Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1581/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt läpi avosydänleikkauksen, vasemmanpuoleisen kasvohalvauksen, kaksi psykoosia ja menettänyt 3 lukuunottamatta kaikki sukulaiset 40 vuotiaana.

Vierailija
1582/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kutsuvieraana Japanin prinssin ja prinsessan luona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kauniina kesäpäivänä huvilallamme Espoon Suvisaaristossa minulta putosi rapucoctail valkoiselle LV-paidalleni. Kävin vuosia tragedian jälkeen terapiassa, ja nyt olen viimein palannut työelämään isäni yritykseen luovaksi johtajaksi. Kaikkea uskomatonta sitä voikin sattua.

Vierailija
1584/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuttu vahingossa jalkaan, olen tanssinut Goalla erään tunnetun rastatutkan kanssa viidakkobileissä, sattohoitanut tyttäreni. 

Vierailija
1585/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti 30 yhteisen vuoden jälkeen työkaverinsa kanssa, jota ei sanojensa mukaan pitänyt viehättävänä ja olisi ollut valmis alkamaan tämän naisen lasten isäpuoleksi ja huolehtimaan heistä, vaikka meidän parisuhteessa huolehtiminen ja lasten asioiden hoito jäi minulle. Ihminen muuttuu!

Vierailija
1586/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kasvohalvaus. (Ex) mieheni oli/on pedofiili.

Vierailija
1587/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin (ex-) mieheni pommisuojassa. Ajoin fillarilla munkin päälle Nepalissa.

Vierailija
1588/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin välittäjäksi, kun marsilaiset päättivät palauttaa Muskin sinne lähettämän auton ajokelvottomuuden takia.

Vierailija
1589/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli pedofiili. 

ja kuten monesti "nainen nai isänsä" - menin naimisiin miehen kanssa, joka paljastui myös pedofiiliksi.

Olen pahoillani. Kamalaa kuultavaa. Minun isäni on raivoava juoppo ja onnistuin menemään naimisiin miehen kanssa, joka paljastui ennen pitkää samanlaiseksi. Miten näitä tapahtuu niin usein? Kohtalon julmaa ivaa?

Vierailija
1590/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 5-vuotiaana, kun mutsin skitsofreenikko miesystävä repi mutsin käden irti.

Vierailija
1591/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vieressä ja pidin äitiäni kädestä saattohoitokodissa, kun hän lopulta veti viimeisen henkäyksensä ja kuoli. 

Vierailija
1592/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uudestisyntynyt 11-vuotiaana.

Vierailija
1593/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Minä jouduin lähtemään töihin jo 13 v. Minulle tuli vielä lapsilisää, jotka rahat laitettiin veljieni opiskeluun. Aikuisena opiskelin huippuarvosanoin yo:ksi ja vielä yo-merkonomiksi käyden töissä koko ajan ja hoidin lapset ja kodin. Mies matkatöissä. Pistäkää paremmaksi,

kokeilen: lähtötasoni on yo ja korkeakoulutus, mutta opiskelin eron jälkeen ison perheen yh-äitinä ulkomailla kaksikin ammattiin johtavaa tutkintoa keski-ikäisenä. jouduin aloittamaan vapaaehtoistöiden ja hanttihommien kautta työkokemuksella alan koulutukseen. koko ajan töissä siis. ei varaa vapaapäiviin.

Kuka hoiti lapset???? Et voi sanoa itseäsi yh-huoltajaksi, etkä edes äidiksi! Hoitivatko he toisiaan?

Vierailija
1594/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myynyt Tarja Haloselle torilla kaksi litraa mansikoita. Hän maksoi satasella ja sanoi "pidä loput" Kelpasi opiskelijana :)

Myin jäätelöä Valkeakosken asuntomarkkinoilla Tarja Haloselle ja Matti Vanhaselle kesällä 2009. Matin puolesta maksoi joku hänen henkilökunnasta ja Tarja maksoi itse.

Vierailija
1595/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli pedofiili. 

ja kuten monesti "nainen nai isänsä" - menin naimisiin miehen kanssa, joka paljastui myös pedofiiliksi.

Olen pahoillani. Kamalaa kuultavaa. Minun isäni on raivoava juoppo ja onnistuin menemään naimisiin miehen kanssa, joka paljastui ennen pitkää samanlaiseksi. Miten näitä tapahtuu niin usein? Kohtalon julmaa ivaa?

Liitto meni vuosien jälkeen puihin kun ex, joka oli traumatisoitunut väkivaltaisesta alkoholisti-isästään niin että kuvitteli minun olevan samallainen. Eron jälkeen hän levitteli juoruja että olen pedofiili. Tuomio tyssäsi siihen että ex joutui hoitoon. Voi nykyään ilmeisesti paremmin.

Vierailija
1596/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tinderiä, vaikka pillua tekee nytkin mieli. 8-vuoteen ei ole pillua nähnyt.

Vierailija
1597/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lapsena pallosalaman. Tai koko perhe näki, kun oltiin kovalla ukkosella kaikki sisällä.

Vierailija
1598/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kauniina kesäpäivänä huvilallamme Espoon Suvisaaristossa minulta putosi rapucoctail valkoiselle LV-paidalleni. Kävin vuosia tragedian jälkeen terapiassa, ja nyt olen viimein palannut työelämään isäni yritykseen luovaksi johtajaksi. Kaikkea uskomatonta sitä voikin sattua.

Voimia! Ja kevyet mullat vielä siihen päälle!!!

Vierailija
1599/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia! Ja kevyet mullat vielä siihen päälle!!!

Tää. R.I.P menetetylle mielenterveydelle, joka tuhoutui tahriintuneen LV-paidan takia

Vierailija
1600/2016 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut oikeasti joukkovainoamisen uhri. Tavallaan yhä.

Mulla sama. Mitä sinulle on tapahtunut?

Seuraamista, perättömien tietojen levittämistä, netissä ja kadulla tultu uhkailemaan. Katuteatteria. Seurattu jopa autolla kun olin menossa naapuripaikkakunnalle. Lasta seurattu koulumatkoilla. Vieläkin tulee kummallisia juttuja 1-3 kertaa vuodessa vaikka aktiivisin aika on jo vuosien takana.