliikkeeseen. Oli eri reissu kun Aasilla ratsastus.
Minut raiskattiin ensimmäisen kerran 3vuotiaana
Olen oppinut lukemaan 3,5-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Oon ratsastanut aasilla Egyptin Luxorissa kadulla kahden ranskalaisen naisen ja oppaan kanssa. Mentiin kuninkaiden laaksoon.
Olet siis käynyt turistikohteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut lukemaan 3,5-vuotiaana.
Ei aivan jokapäiväistä, muttei harvinaistakaan.
Vanhempi poikani oppi kirjoittamaan (näppäimistöllä) 3-vuotiaana. Lukemaan oppi 6-vuotiaana. Välissä oli hyvin erikoinen kolmen vuoden ajanjakso, jossa ei osannut lukea oikein kirjoittamiaan sanoja.
Olen nähnyt Mauno Koiviston kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hyvin harva muu edes koko maailmassa on katsonut skidinä suoraan keskipäivän aurinkoon toisella silmällä niin kauan (muutaman sekunnin) että tarkan näön keskukseen tulee pigmenttiarpi joka jossain määrin haittaa lukemista, kun teksti "pullistuu" ja epämääräistyy tuolla silmällä pelkästään lukiessa keskikohdaltaan. Vaikuttaa hidastavasti myös molemmilla silmillä lukemiseen varsinkin kun tuo "kärähtänyt" silmä on muutoin optisesti parempi, vahvempi silmä!
Pelkästään Brittilässä näitä tapauksia 11.8.1999 vähintään satoja, kun pöljät ihmiset yrittivät varoituksista huolimatta katsella osittaista auringonpimennystä ilman suojalaseja ohuen pilvikerroksen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Menettänyt isovanhempani ja isäni, äitini. Käynyt läpi avosydänleikkauksen, kasvohalvauksen, pari psykoosia... Kaikki 43 ikävuoteen.
Sinulla on ollut paljon vakavia sairauksia ja vielä monia erilaisia ja suhteellisen nuorena. Olen pahoillani! Ihmisillä kyllä on yleisesti yllättävän paljon terveyshuolia, mutta aina se ei tule puheeksi muiden kuin lähituttujen kanssa. Itse pidän enemmän harvinaisena sitä, että en ole vielä koskaan ollut vakavasti sairaana.
Se, että kaikki isovanhemmat olisivat elossa kun lapsenlapsi on 43 olisi todella erikoista, ja sekin että yksi isovanhemmista eläisi silloin on melko harvinaista. Aika monella on toinen vanhemmistakin kuollut tuohon ikään. Minulla viimeinen isovanhempi kuoli kun olin 29 (hän eli yli 90-vuotiaaksi), ja viimeinen vanhemmista kun olin 48.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kahvia kuningattaren kanssa.
Olen ollut illallisella kuninkaan kanssa - tosin mukana oli huomattava määrä muitakin (Wallenberg palkintojuhlat).
jos lauan jotain laulua ja siinä nuotit menee vaikka c-e-a-e, niin minä en millään pääse sieltä a:sta alas vaan laulan c-e-a-a... En millään. Siitä tulee aina sanomista, vaikka kuinka vakuutan että nuotin vieressä on paljon tilaa.
Millä lailla muut saa ne äänihuulensa takaisin laulamaan e-nuottia?
Kreikassa oli maanjäristys päivää ennen kuin matkustin sinne työmatkalle. Japanissa oli voimakas taifuuni päivää ennen kuin matkustin sinne työmatkalle.
Lopetin työmatkat.
minua suudeltiin vasta 32 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Minut raiskattiin ensimmäisen kerran 3vuotiaana
🥺😭
Olen ollut suhteessa sarjamurhaajan kanssa.