Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
641/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kirpputorilta Paavo Tynellin suunnitteleman valaisimen 4 eurolla. Samanlaiset valaisimet liikkuvat antiikki- ja huutokaupoissa 2000-3000 euron hintaluokassa. Ei tämä nyt miikään lottovoitto ole todellakaan, mutta hauska sattuma, kun tykkään tuota vanhempaa rompetta keräillä muutoinkin.

Vierailija
642/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kirjoitella tänne positiivisia huomioita muista keskustelijoista ja ihmisistä ylipäätään. Vaikka joku olisi jostain asiasta ihan eri mieltä kanssani niin aina ihmisissä on myös positiivista ja kehuminen vahvistaa kohdettaan samoin kuin haukkuminen ja tuomitseminenkin. Harmittavan yksin tuntee usein tällä palstalla olevansa tämän pyrkimyksen kanssa enkä ole täydellinen itsekään, kyllä välillä tulee lähdettyä mukaan negatiiviseen kommentoinkiin, mutta vähenemään päin onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pussata vlaalimin per-että.

Terv demari

Vierailija
644/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisveljeni kuoli putoamalla parvekkeelta kun olimme runsaan vuoden ikäisiä.

Vierailija
645/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisveljeni kuoli putoamalla parvekkeelta kun olimme runsaan vuoden ikäisiä.

Onkohan kaksosilla tapana putoilla parvekkeelta, kun mä tiedän myös kaksosveljekset, joista toinen tippui parvekkeelta. Aikuisena tosin ja meni säpäleiksi, muttei kuollut.

Vierailija
646/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ryöminyt eteenpäin  Kiinan muurin portailla  konttaamalla pikkulapsen tavoin.

Joku  englantia puhuva  kehui suoritustani:  "good".

Ja vielä se, jotta en ollut päihtyneenä, vaan syy käyttäytymiseeni oli ihan jokin muu.

Minäkin todella konttasin Kiinan muurilla, koska portaat ovat kovin jyrkät melkein pystysuorat ja korkeat. Siinä syy konttaamiseni tai ryömiseen, varmaan sinullakin. 

Vierailija
647/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut kirjoitella tänne positiivisia huomioita muista keskustelijoista ja ihmisistä ylipäätään. Vaikka joku olisi jostain asiasta ihan eri mieltä kanssani niin aina ihmisissä on myös positiivista ja kehuminen vahvistaa kohdettaan samoin kuin haukkuminen ja tuomitseminenkin. Harmittavan yksin tuntee usein tällä palstalla olevansa tämän pyrkimyksen kanssa enkä ole täydellinen itsekään, kyllä välillä tulee lähdettyä mukaan negatiiviseen kommentoinkiin, mutta vähenemään päin onneksi.

Sama :)

Vierailija
648/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesala tuli kirkossa pokaamaan minua.

Olen ostanut Vesalalta hampurilaisen Mäkkärissä.

Vesala katsoi minuun jatkuvasti yhden laulun ajan eräällä keikallaan.

Who is f..ing Vesala!

Vierailija
649/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies kosi minua kadulla.

Vierailija
650/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Prinsessa Dianan ja Prinssi Charlesin livenä

Minä taas olen nähnyt Tanskan  prinsessa Maryn ja prinssi Frederikin pyöräilemässä lapset (kaksoset) Christiania-kärryssä Amalienborgin linnan pihalla. Ja nuorena näin Kaarle Kustaan auton Tukholmassa. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
651/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kävellyt vahingossa yhden suositun sarjan kuvauksiin. Kaikki näyttelijät kääntyivät katsomaan minua vihaisina 😓

Kuin myös itse Mr. Bean

Vierailija
652/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pakastellut junassa venäläisnaisen kanssa keskellä Siperiaa.

Ja kyllä, tämä tapahtui paljon ennen Hytti numero 6:n kirjan ilmestymistä.

Onneksi saitte pakastella Siperiassa. Jossain lämpimämmässä kohteessa se olisikin ollut vaikeampaa.

Vierailija
653/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuolla tsunamissa Thaimaassa 2004 sitten. Sain lieviä vammoja mutta säilyin hengissä.

Huhuh, olet melko iäkäs.

Vierailija
654/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suunnatonta kateuden puuskaa kun kuulin että työkaverit olivat saaneet ladata

sähköautojaan työpaikalla. Tilasin sähköauton

välittömästi jotta en jää tästä edusta paitsi.🙂

Vierailija
655/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kotona.

Vierailija
656/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytin alateitse tasan 5kg painavan pojan, olen itse hoikka, ei diabetesta. En saanut yhtään repeämää eikä ole mitään episiotomiaa tehty. Vauvakin mahtui hyvin tulemaan sen painoa ei etukäteen tiedetty. Olin kauan sokissa, että kuinka hyvin on käynyt, oli voinut tapahtua mitä vaan sellaisessa vielä syöksysynnytyksessä.

Löysät paikat sulla. Enkä siis tarkoita, että väljä p*llu, vaan löysä lantionpohja ja muut tukikudokset, ei ole ollut lihasvastusta.

Joo. Mä synnytin 4,2kg painavan, mutta onneksi pitkän (55cm eli ei ollut paino pelkkää pulleutta) ja vähän yliaikaisen esikoisen, mut piti kyllä leikellä ja kiskoa sit vauva ulos imukupilla, sekä vauvalla katkesi rytäkässä solisluu :( Kaikki onneksi lopulta hyvin. Ei diabetesta tässäkään tapauksessa, itse olen 160cm pätkä. Lääkäri totesi jälkikäteen, että arviot oli kovasti mennyt pieleen vauvan koon arvioinnissa, kun arvioitiin normaalipituiseksi ja 3,5 kiloiseksi. Mut tämä ilmeisesti siksi, että vauva oli kuitenkin vartaloltaan ihan hoikka ja paino tuli pituudesta.

Solisluusta puheenollen, maailmalla on ollut tapauksia jossa vauvaa on autettu päästä vetäen niin että pää on lähtenyt kokonaan irti.

Siihen verrattuna jos olka tai solisluu venähtää, vauva tulee kuitenkin yhtenä kappaleena.

Vierailija
657/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.

Vierailija
658/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alkoholistin lapsi

-skitsofreenikon lapsi

-bipolaarisen lapsi

-perheväkivaltaa

-koulukiusattu joka asteella

-kaverikiusattu

-2x lomautettu

-murhaaja tuttavapiirissä

-tappaja tuttavapiirissä

-virheellisesti operoitu

-vanhemman syöpäkuolema

-vanhemman psykoosi

-vanhemman aivoinfarkti x2

-vanhempien vuosien vakava sairastelu

-kummankin vanhemman sekoaminen

-poliisit käynyt kummankin vanhemman takia kotona

-lukuisia fyysisiä oireita

- >10 vuoden unettomuus

-jatkuva oireilu

-sukuriitoja/-katkot kummankin vanhemman puolella

-yksinäisyys

ym.

ym.

ym.

Vierailija
659/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin myymään  päihteitä netissä jotta en olisi perseauki aina. Jäin kiinni ja istuin pari vuotta vankilassa. Opin tuntemaan pari avain henkilö ja yhdessä rupesimme myymään huumeita dark netissä sata kertaa tehokkaamin kuin olin itse tehnyt. Tienasin puolessatoista vuodessa enemmän kuin olisin tienannut 20 vuodessa puhelintuessa. Lopetin hommat reilut pari vuotta sitten, vaihdoin kaikki kryptoiksi ja muutin toiseen maahan. 

Nyt minulla on perhe täällä ja opettelen paikallista kieltä samalla kun autan vähävaraisia viikottain. Töissä ei tarvitse käydä ainakaan moneen vuoteen joten käytän sen ajan lapseni kanssa ja annan hänelle kaikki työkalut että hän pärjäis paremmin aikuisena kuin minä tein.

Oho, hyppäsin ehkä vähän aiheesta mutta jonakin päivän kun "rikokset" ovar vanhentuineta kirjoitan ehkä muistelmat niistä.  

Ulkomaan asukki

Vierailija
660/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ison valkoisen ristin metsässä ,puiden yläpuolelle ulottuvan lapsena.