Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1721/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsipuoli joka on samanikäinen kuin minä.

Vierailija
1722/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purin hammaslääkäriä sormeen.

Minäkin olen kuulemma 4-vuotiaana purrut lääkäriä sormeen. Olin ollut kovin kipeä ja kuumeinen ja kotiin oli kutsuttu lääkäri (1970-luvun loppua). Lääkäri oli todennut, että ei tämä kovin heikko tunnu olevan 🙈.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purin hammaslääkäriä sormeen.

Minäkin olen kuulemma 4-vuotiaana purrut lääkäriä sormeen. Olin ollut kovin kipeä ja kuumeinen ja kotiin oli kutsuttu lääkäri (1970-luvun loppua). Lääkäri oli todennut, että ei tämä kovin heikko tunnu olevan 🙈.

Itsellä oli hammaslääkäri joka hoki koko ajan ethän pure sormeen ethän, nyt hän laittaa sormen sisään, ethän vaan pure....

Vierailija
1724/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaudenhampaani puhkesivat 13 vuotiaana alaleukaan ja 14 vuotiaana yläleukaan. Hammaslääkärikin oli aika ihmeissään.

Kiinnostaisi tietä olenko ehkä mutantti, vai onko täällä muita joiden viisaudenhampaat olisivat puhjenneet verrattaen aikaisin?

Ei aikaisin, mutta minulla kasvoi toisella puolella neljä viisaudenhammasta ja toisella puolella kaksi. Onnenpekka tosiaan, kun niitä poistettiin..

Vierailija
1725/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähnyt vastaavan UFO:n teininä reilu 20v ennen kuin USA julkisti niistä videoita. Mikään ihmisen tekemä ei tänäpäivänä pysty kiihdyttämään yli 3000km/sekunnissa, jollaisen näin jo 90 luvulla.

Meitä on tarkkailtu kauan.

Minä näin ufon 70-luvulla, oli maailman kirkkain kapistus.

Vierailija
1726/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin lapsena talvella yöllä unissani kävelemään ulos. Muutaman sadan metrin päässä onneksi vieras aikuinen löysi minut. Siinäkään vaiheessa en herännyt vielä kunnolla, mutta osasin neuvoa oikean talon, jonne hän saattoi minut.

Vierailija
1727/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikanaan 20 vuotta projektitöitä komennusmiehenä eri puolilla maailmaa, myös sotia ja sisällisotia käyvissä maissa. Minua on lukuisia kertoja monissa eri maissa osoiteltu ladatuilla ja varmasti varmistamattomilla rynnäreillä ja muilla aseilla auton avatusta ovi-ikkunasta sisään suoraan lähietäisyydeltä naamaan, kun tiesuluilla ja tarkistuspisteissä, varsinkin yöaikaan, on kysytty alueella liikkumiseen oikeuttavia dokumentteja, henkilöllisyyden osoittamisen lisäksi.

Sotaa 80-luvulla naapurimaa Iranin kanssa käyvän Irakin tykistö alkoi kerran tulittamaan Iranin puolta työskentelypaikkani yli, sodassa tuhotun Faon kaupungin lähellä, kun asioin työtehtävissäni Irakin armeijan kanssa rintamalinjan (eli rajajoen) tuntumassa. Varsinainen "virallinen" asiakas oli Irakin kansallinen öljy-yhtiö, mutta tietoliikennelaitteet ja kapasiteetti salauslaitteineen menivät suurelta osin armeijan käyttöön, suora myynti kun oli embargon vuoksi kielletty. Pääsin tilanteesta ulos, ennen kuin Iranin tykistö aloitti vastatulituksen.

Vierailija
1728/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoli lentokoneessa viereeni hiukan ennen koneen laskeutumista. 

Jäin leskeksi alle 40- vuotiaana.

Vierailija
1729/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava 2005 kirjoitti:

Potkaisin silmät sidottuna takakierrepotkulla tupakin ystäväni huulilta baariyleisön katsellessa tapahtumaa vierestä ringissä.

Sain melkoiset aploodit.

Hyvin tehty. Tupakointi tappaa, mutta sen voi tumpata kätevästi nopealla Keravalla.

Vierailija
1730/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olisit itse joutunut kokemaan saman, tuskin noin kirjoittaisit.

Oli elämäni tähän saakka kauhein kokemus. Et taida edes tietää, mitä kaikkea tuossa tilanteessa joutuu käymään läpi.

Vierailija
1731/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut jokaisen elossa olevan presidentin. Valtionhallinnossa töissä.

Vierailija
1732/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Olen tavannut ja jutellut monien maailman kuuluisuuksien ja kuninkaallisten kanssa.

Olen ollut juhlimassa sellaisessa herrkartanossa  että sitä ei voi uskoa todeksi. Hienoa pöytäseuraa!

Ai joo, Kyllä minä Sinut muistan. Olin siellä herraskartanossa viidettä kertaa juhlimassa ja opastin Sinua talon tavoille.

Muistathan jatkossa ettei sellaisissa juhlissa juoda ihan tappiin vaan hirnostuneesti nautitaan antimista.

Vierailija
1733/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaudenhampaani puhkesivat 13 vuotiaana alaleukaan ja 14 vuotiaana yläleukaan. Hammaslääkärikin oli aika ihmeissään.

Kiinnostaisi tietä olenko ehkä mutantti, vai onko täällä muita joiden viisaudenhampaat olisivat puhjenneet verrattaen aikaisin?

Itseltäni poistettiin viisaudenhamppaat alhaalta 14 vuotiaana ja ylhäältä 16 vuotiaana, koska ei olisi mahtuneet ja olisi työntäneet hampaat vinoon. Ei taida olla kovin yleistä.

Vierailija
1734/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos olisit itse joutunut kokemaan saman, tuskin noin kirjoittaisit.

Oli elämäni tähän saakka kauhein kokemus. Et taida edes tietää, mitä kaikkea tuossa tilanteessa joutuu käymään läpi.

(Näitä idiootti-psykopaatteja löytyy näemmä täältäkin.)

Kaikkea hyvää elämääsi leskeksi jääneelle.

Vierailija
1735/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut saunassa homon kanssa.

Olen nukkunut kaksi yötä samassa huoneessa skitsofreniaa sairastavan puolivieraan ihmisen kanssa, joka on tappanut 2 tai 3 ihmistä (en ole varma lukumäärästä).

P.S. pidin peukkuja, että hän olisi muistanut ottaa lääkkeensä kun nukuin (en niin sikeästi).

Vierailija
1736/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 17 vuotiaana samassa kerrostalossa kuin naimisissa ollut Sirpa Suosmaa. Hän tuli miss Suomeksi 17 vuotiaana. Tuli sitten kerran oikein raivoisa riita aviomiehen kanssa joka vei kaikki Sirpan pokaalit, kruunun, viitan roskikseen.

Minun isäni oli talonmies joka löysi ne ja toi ne meille kotiin. Kävi kysymässä Sirpalta ja aviomieheltä mitä niille tehdään. Kumpikaan ei niitä halunnut, mies ilmoitti että he eroavat joten isäni kruunasi veljeni morsiammen miss Suomeksi. Siitä on valokuvakin tallella.

APU lehti 16.10. 1972 Sirpa Suosmaa kumoaa huhut avioerostaan ( vaikka kyllä he erosivat, muuttivat riidellen pois ).

Vierailija
1737/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratsastanut halki Lontoon katujen ruuhka-aikaan Hyde Parkiin - ja tietysti takaisin talleille.

Vierailija
1738/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kaapattu kun olin neljä vuotias.

Vierailija
1739/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin villiä kasaria. Oli vuosi 1986 ja uudenvuoden aattoa vietettiin poikaystäväni kanssa ystäväpariskuntien kanssa.

Taustalla soi Wham ja Miguel Jakcson sekä muut superstarat kuten Ironmaiden jne.

Mieheni päätti irrotella ja päästellä joululoman jälkeisiä paukkuja pepustaan. Hän kuitenkin päätti sukelluttaa kaasut sytkärin lävitse. Sinällään hieno suihku oli ja käry. Farkut paloi mutta mies sai sydäninfarktin 29 vuotiaana pierusta ja sytkäristä.

Palanut kaasu aiheutti jälkioireena suoliston kautta stressireaktion ja mies otti sydänkohtauksen ja menehtyi sen seurauksena. Tätä ei koskaan mainittu lähiomaisille.

Persekarvat kärähti ja farkkuihin tuli reikä. Big in Japan soi taustalla ja esittäjänä Aphaville.

Kyseessä oli elämäni rakkaus ja homma jäi pahasti kesken. Odottelen edelleen revanssia.

Suomi on erilainen ja epäreilu monessa mielessä. Eikä mieheni olisi tätä katsellut päivääkään. Ehkä oli hyvä että hän meni ajoissa.

Vierailija
1740/2016 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastin pikkusiskoni täpärästi hukkumiselta, mutta muutama kuukausi sen jälkeen hänellä todettiin parantumaton syöpä ja hän kuoli pian sen jälkeen. Saatiin kuitenkin bonusaikaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän