Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
621/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole pantu anaaliin koskaan. Läheltä on kyllä liipannut.

Minulla ei edes liipannut läheltä. Onnellinen kohtalotoveri.

Vierailija
622/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin energiahoitaja Marja-Leena Ahon vastaanotolla 80-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut korvatulehdusta

Vierailija
624/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle alle 40v ja sain ryhmähenkivakuutuksesta 100 000 euron verottoman kertakorvauksen pysyvästä työkyvyttömyydestä johtuen.

Vierailija
625/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 v. neitsyt ja aseksuaali. En koe ikinä olleeni aidosti kiinnostunut kenestäkään seksuaalisesti.

Vierailija
626/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liikenneonnettomuudessa äitini vatsassa viikkoa ennen laskettua vielä kun hän odotti minua ja selvisimme.

Vierailija
627/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastin perheemme koiran tulipalosta, kun olin 14 v. Kesämökkimme paloi maan tasalle, kun oli syttynyt ilmeisesti salamasta ukkosella. Tämän jälkeen vahdin ja lohdutin paniikissa itkevää 5-vuotiasta pikkuveljeäni turvassa isän autossa sillä aikaa, kun palokunta sammutti mökkiä ja vanhemmat olivat siellä mukana. Puiden välistä näin, kun valtavat, pelottavat lieskat levisivät joka puolella ja nielivät koko mökin. En enää edes muista, miten kauan siinä tulipalon sammuttamisessa kesti, mutta se tuntui ihan ikuisuudelta. Muistoissani tuntuu siltä, että istuin tuntikaupalla siinä autossa tuijottamassa tuhoa ja yrittämässä vakuuttaa pikkuveljeä siitä, että kyllä ne isi ja äiti tulee takaisin. Hän pelkäsi kuollakseen, että vanhemmatkin palavat siellä tulipalossa kuoliaaksi. Ei ottanut uskoakseen, kun sanoin että ei ne sinne mökkiin mene. Veli kai luuli, että vanhemmat yrittävät pelastaa muka tavaroita tai jotain.

En ole pitkään aikaan kenellekään puhunut tuosta kokemuksesta, mutta kyllä siitä kai jonkinlainen trauma jäi. Kesämökki oli vielä lempipaikkani koko maailmassa siihen aikaan, siellä oli niin paljon onnellisia lapsuusmuistoja ja isäni oli jo viettänyt lapsuuttaan siellä ukin rakentamassa mökissä... Tunnen edelleen oloni tosi levottomaksi ukkosella ja täytän pian 29v.

Osanotto. Hienosti tehty kun rauhoittelit pikkuveljeä❤️

Vierailija
628/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin energiahoitaja Marja-Leena Ahon vastaanotolla 80-luvulla.

Minä käytin meidän äitiä siellä.

Mitään apua hän ei kylläkään siitä saanut.

Vierailija
629/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insesti.

Kyllä sitä on muillakin. Ei vaan ole asia josta puhuttaisiin.

ggl. Suomen delfins

Onko mitään tuhoisampaa kuin se että äiti sallii kaiken?No mutta ei maailmasta pahuus lopu koskaan…

Insesti jättää varmasti samanlaiset jäljet kuin mikä tahansa muukin hyväksikäyttö mutta siinä on menettänyt samalla isänsä ja äitinsä…elämän oletut turvasatamat.

Allekirjoittanut

Vierailija
630/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani alle kouluikäinen silmä joskus putosi lattialle. No, kun tehtiin isompi, se alkoipysyä paremmin kuopassaan. :)

Vierailija
631/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän henkilön joka on tehnyt useita rikoksia jäämättä koskaan kiinni. Välillä se on paennu ulkomaille, mut nyt kuulemma ollu suomessa lungisti pari v eikä kukaan haastanut. Veronkiertoa, kavallusta, auervaaraa, lapsen kidnappaaminen, toistuvasti ikivanhalla autolla joka tuskin menee katsastuksesta ja 6 hlöä pikkuautossa, ei edes sakotetuksi joutunu. Ihan käsittämätön tuuri velholla. Olin siis jossain vaiheessa kaveri. Esittää täysin Perus-junttimiestä, insinööri - kukaan varsink sen vnhmt eivät usko. En voinut olla kaverina ja tein veronkiertosta ilmiannon. Juuei, tietenkään ei ole työelämässä tämä loinen enää 10 v ollut siinä maine menny.

Vierailija
632/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uinut Baikal-järvessä. Ja harrastanut seksiä rähjäisessä venälaisessä kerrostalossa.

Vierailija
633/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut useamman maanjäristyksen, Teiden juurella.

Vierailija
634/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä tapahtunut mutta tulee tapahtumaan: milloin on poliisi ovella kertomassa jomman kumman lapsen menehtymisestä. Toinen täysin työkyvytön nuori, eläkkeellä syvän masennuksen takia, useita itsemurhayrityksiä tehnyt. Toinen lapsi skitsofreenikko jonka sairaus puhkesi nuorena aloitetun ja runsaan kannabiksen käytön vuoksi. Koditon, rahaton, hyvin sairas. Kaikki tehty mitä voi. Tiedän mitä odottaa ja se on realiteetti jonka kanssa on elettävä.

Voimia

Vierailija
635/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin muutaman kuukauden ikäisen vauvani nokkakolarissa kun vastaantuleva auto ajoi päin meidän autoamme.

Vierailija
636/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut vietiin lapsena tapaamaan Argentiinassa piileskelevää ex-na*tsia. Hän oli kummisetäni isosetä. Nyt jo kuollut

Tri Mengele, otaksun?

Vierailija
637/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin alateitse tasan 5kg painavan pojan, olen itse hoikka, ei diabetesta. En saanut yhtään repeämää eikä ole mitään episiotomiaa tehty. Vauvakin mahtui hyvin tulemaan sen painoa ei etukäteen tiedetty. Olin kauan sokissa, että kuinka hyvin on käynyt, oli voinut tapahtua mitä vaan sellaisessa vielä syöksysynnytyksessä.

Vierailija
638/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytin alateitse tasan 5kg painavan pojan, olen itse hoikka, ei diabetesta. En saanut yhtään repeämää eikä ole mitään episiotomiaa tehty. Vauvakin mahtui hyvin tulemaan sen painoa ei etukäteen tiedetty. Olin kauan sokissa, että kuinka hyvin on käynyt, oli voinut tapahtua mitä vaan sellaisessa vielä syöksysynnytyksessä.

Löysät paikat sulla. Enkä siis tarkoita, että väljä p*llu, vaan löysä lantionpohja ja muut tukikudokset, ei ole ollut lihasvastusta.

Vierailija
639/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni murhattiin.

Oon kokenut saman.

Vierailija
640/2016 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysät paikat sulla. Enkä siis tarkoita, että väljä p*llu, vaan löysä lantionpohja ja muut tukikudokset, ei ole ollut lihasvastusta.

Joo. Mä synnytin 4,2kg painavan, mutta onneksi pitkän (55cm eli ei ollut paino pelkkää pulleutta) ja vähän yliaikaisen esikoisen, mut piti kyllä leikellä ja kiskoa sit vauva ulos imukupilla, sekä vauvalla katkesi rytäkässä solisluu :( Kaikki onneksi lopulta hyvin. Ei diabetesta tässäkään tapauksessa, itse olen 160cm pätkä. Lääkäri totesi jälkikäteen, että arviot oli kovasti mennyt pieleen vauvan koon arvioinnissa, kun arvioitiin normaalipituiseksi ja 3,5 kiloiseksi. Mut tämä ilmeisesti siksi, että vauva oli kuitenkin vartaloltaan ihan hoikka ja paino tuli pituudesta.