Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Äitini jätti minut valvomatta kylpyammeeseen kun meni vastaamaan puhelimeen ja melkein hukuin sillä aikaa.
olen naimisissa ensirakkauteni kanssa, ollut jo 26vuotta. ja aion pysyä loppuelämäni.
Poltin itseäni tahallani sytkärillä käsivarteen, sain verenmyrkytyksen ja jouduin hätäleikkaukseen. Kättä ei onneksi tarvinnut amputoida, mutta iso kuoppa siihen jäi kun mätä kaivettiin pois.
Vierailija kirjoitti:
näin ehkä Arhinmäen selvin päin.
Tapasin Arhinmäen lyhyesti eräässä tilaisuudessa muistaakseni vuonna 2009, ja saan häneltä vieläkin joulukortin joka vuosi. Tosin tästä on epäsuorasti pääteltävissä, että hänen joulukorttilistansa on vuosien varrella paisunut niin mittavaksi, että joku muukin täällä saattaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Matti Vanhasta
Olen nähnyt Matti Vanhasen munasillaan.
Olen ollut Helsingin vanhalla ylioppilastalolla järjestetyn tilaisuuden jälkeisessä ruokajonossa Matti Vanhasen ja Simon Elon välissä. Nyt on ketjussa täysi trilogia Matti Vanhas -sattumuksia!
Simon Elo katteli mua sillä silmällä kerran Kannelmäen Prismassa, kun oli siellä asioimassa vaimonsa kanssa. Tästä on jo monta vuotta aikaa. Luin joskus myöhemmin lehdestä, että on pettänyt vaimoaan. Ei tullut ollenkaan yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajelehtinut purjeveneellä Pohjanmerellä kun ruori meni rikki, päädyttiin saareen josta onneksi löytyi ruorille korjaaja.
Kukaan veneessä ei osannut käyttää varaohjausta?
Sain kylän VPKn kaikilta poijiilta letkuva
Egyptissä hotellissa luulivat minua salanimellä lomailevaksi Hilary Clintoniksi. Käytin hotellin palveluita ja kun tuli maksun aika kuittasin Bill pays the bill.
Ajoin autolla rekan perässä. Rekan lavetilta tippui kivi joka otti kimmokkeen maasta, lensi autoni yli ja osui peräkontin reunaan tehden sormenpään kokoisen lommon.
Kerran tein aloituksen tänne palstalle, eikä moderaattori poistanut sitä. Joskus 8 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tein aloituksen tänne palstalle, eikä moderaattori poistanut sitä. Joskus 8 vuotta sitten.
Toi oli silloin ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein hukkunut lapsena.
Minä myös. Olin n. 4v.
Minä olen pelastanut hukkuvan lapsen 4 kertaa. Enkelit varmaan matkassa, jotka vinkkasivat että katse tuonne päin, siellä on lapsi pulassa.
Missä ne enkelit oli kun lapsi joutui pulaan?
Olen ollut oikeasti joukkovainoamisen uhri. Tavallaan yhä.
Isäni kuoli tehtyään itsemurhan. Pari viikkoa sen jälkeen äiti sai tietää olevansa raskaana ja synnytti sitten minut. Isäni ei koskaan saanut tietää, että hänellä on oikeasti 4 lasta niiden kolmen sijaan mitkä olivat jo olemassa kun hän kuoli.
Olen ostanut olutta Tsernobylin ainoasta auki olevasta kaupasta hieman ennen viimeisimmän sodan alkua ja kussut sen pari tuntia myöhemmin Hotel Polissyan vessanrauniossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut olutta Tsernobylin ainoasta auki olevasta kaupasta hieman ennen viimeisimmän sodan alkua ja kussut sen pari tuntia myöhemmin Hotel Polissyan vessanrauniossa.
Jestas. Onneksi et sentään ydinonnettomuuden ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Onneksi et sentään ydinonnettomuuden ollut paikalla.
Tekohan ei siinä mielessä ole tavaton, että ennen sotaa alueelle sai mennä ihan virallisestikin, kunhan paperisota ja maksut (ei siis lahjukset, vaan ihan viralliset maksut, joitain kymppejä) olivat kunnossa. Yleensä homma hoitui parhaiten jonkun matkatoimiston kautta. Isompia turistibussilasteja ei varmaankaan ajatettu tuon pienen kaupan kautta, mutta meidän pikkupakun tulkki taisi arvata, että tälle porukalle voisi maistua omat juomat. Eikö ollut väärässä.
Eli, ei mahdoton toteuttaa (ennen sotaa ainakaan), mutta väitän silti, ettei kovin moni ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut virallisen nimen, jota e ole kenelläkään muulla ihmisellä maailmassa.
Kokonimeni on varmasti ainoa maailmassa. Siis kolme etunimeä ja sukunimi. Mikään niistä ei ole yksinään harvinainen. Sukunimeä esiintyy lisäksi kaikkialla Pohjoismaissa (ml.Grönlanti), Virossa, Venäjällä, USAssa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Kanadassa, Etelä-Afrikassa ja paikallisena Brittein saarilla.
Olen 29v neitsyt.