Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen saanut orgasmin aikana sellaisen "aivomyrskyn", että mikään maailmassa ei voi olla suurempi nautinto. Menetin tajuntani hetkeksi sen seurauksena.
Olin teininä kiertävän sirkuksen norsua juottamassa, kun se hyökkäsi ja tökkäisi mua syöksyhampaalla nenään. 8 tikkiä. Onneksi se norsu oli jalastaan kiinni telineessä ja onnekseni lensin jo sen nenään tulleen iskun vuoksi kauemmaksi siitä norsusta.
olen lapsena letittänyt pullaleettaa niin että se venyi että loppu piti letittää pitkin seinätapettia. Äiti vihastui tapetin rasvaantumisesta.
olen vuokrannut asunnon sillä hyvällä perusteella että pienessä puutarhassa kasvoi mansikoita ja ruusuja
Hauki tarttui mun jalkaan kiinni. Hauen koon pystyi päättelemään hammasrivin koosta, ihan pikkuinen se ei ollut. Onneksi oli tetanus-rokote voimassa.
Niin on tietenkin käynyt joillekin muillekin, mutta ei varmaan monille täällä palstaileville?
Vierailija kirjoitti:
olen lapsena letittänyt pullaleettaa niin että se venyi että loppu piti letittää pitkin seinätapettia. Äiti vihastui tapetin rasvaantumisesta.
Jos se seinätapetti oli seinässä kiinni, tuskin letitit sitä myöten. Miten se taikina siinä seinässä pysyisi kiinni.
Heräsin putkasta vaikka en muista menneeni sinne ?
Vaari-vainaani soitti keopsin pyramidin avajaisissa sirmakkaa ja hän on myös tarjoillut borneon kuninkaalle perunahuttua !
Olen synnyttänyt kaksi lasta samana vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se seinätapetti oli seinässä kiinni, tuskin letitit sitä myöten. Miten se taikina siinä seinässä pysyisi kiinni.
No en tietysti puolta leettaa letittänyt, muutaman letityskiemuran kumminkin. Ja se pysyi seinällä, ja sekin oli se ihme
Synnyin 1500 g painavana keskosena, ja en hengittänyt. Minut elvytettiin ja vietiin teho-osastolle ja olin sairaalassa 2 kk.
Elin kermaper*se lapsuuden, kesät purjehdittiin ja minulla oli 2 omaa kilpahevosta yksityistallilla ja kilpailin niin este- kuin koulutatsastuksessa.
Tuli 90- luvun lama ja perheeni menetti koko omaisuuden ja isäni joutui työttömäksi eikä enää koskaan työllistynyt (koska oli yli 50 v)
Aloin elättää itseni 16 vuotiaasta. Maksoin itse kaikki menot, poislukien asuminen ja ruoka kotona. Hevoset myytiin.
23- vuotiaana ostin yksiön Helsingistä meren läheltä, 1930 luvulla rakennetusta talosta, yksilössäni oli korkea huonekorkeus ja 11 ikkunaerkkeriä.
Aloin seurustella vakavasti vähän alle 30 vuotiaana ja ensimmäisen lapsen jälkeen kärsin lapsettomuudesta lähes 10 vuotta. Yllättäen tulin raskaaksi 38 vuotiaana jolloin mieheni oli jo 49 vuotias.
Muutimme Saareen Helsinkiin meren lähelle 2006. 100 metrin päässä on hiekkaranta ja toki saarella on muitakin hiekkarantoja.
Tein elämäntapamuutoksen 42 vuotiaana ja iän mukana tulleet liikakilot laihdutin pois. Olin siis todella lihava. Kilot ovat pysyneet pois yli 7 vuotta. Aloin myös urheilla 4-5 krt viikossa ja palkkasin oman PT:n. Nykyään jaksan juosta yli 10 km lenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut TGA-kohtauksen.
Minäkin olen
Olen ollut leikkauksessa sairaalassa 9 kertaa.
Aika harva joutuu yhtä moneen kirurgiseen leikkaukseen
Että nelikymppisenä suli lapsen pyöreys vihdoin suli pois (olen babyface) niin erottuani miehestä miehiä pyöri ympärilläni.
Olen hoikka, siro mutta muodokas. Urheilen 4-5 krt viikossa ja terveet elämäntavat.
Mm kaupassa on isketty, Lidlissä ollessani vieras mies pysäytti, kehui vartaloa ja ulkonäköni ja pyysi treffeille. Saan paljon positiivista huomiota ja mm kehuttu ulkonäköä työpaikalla, viihteellä, ym ym
Oma kokemukseni oli, että kysyntä on nyt selkeästi suurempaa kuin nuorempana
Olen löytänyt kuolleen ihmisen mennessäni aamulla töihin.
Niin minäkin! Tosin siinä jo seisoi poliisiauto vieressä, ja kun jatkoin matkaa linja-autoasemaa kohti, niin toinen poliisiauto tuli vastaan ja ajoi suht vauhdikkaasti sitä paikkaa kohti, jossa ruumis makasi.
Olen ollut katsomassa Tukholman stadionilla Ruotsi - Länsi-Saksa yleisurheilumaaottelua. Ruotsin A-maajoukkuelaiset olivat viikon leirillä opistolla, jossa olin kesätöissä.
Kesken työmatkan bussista puhkesi rengas, myöhästyin ja muutaman työkaverin kanssa, vain puoli tuntia. Kun piti odottaa uutta bussia.
Olin juuri onnettomuudessa pyörällä, kun moottoripyörä ajoi 60km/h päälle. Vieläpä selvisin hengissä pienillä vammoilla. Suojelusenkelit oli mukana.
Entinen lätkäammattilainen, nykyinen miljonääri kiillotti mun kengät pubin terassilla viime sunnuntaina.