Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Minä jouduin lähtemään töihin jo 13 v. Minulle tuli vielä lapsilisää, jotka rahat laitettiin veljieni opiskeluun. Aikuisena opiskelin huippuarvosanoin yo:ksi ja vielä yo-merkonomiksi käyden töissä koko ajan ja hoidin lapset ja kodin. Mies matkatöissä. Pistäkää paremmaksi,
moi
- Annettu lastenkotiin heti synnyttyäni
- Olen urheillut SM-tasolla viidessä eri lajissa
- Menettänyt omien virheiden vuoksi yli 200 000 euroa
- Käynyt venäläisessä sotilastukikohdassa
- Menettänyt kaksi liikeyritystä
- Joutunut lastensuojelun hampaisiin aiheetta, siis vanhempana
- Käynyt teho-osastolla potilaana
Olen pissannut päämajamuseon ikkunalaudalle kymmenen todistajan nähden.
Museo oli silloin vielä keskuskoulu ja pissasin hameen läpi istuessani ikkunalaudalla. Mutta nyt akiuisena käydessäni siellä mietin vain "minä pissasin tuonne!"
olin neitsyt 30 vuotiaaksi asti xd
Minuun Rakastunut mies on Liian ujo!
Ei varmasti ole tapahtunut muille!
Vierailija kirjoitti:
Hoitovirhe. Varmaan joka toiselle täällä koska ne pimitetään epikriiseissä.
Onko sitten parempi jättää hoitamatta? Erikoissairaanhoitajana ihmettelen, missä on ne ihmeentekijät, jotka tietävät aina mitä tehdä. Suurin osa sairauksista aiheuttaa vain osan oireista, joita ihminen kokee. Kun vastaanotolle kävelee joku, jolla on hikoilua, ihottumaa, vasen käsi kipeä ja väsyttää, niin on se ihme kun tohtori ei heti ymmärrä mikä vaivaa. Ja kun ihmiset menevät vaativiin leikkauksiin, jossa yritetään esim, pelastaa silmästä osa näkökyvystä, vaikka sokeutuminen uhkaa, niin on se kumma kun vaativa silmäleikkaus ei joka kerta onnistukaan.
Jaa, eipä varmaan mitään. Siemensyöksy nyt ainakin.
Pääsi äänekäs pieru kassajonossa, enkä sillä kertaa saanut vieritettyä syytä toisen niskoille.
Jokin äärimmäisen paha henki-olento kävi mun ja sen aikaisen puolisoni kimppuun useasti. Eka kuului karmeeta huutoa kielellä jota ei ymmärretty enkä ole tunnistanut tähän päivään mennessäkään sitä miksikään nykyään puhutuksi kieleksi. Koirakin välillä otti osumaa kun yritti puolustaa meitä.
Eron jälkeen kyseinen olio seurasi vielä vuosia mutta on jättänyt sittemmin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoyritys käännyttää lesbouteen vaikka pelkkä ajatus seksistä naisen kanssa on minulle vastenmielinen.
Sama täällä mutta homoksi, pitää kuulemma edes kokeilla. Ajatus toisesta äijästä on niin helvetun vastenmielinen ja olen sanonut että mieluummin vaikka tapan itseni. Ja aina kun olen kieltäytynyt niin haukutaan homofoobikoksi ja raivotaan. Jos olis tapahtunut vaan kerran mutta kun oli aika yleistä kun olin sinkku ja kävin baareissa peti seuraa katselemassa.
Olen pikkutyttönä tanhunnut suomen presidentin, Koiviston, vierailulla kotikaupungissani täällä ruotsissa.
Ehkä tää on harvinaista ettei oo tapahtunut mitään ihmeellistä,mitä ei jollekin toiselle myös yli 60 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Muutin kotoa pois vasta 28-vuotiaana ja olen nainen.
No ei ole harvinaista.
Olen myynyt Matti Vanhaselle, tuppeen sahattua lautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua puri ulkomailla vesikauhuinen koira. Onneksi sain heti rokotuksen.
Kaikki kolme?
niitä annettiin silloin yhteensä kuusi, pitenevin välein. 80- luvulla.
Tupuliini kirjoitti:
Minä jouduin lähtemään töihin jo 13 v. Minulle tuli vielä lapsilisää, jotka rahat laitettiin veljieni opiskeluun. Aikuisena opiskelin huippuarvosanoin yo:ksi ja vielä yo-merkonomiksi käyden töissä koko ajan ja hoidin lapset ja kodin. Mies matkatöissä. Pistäkää paremmaksi,
kokeilen: lähtötasoni on yo ja korkeakoulutus, mutta opiskelin eron jälkeen ison perheen yh-äitinä ulkomailla kaksikin ammattiin johtavaa tutkintoa keski-ikäisenä. jouduin aloittamaan vapaaehtoistöiden ja hanttihommien kautta työkokemuksella alan koulutukseen. koko ajan töissä siis. ei varaa vapaapäiviin.
Minua ei otettu Suomessa onnettomuuden jälkeen sairaalaan tutkittavaksi vaan lähetettiin kotiin ja miltei kuolin keuhkoverenvuotoon. Onnekseni selvisin. Kävin sitten itse keuhkoröntgenissä jälkeenpäin ja keuhkoissani on trauman aiheuttama arpikudos.
Isäni oli pedofiili.
ja kuten monesti "nainen nai isänsä" - menin naimisiin miehen kanssa, joka paljastui myös pedofiiliksi.
Muutin kotoa pois vasta 28-vuotiaana ja olen nainen.