Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
1521/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt fyysisesti Kaarle XVI Kustaan työhuoneessa (yksityistila) Drottningholmin linnassa lapsena.

Vierailija
1522/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suudellut ministeriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmen vuoden olen saanut kroonisen loppuiän kestävän sairauden (lääkittävissä), kaksi lasta, mennyt kihloihin, muuttanut yhteen ja sieltä kahteen uuteen asuntoon ja jäänyt avo-leskeksi eli yksinhuoltajaksi. Kaikki alle kolmen vuoden.

Vierailija
1524/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin huippuduunissa Pariisissa töissä, ilmainen asunto ym ja kun se loppui jouduin työttömäksi Suomeen

Kiinnostava juttu. Voitko yhtään vihjata minkä alan työ? Oliko julkisella vai yksityisellä sektorilla?

Vierailija
1525/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin kolme lasta alle kahdessa vuodessa.

Vierailija
1526/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetänyt isääni turpaan.

Vierailija
1527/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimitusjohtajamagneetti. Jos joku tulee kesäterassilla juttelemaan, hän on satavarmasti toimari,

Vierailija
1528/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kauppasi minulle tytärtään (rahaa vastaan) seksiseuraksi. Oli kuulemma aika oppia oikeisiin töihin. 

Vierailija
1529/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puri ulkomailla vesikauhuinen koira. Onneksi sain heti rokotuksen.

Kaikki kolme?

Vierailija
1530/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa eräässä ravintolassa istuskelin baarijakkaralla, kun vieressäni ollut nuorehko mies kääntyi puoleeni kädessään korttipakka. Hän pyysi minua tupakka suupielessään roikkuen nostamaan kortin, nostin narrin. Se ei selvästi miellyttänyt häntä, vaan hän sekoitti jälleen pakan ja pyysi nostamaan uuden kortin, jälleen nostin narrin, hän sekoitti vielä kertaalleen ja sama toistui, nostin narrin! Siinä vaiheessa hän tuhahti ja ensi kertaa vilkaisi silmiini ärtyneesti ja käänsi minulle selkänsä, eikä enää ottanut mitään kontaktia. Ymmärtäisin jos olisi ollut joku ihme iskuyritys, pakka täynnä narreja, mutta se ei oikein sopinut hänen käytökseensä, hän ei ollut flirttimielellä.

Vierailija
1531/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vetänyt isääni turpaan.

Ja minä äitiäni. Olen nainen itsekin. En ole ylpeä teostani ja siitä on aikaa, mutta olosuhteet olivat niin sietämättömät kotona asuessani että noin tapahtui.

Vierailija
1532/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa eräässä ravintolassa istuskelin baarijakkaralla, kun vieressäni ollut nuorehko mies kääntyi puoleeni kädessään korttipakka. Hän pyysi minua tupakka suupielessään roikkuen nostamaan kortin, nostin narrin. Se ei selvästi miellyttänyt häntä, vaan hän sekoitti jälleen pakan ja pyysi nostamaan uuden kortin, jälleen nostin narrin, hän sekoitti vielä kertaalleen ja sama toistui, nostin narrin! Siinä vaiheessa hän tuhahti ja ensi kertaa vilkaisi silmiini ärtyneesti ja käänsi minulle selkänsä, eikä enää ottanut mitään kontaktia. Ymmärtäisin jos olisi ollut joku ihme iskuyritys, pakka täynnä narreja, mutta se ei oikein sopinut hänen käytökseensä, hän ei ollut flirttimielellä.

Joku korkeampi voima yritti vihjata sinulle, että tyyppi on ihan täysi narri eikä siihen kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
1533/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain suihinoton kirkon lehterillä jumalanpalveluksen aikana. En usko, että kukaan huomasi, mutta en tietenkään täysin varma voi olla. Panemaan ei kehdattu alkaa, koska se olisi varmaan huomattu, mutta suikkari onnistui. Mukava muisto!

Tuosta muuten näytettiin pieni pätkä, oli televisiointi. Kamera käännettiin äkkiä muualle.

Vierailija
1534/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodiani on aikoinaan pyörinyt sadoissa miljoonissa Nokian puhelimissa, ehkä jopa miljardissa.

Kaltaisiasi on kymmeniä tuhansia. T:Ex-Nokialainen

Vierailija
1535/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä ilmestyskirjan pedon luku tarkoittaa. Raamattu ei vain kerro, mitä tiedolla pitäisi tehdä. Kertoa kaikille vai pitää tiedon itsellään? Tässä on myös sellainen hauskuus, että pedon luvun oivallettuaan myös neljä ratsumiestä paljastuvat.

Kuusi on ihmisen luku koska Jumala loi Ihmisen kuudentena pnä. 666 on siis kolme ihmistä. Itämaan tietäjiä oli kolme, Isä Poika ja Pyhä Henki on kolmen kokonaisuus. Mutta kolme kuutosta on 3 pahinta petoa. Neljä ratsastajaa taas ovat keinot joilla Peto toimittaa loppua.

Mulla hetun loppu on 066X. X on tuntemattoman symboli matematiikassa. Eli voin olla 0666. Kyllä on pieleen mennytkin lapsesta saakka. Kirottuna tunnen olleeni eikä loppua näy.

666 on kopiointivirhe. Se oli alunperin 616, joka taas oli alunperin 414.

Vierailija
1536/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu Hiltunen kirjoitti:

uskoontulo (kristinusko)

Mäkin haluan tulla uskoon nimenomaan kristinuskoon mutten vain tule,Jeesus pelastaa ketkä haluaa ja mun kohtalo niinkuin miljardeilla muilla on tulijärvi,reilukerho.com, vuosia rukoillut,pyytänyt on anonut mutta mitään ei tapahdu ja elämä mennyt vaan paskaksi.

Uskoon voi tulla omalla päätöksellä. Lue Raamattua, rukoile, etsi hyvä seurakunta, hanki kristittyjä ystäviä.

En tiedä lukeeko edellinen kirjoittaja enää tätä, mutta hän vaikuttaa olevan syvästi herännyt, eikä itsetehty usko hänelle riitä. Kun löydät oikean seurakunnan, niin kaikki muu annetaan. Älä vaivu toivottomuuteen.

Vierailija
1537/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon 100% naisista jotka ovat tehneet aloitteen mua kohtaan ovat seurustelleet. Ja niitä tapauksia on paljon.

Vierailija
1538/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöä odottava kirjoitti:

Olen ollut kaksikymmentä vuotta työttömänä ja yksin ilman ystäviä tai parisuhdetta yli kolmekymmentä vuotta.

Olen elänyt pelkällä toimeentulotuella viimeiset kymmenen vuotta.

Ikää on 49.

Huh huh, otan osaa

Vierailija
1539/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä yli 50 vuotiaana ja homma jatkuu edelleen jo yli 8 vuoden jälkeen.

Vierailija
1540/2016 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin yli sadalta mieheltä ympäri Eurooppaa.

PS

Paljaalla, enkä niele.

Ei kai ole harvinainen, paremminkin tyypillinen wt-suomineito.

Ei tossa sanottu sukupuolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme