Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
681/2016 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eräs melko läheinen ystävä, jonka olin tuntenut 16-vuotiaasta asti. Tämä ystäväni ei koskaan käyttänyt lainkaan päihteitä, mutta ajautui mukaan erääseen Aasiasta peräisin olevaan pienen uskontokunnan lahkoon. Vuosien varrella autoin häntä eroon tästä uskonlahkosta, autoin ja olin hänen tukenaan kahdessa avioerossa(kuudessa vuodessa), tuin häntä talodellisesti, autoin häntä saamaan työpaikkoja ja asunnon. Pidin hänelle seuraa, eli toimin kuten kuka tahansa todellinen ystävä toimisi, puolin ja toisin.

Tai näin ainakin kuvittelin!

Jouduin vuoden sisällä kahden täysin käsittämättömän asuntomurron kohteeksi, vaikka olin kaikkea muuta kuin varakas. Olin pienipalkkaisessa duunariammatissa, jonka alle 2000€ kuukausipalkalla tulin juuri ja juuri toimeen. Minulla ei ollut käytännössä mitään rahan arvoista omaisuutta. Ainoa "kalliimpi" hankintani oli 4000e osamaksulla ostamani videotykki.

Onneksi tämä ystäväni nyt tuli tukemaan minua ja järjestelemään, etenkin toisen murron jälkeen tuhottua asuntoani! Talodellisesti teki tiukkaa koska minulla ei ollut kotivakuutusta.

Murtautuja ei selvinnyt saati jäänyt kiinni, kunnes eräs ystäväni tuttava sattui vahingossa paljastamaan jotain. Vyyhti alkoi purkautumaan, ja selvisi että tämä murtovaras, joka oli murron yhteydessä täysin tuhonnut asuntoni, sattuikin olemaan tämä läheinen ystäväni. Kyllä juuri samainen "ystäväni", jota ainoana autoin ja olin ollut tukena vuosien ajan, kun yksikään muu ei häntä auttanut, ei hänen vanhempansa, eikä hänen sisaruksensa. Kavereita saati muita yhtäviähän hänellä ei käytännössä ollut. Syykin selvisi!

Jäätyään kiinni tämä "ystäväni" kertoi syyksi koston. Vaikka oli saamapuolella, niin koki että en auttanut tarpeeksi, vaan minun olisi tullut auttaa vieläkin enemmän! Hänelle ei työnteko maistunut, joten oli vaatinut minulta vähintään 1000€ kuussa(saamiensa sossu tukien päälle), jotta voisi säilyttää elintasonsa töitä tekemättä! Eihän minulla ollut pienipalkkaisena ollut varaa ketään elätellä, etenkään täysin työkykyistä!

Vierailija
682/2016 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ryöminyt eteenpäin  Kiinan muurin portailla  konttaamalla pikkulapsen tavoin.

Joku  englantia puhuva  kehui suoritustani:  "good".

Ja vielä se, jotta en ollut päihtyneenä, vaan syy käyttäytymiseeni oli ihan jokin muu.

Minäkin todella konttasin Kiinan muurilla, koska portaat ovat kovin jyrkät melkein pystysuorat ja korkeat. Siinä syy konttaamiseni tai ryömiseen, varmaan sinullakin. 

Kyllä vain, juuri samasta syystä konttasin. Portaiden askelmat olivat niin korkeat, että en ylettynyt niille jaloillani astumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2016 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini yritti itsemurhaa silmieni edessä.

Niin munkin, olin 6v. Mutsin diagnosoin marttyyripaskaksi vuosien saatossa. Kukaan muu ei ole tärkeä.

Vierailija
684/2016 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelin Apulantaa samalla kun Toni vaihtoi housuja keikalle.

Jännitti niin pirusti että skippasin yhden kysymyksen.

Vierailija
685/2016 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi itseäni paljon vanhemmalle miehelle alaikäisenä.

Vierailija
686/2016 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30-vuotias ja minulta on kuollut jo vanhemmat ja kaikki isovanhemmat.

Vierailija
687/2016 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin muuttamaan laajakaistayhteyteni nopeutta ja arvelinkin jo etukäteen, että siitä varmaan koituu ongelmia, kun ennenkään ei ole yksikään nettiyhteyden hankkimiseen tai muuttamiseen liittyvä asia onnistunut ilman ongelmia, eikä onnistunut nytkään. Netti ei lähtenyt pelittämään ilman erinäisiä testejä ja kokeiluja, ja jonotusta asiakaspalvelun chatissa, samaan aikaan vielä tietysti sattui valtakunnallinenkin häiriö mikä vaikeutti todellisen vian selville saantia. Tuntikausia myöhemmin se sitten lähti pelittämään jostain syystä, tosin nettiliittymäni kuntotesti palveluntarjoajan nettisivun vianetsintätyökaluissa ei mene vieläkään läpi vaan 99%:ssa epäonnistuu järjestelmävirheeseen, vaikka netti nyt toimiikin. Voiko näin yksinkertainen asia olla kenellekään muulle näin vaikeata... :/

Lähti tuolloin toimimaan useiden tuntien jälkeen, mutta hajosi uudestaan, nyt ei ole koko viikolla laajakaista pelannut, korjaajaa saa odotella päiväkausia, ilmeisesti heillä on kiireitä.

Miten voi tietoyhteiskunnassa olla tällaisen perusasian kunnossapysyminen tai toimimaan saaminen näin helv*n vaikeaa? Muutama vuosi sitten vanhemmatkin muutti uuteen kerrostaloasuntoon ja sielläkin oli talon rakentajat vetäneet nettipiuhat päin percettä!

Onko kellään netin toimimaan saaminen näin kohtuuttoman vaikeata? Oliko lankapuhelimien käyttökuntoon saattaminen näin vaikeata?

Mulla ei ole tosiaankaan yksikään nettiyhteys lähtenyt toimimaan ilman ongelmia, koskaan, ei edes siellä puhelinmodeemiaikakaudella!!

Vierailija
688/2016 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin muuttamaan laajakaistayhteyteni nopeutta ja arvelinkin jo etukäteen, että siitä varmaan koituu ongelmia, kun ennenkään ei ole yksikään nettiyhteyden hankkimiseen tai muuttamiseen liittyvä asia onnistunut ilman ongelmia, eikä onnistunut nytkään. Netti ei lähtenyt pelittämään ilman erinäisiä testejä ja kokeiluja, ja jonotusta asiakaspalvelun chatissa, samaan aikaan vielä tietysti sattui valtakunnallinenkin häiriö mikä vaikeutti todellisen vian selville saantia. Tuntikausia myöhemmin se sitten lähti pelittämään jostain syystä, tosin nettiliittymäni kuntotesti palveluntarjoajan nettisivun vianetsintätyökaluissa ei mene vieläkään läpi vaan 99%:ssa epäonnistuu järjestelmävirheeseen, vaikka netti nyt toimiikin. Voiko näin yksinkertainen asia olla kenellekään muulle näin vaikeata... :/

Lähti tuolloin toimimaan useiden tuntien jälkeen, mutta hajosi uudestaan, nyt ei ole koko viikolla laajakaista pelannut, korjaajaa saa odotella päiväkausia, ilmeisesti heillä on kiireitä.

Miten voi tietoyhteiskunnassa olla tällaisen perusasian kunnossapysyminen tai toimimaan saaminen näin helv*n vaikeaa? Muutama vuosi sitten vanhemmatkin muutti uuteen kerrostaloasuntoon ja sielläkin oli talon rakentajat vetäneet nettipiuhat päin percettä!

Onko kellään netin toimimaan saaminen näin kohtuuttoman vaikeata? Oliko lankapuhelimien käyttökuntoon saattaminen näin vaikeata?

Mulla ei ole tosiaankaan yksikään nettiyhteys lähtenyt toimimaan ilman ongelmia, koskaan, ei edes siellä puhelinmodeemiaikakaudella!!

Kävi ilmi että laajakaistamodeemi / reititin on jollainlailla paskana.

Vierailija
689/2016 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt kolme lasta vuoden sisällä. Usein toivon että olisin itsekin poissa..

Vierailija
690/2016 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravannut viimeiset 1½ v kolmen toimipisteen välillä saman viikon aikana

Vierailija
691/2016 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut purjeveneellä miekkavalaiden hyökkäyksen kohteeksi Atlantilla.

Vierailija
692/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettänyt kasarihittejä puolalaisessa pubissa?

Vierailija
693/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme lapsen, "teimme" hänelle kaverin, tuli kaksoset.

Puoliso sairastui syöpään ja ehkäisy petti.

Saimme siis neljännen lapsen, puoliso paranisyövästä, esikoinen ja toinen kaksosista olivatkin kehitysvammaisia, ehkäisy petti uudestaan.

Raskaus huomattiin myöhään, joten abortti olisi ollut jo erityisluvan vaativa ja brutaali juttu...

Saimme viidennen lapsen.

Pikkulapsiaikana isovanhempi kuoli ja toinen joutui psykoosiin, mutta ei otettu sairaalaan, jotenkin skarppasi.

Meillä pyöri firma, vauva-arki, 2 kehitysvammaista lasta ja paranoidi mummo.

Kolmella lapsella on puhjennut epilepsia, kuopuksella epilepsia, lukivaikeus ja asperger.

Puoliso kovi perinnlllisyyspolilla tutkimuksissa, löytyi 2 harvinaista geenivirhettä, toinen altistaa tukulle syöpiä, toinen epilepsialle.

Autismille altistaviakin perintötekijöitä selvästi on.

Nyt alkaa helpittaa viisissä kymmenissä, mutta puolisolla oireita, jonka takia syöpätutkimuksissa...

Vierailija
694/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka?[/quote]

Moro reiska

Vierailija
695/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut yli puolet painostani pois ja pysynyt normaalipainossa yli viisi vuotta. Lihavuusleikkausta minulle ei tehty syömishäiriödiagnoosin vuoksi. Painon pudotin "naturellina" pieniä elämäntapamuutoksia vuosien aikana lisäten.

Vierailija
696/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätellyt paavia. Johannes Paavali II vuonna 1989. 

Vierailija
697/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja poikani ovat tehneet itsemurhan

Vierailija
698/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut pakkohoidossa.

Vierailija
699/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ylitin rajan ja jäin kiinni. Sakot tuli :)

Vierailija
700/2016 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut mielisairaalassa suljetulla osastolla vapaaehtoisesti muutaman viikon.

Syöpä kolmekymppisenä.

Yli kymmenen vuoden selibaatti.