Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
601/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Vladimir Putinin livenä Helsingissä 2010 Säätytalon portailla. Äijä käyttää korollisia kenkiä. 

Vierailija
602/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut mieheni työn vuoksi viidessä eri ulkomaassa, yhteensä yli 15 v.

Muuta sisämaahan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin suojaamatonta seksiä tuntemattoman miehen kanssa luonnossa.

No höpsö, kaikkihan noin on tehneet.

Vierailija
604/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pankkiryöstön 10 metrin päästä

Vierailija
605/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin suojaamatonta seksiä tuntemattoman miehen kanssa luonnossa.

No höpsö, kaikkihan noin on tehneet.

Ok, hyvä tietää. Ehkä näistä ei vain niin paljoa huudella, itsekään en ole kenellekään tästä puhunut.

Vierailija
606/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt kirkkoon vihkimistilaisuuteen vääriin häihin. Kaverini häät olivatkin vasta seuraavana vuorossa.

Vierailija
607/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Dianan ja Charlesin kun tulivat jostakin ensi-illasta. Diana vilkutti väkijoukolle ennen kuin pujahtivat autoon. Lontoossa tämä.

Vierailija
608/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 18-vuotiaana narkomaanin kanssa. 7 vuoden kuluttua seurustelin UUDESTAAN SAMAN narkomaanin kanssa ja suhde päättyi kaikenlisäksi samalla tavalla miten aikaisemmallakin kerralla. :D

Joku looppi jäänyt elämässä päälle?

Vierailija
609/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Edinburghissa vuonna 1993

Brian Mayn kun tuli kadulla vastaan.

Vierailija
610/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 6 alkuraskauden keskenmenoa. Lapsiakin on onneksi siunaantunut kiitettävästi.

Vierailija
611/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme miestä joiden kanssa olen harrastanut seksiä, on kuollut.

Sama!

Vierailija
612/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.

En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...

Kävispä mullekin tämä. Olen ihan samaa mieltä että ihminen sitoutuu ja jättää muut mahdolliset tapailemansa ihmiset kun tapaa "oikean", sellaisen jolla on hänelle merkitystä. Ainkaan vielä ei ole löytynyt. N53.

Vierailija
613/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla oltiin rannalla ihmeteltiin kun ketään ei näy missään no uitiin oli vähän kovemmat aallot ja nähtiin kyllä kylttejä missä joku texti niin siellä oli uinti kielletty kun laivasto ampui siksi suuret aallot ja tuli levälauttoja. Ei osattu sen maan kieltä.

Vierailija
614/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-miehelläni oli toinen perhe vuosikausien ajan selkäni takana

Et ole ainoa. 

Vierailija
615/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja tasapainoinen. Naimisissa ja kaksi tervettä lasta. Lapsilla menee hyvin. Olen introvertti, viihdyn itsekseni, perheessä muutkin samanlaisia, ymmärrämme hyvin toisiamme.

Lapsena ja nuorena olin hyvin yksinäinen ja ahdistunut/masentunut. Tunnen saaneeni lottovoiton, täydellisen perheen itselleni.

616/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eräs tuttu kenelle on käynyt, naishenkilö, on päässyt ufon kyytiin entisen psykiatrisen Kangasvuoren sairaalan parkkipaikalta, kertoi myös veljensä päässeen ufon kyytiin, en tohdi epäillä, Rauni Leena Luukanen kertoi myös vastaavasta omasta kokemuksestaan, kun vielä eleli, on maailmoja avartavaa nuo kokemukset, itse en tiedä olleeni ufon kyydissä, enkä tavanneeni humanoidia, ellei sitten työnvälityksessä?

Aikoinaan kun selvänäkijä Aino Kassisella oli kysymyspalsta lehdessä, kysyi joku häneltä, että oliko humanoideja, kun oli bussipysäkillä niin ystävällistä väkeä? Ainopa tiesi, että niitähän ne oli, ellei sitten olleet savolaisia?

Mauno Voutilainen

617/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivamani potero aiheutti päästäisen kuoleman.

Vierailija
618/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritin puolijulkisesti 7 salarakkaan rinkiä. Parhaimmillaan A (julkinen naisystävä, joskin naimissa tahollaan) oli yötä luonani, lounasaikaan pari varvia työtoverin B kanssa, illalla piipahdus perheellisen rouva C tykönä. Ihanat pari vuotta!

Vierailija
619/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanu pyhiinvaeltajan almun Tiibetissä. Olen ollut siellä katsomassa taivashautajaisia kolme kertaa (vainaja syötetään korppikotkille).

Vierailija
620/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin nelosia, ei mitään hedelmöityshoitoja takana vaan ihan luomuraskaus. Raskaus meni tosin kesken jo ennen puolta väliä. Minua painostettiin aborttiin/osa-aborttiin mutta en halunnut sitä. Välillä vieläkin mietin miten olisi käynyt jos esimerkiksi 2 olisi abortoitu, olisiko raskaus jatkunut muiden osalta loppuun asti jne. Mutta toisaalta tiedän että tein oikean ratkaisun, halusin antaa kaikille mahdollisuuden.