Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Vierailija kirjoitti:
Isäni kuoli tehtyään itsemurhan. Pari viikkoa sen jälkeen äiti sai tietää olevansa raskaana ja synnytti sitten minut. Isäni ei koskaan saanut tietää, että hänellä on oikeasti 4 lasta niiden kolmen sijaan mitkä olivat jo olemassa kun hän kuoli.
Mitäpä hän sillä tiedolla olisi tehnyt?
Sain klamydian kun nukuin alasti edellisyön naisvieraan lakanoissa. Aamulla jo kirveli. Siis väliä oli nukkumisessa 13 tuntia. En edes tavannut häntä koskaan. Lääkärille en viitsinyt edes yrittää selittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Sama täällä. Niitä oli 3 kpl.
Lentosotamiesaliupseerialikersanttina pääsin Draken-koultushävittäjän kyytiin maassa. Jos koneen tankkaustietokone ilmoitti häiriöstä niin ei sitä kerosiinia voinut tyhjentää vaan poltettava pois.
Hävittäjälentokone Draken kiinni alustaan tukevilla ketjuilla ja minä nopeimpana ja sopivimpana (vain pieniä kokoja) korsetin ja painehousujen kanssa "pelkääjän paikalle". Korsetti pitää olla erittäin tiukka ettei koneen tärinä ja paineenvaihtelut heiluttaisi sisäelimet muusiksi.
Aivan uskomaton tunne jo siitä kun kone vasta "lämmitteli". Kakkoslentäjänä oli mielenkiintoista kuunnella radioliikennettä vaikkei oltukkaan menossa minnekkään. Ja jälkipoltin päälle joka venytti jo ennestään kireällä olleita ketjuja huomattavasti.
Top 3 kokemuksissani menee
Miten tälläät pieneen sarakkeeseen johon on varattu tilaa vaikka "Jääkäri" oikeasti "Lentokonesähköaliupseeriapumekaanikko"`?
Olin 29vuotiaaksi ruma, siis ihan oikeasti hemmetin ruma mies... En tiedä mitä ton jälkeen tapahtui mutta vanhemmiten musta on tullut hiton komea.
Hoitovirhe. Varmaan joka toiselle täällä koska ne pimitetään epikriiseissä.
Abortti USA:ssa. Tehtiin hereillä.
Olen nähnyt kaksimetrisen punaisen paholaisen tapaisen metsälenkillä.
Minua on lapsena houkuteltu karkein autoon
Pakkoyritys käännyttää lesbouteen vaikka pelkkä ajatus seksistä naisen kanssa on minulle vastenmielinen.
Vierailija vierailija qw34 kirjoitti:
Olen nähnyt kaksimetrisen punaisen paholaisen tapaisen metsälenkillä.
Hui. Kerro tarkemmin! Minäkin olen nähnyt paljon yliluonnollisia asioita ja olen vahvasti kosketuksissa henkimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain klamydian kun nukuin alasti edellisyön naisvieraan lakanoissa. Aamulla jo kirveli. Siis väliä oli nukkumisessa 13 tuntia. En edes tavannut häntä koskaan. Lääkärille en viitsinyt edes yrittää selittää.
Ufot ja demonit uskon, mutta tätä en hevillä usko. Oletko kuullut siitä, että tartuntaan tarvitaan limakalvokontakti ja tartunnasta oireiden ilmestymiseen voi kestää kuukausia? Jotkut ovat jopa oireettomia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut oikeasti joukkovainoamisen uhri. Tavallaan yhä.
Mulla sama. Mitä sinulle on tapahtunut?
Tunnen henkilön, joka on toiminut vakoojana Neukkulan leivissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla sama. Minkä ihmisryhmän vainoamaksi olette joutuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla sama. Minkä ihmisryhmän vainoamaksi olette joutuneet?
Ja mun päältä yritettiin ajaa ehkä viikko sitten
Jouduin peräpukamaleikkaukseen 3 v. Muistan lähdön kesämökiltä, kun potassa oli taas verta. Sitten sairaalassa vietiin sängyssä leikkaussaliin, oli pelottava. Sitten piti hengittää linnunpesää ja taju meni.