Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen pelastanut tuntemattoman nuoren naisen hengen. Sen oma isä ja päivystyksen sairaanhoitajat pitivät alkavaa sydänkohtausta paniikkikohtauksena ja antoivat vain paperipussin. Tila romahti parissa minuutissa. Minulla ei ole minkäänlaista hoitoalan koulutusta, mutta jokin sisälläni sanoi, että nyt on oikeasti hätä.
Olen saanut miehiltä paljon rahaa alastonkuvistani, joissa esiinnyn parikymppisenä opiskelijana. Oikeasti täytän 50 vuotta ensi syksynä.
En oikeastaan edes tarvitse rahaa, koska käyn töissä. Ehkä minusta on vaan hauskaa kusettaa miehiä.
Minua on pidetty vankina yli vuorokauden.
Olen korkeasti koulutettu ja hyväosaisesta perheestä eli ei liity mihinkään omaan taustaan tai riskikäytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt kirpputorilta Paavo Tynellin suunnitteleman valaisimen 4 eurolla. Samanlaiset valaisimet liikkuvat antiikki- ja huutokaupoissa 2000-3000 euron hintaluokassa. Ei tämä nyt miikään lottovoitto ole todellakaan, mutta hauska sattuma, kun tykkään tuota vanhempaa rompetta keräillä muutoinkin.
Oletko Heli?
Minut on adoptoinut mies 60-luvulla. Asuttiin kahdestaan.
Ajoin tänään 90km käsijarru päällä...
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei ole koskaan kukaan rakastunut. Ulkonäköäni ja luonnettani kehutaan eritoten miesten toimesta mutta en herätä kenessäkään suuria tunteita. Toiset ovat tässä iässä saaneet vastakaikua ihastuksiltaan . Itsekin kerran jos toisen rakastunut ilman vastarakkautta. M33 BI
Täällä kohtalosi jakava nainen. Sinä olet vielä nuori ja kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin jääkiekoa Gennadi Timtšenkoa vastaan. Gennadin olessa maalin edessä laukaisemassa kohti maalia, tökkäsin hänen mailaansa jolloin kiekkoa karkasi. Joukkuekaverini mulkoilivat minua vihaisesti. Olin se ääliö joka ei ollut tajunnut, että koko pelin ideana oli se, että Gennadi & Co saavat tehdä maaleja ja me katselemme vierestä.
Oikein teit.
Kasvoilleni on uhattu heittää happoa.
Kun esikoiseni oli muutaman viikon ikäinen, sain tietää että puolisollani eli lapseni vanhemmalla on syöpä ja samalla viikolla ilmestyi koronavirus. Elämäni rankin kevät.
Ajoin vuosia sitten taksia. Ehdin pelastaa kaksi ihmishenkeä ajovuorojeni aikana, Yksi iäkäs henkilö sai sydänkohteuksen kesken kotimatkan, mutta ehdin juuri ja juuri melkoista nopeutta ajamalla viemään hänet sairaalaan. Kuulin lääkäreiltä että oli parista minuutista kiinni selviäminen. Oli kuulemma ehtinyt olla muutaman minuutin kuolleena kyydissäni, mutta hänet saatiin elvytettyä sairaalassa.
Toinen tapaus sattui, kun yövuorossa ajoin ohi, kun havaitsin verisen itsemurhaa yrittäneen naisen. kannoin hänet kyytiini ja ajoin vauhdikkaasti päivystykseen, jääden odottamaan varmistusta että hän selvisi.
Onneksi molemmat tapahtuivat yöaikaan, joten oli helpompaa ajaa ambulanssivauhtia, kun vähän liikennettä. Työvuorot noissa molemmissa tapauksissa meni, mutta kiitosta saati palkkaa ei työnantajalta herunut, koska olin "ilmaiseksi" kuskaillut noissa tapauksissa porukkaa. Tekisin silti kaiken samoin uudestaan!
Menin muuttamaan laajakaistayhteyteni nopeutta ja arvelinkin jo etukäteen, että siitä varmaan koituu ongelmia, kun ennenkään ei ole yksikään nettiyhteyden hankkimiseen tai muuttamiseen liittyvä asia onnistunut ilman ongelmia, eikä onnistunut nytkään. Netti ei lähtenyt pelittämään ilman erinäisiä testejä ja kokeiluja, ja jonotusta asiakaspalvelun chatissa, samaan aikaan vielä tietysti sattui valtakunnallinenkin häiriö mikä vaikeutti todellisen vian selville saantia. Tuntikausia myöhemmin se sitten lähti pelittämään jostain syystä, tosin nettiliittymäni kuntotesti palveluntarjoajan nettisivun vianetsintätyökaluissa ei mene vieläkään läpi vaan 99%:ssa epäonnistuu järjestelmävirheeseen, vaikka netti nyt toimiikin. Voiko näin yksinkertainen asia olla kenellekään muulle näin vaikeata... :/
Asuin vuonna 2009 samassa kerrostalossa, jossa murhattiin nainen. Liittyy Sellon ampumistapaukseen.
Olen asunut miehen ja 1 vuotiaan lapsemme kanssa luulen että meillä oli kaikki hyvin kun omakotitalon ostamista suunniteltiin ja yhdessä matkusteltiin, mutta tämäpä oli mennyt naimisiin toisen naisen kanssa samaan aikaan ja tämä selvisi minulle kun kirjauduin hänen kelan sivuilleen kun piti tarkistaa joku asia. Siellä se luki aviopuoliso.
Kakkasin tietämättäni narustringit jalassa. Tajusin vasta, kun pissatessa kastu housut.
Valehtelematta, stringeissä ei ollut edes kakkarantua.
Olen (olin) ollut rakastunut serkkuuni noin 12-vuotiaasta lähtien. Varmaan aika yleistä.
En siis halua seurustella tai hankkia lapsia hänen kanssaan, pelkkä seksisuhde kiinnostaa. Tai en tiedä. Nykyään tunteet eivät ole yhtä vahvat. En tiedä kiinnostako mua enään. Nuorempana kyllä.
Sain suuseksiä Jakartan korkeimman pilvenpiirtäjän ylimmän asuinkerroksen terasilla, en koskaan unohda sitä oloa ja näkymää lokaali bisse kädessä, yli Jakartan yön skylinen. Parhaimpia muistoja tähän mennessä.
Kiitos Rena.
Luitkohan tehtävänantoa? Moni noista on suht yleisiä juttuja.