Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
581/2016 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmailuharrastajana vuonna 2015 syksyllä, ensimmäisellä lennolla Finnairin A350 OH-LWA. Ensimmäinen A350 koko Euroopassa ja minä olin sen upeuden kyydissä Toulousesta Helsinki-Vantaan-kentälle. Kapteeni heilutti kivasti konetta nousussa puolelta toiselle.  (ei ollut tuulenhiventäkään). Ruiskutus salute ja Champangea.

Youtubessa on video ilmaannoususta.

Vierailija
582/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut minkäänlaista sosiaalista elämää koko aikuisikänäni, en myöskään ole koskaan seurustellut eikä yksikään mies ole koskaan ollut kiinnostunut musta. N33

Vierailija
584/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insesti.

Vierailija
585/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin yllätys-Downin.

Vierailija
586/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla oli isovanhempien omakotitalon pihalla sellainen ilmeisesti aika äkkisyvä pieni koriste lampi, olin jotain 3-5 vuotias ja jäin pihalle leikkimään yksin saatesanoilla "älä sitten mene lammen lähelle" tuon ikäisellehän tuo on sama kuin sanoisi "hyppää lampeen" eli hetken yksinään leikittyäni totta kai menin lammen luo vettä katselemaan ja tietenkin putosin sinne. Muistan pelästyneeni hirveästi, mutta sen jälkeen seuraava muistoni on kun läpimärkänä kävelen taloon sisään itkien että putosin lampeen. Isovanhempien reaktiot oli tyyliin : "Miten sä pääsit sieltä pois?" "Oisit voinut hukkua sinne, se putki imee tosi kovaa!" En ihan oikeasti tiedä miten sieltä selvisin pois, päälläni oli vielä painava villakangastakki enkä todellakaan osannut uida sekä ne reunat oli aika korkeat etenkin pienelle lapselle etten ymmärrä miten sieltä olen kiivennyt ylös. Silti jotenkin olen elossa yhä. Seuraavan kerran kun vierailin niin lampi oli täytetty kivillä ettei kukaan vaan putoa sinne enää.

Olen myös haistanut kuolleen ihmisen, erään talon edessä kadulla leijaili kesäkuumalla hirveä löyhkä ja vähän vitsinä sanoin että omistaja kuollut taloonsa. Haju ei ollut vielä parin päivän jälkeen haihtunut joten soitettiin sitten poliisille että kävisivät tarkistamassa tilanteen. Siitä muutama tovi eteenpäin katsellaan kun sellaisissa valkoisissa suoja -asuissa olevat tyypit siivoaa sitä taloa ja hävittää talon irtaimistoa koska eihän sitä hajua saa mitenkään pois. Omistaja siis todella oli kuollut sinne ja kukaan ei ollut kaivannut joten ruumis oli varmaankin aika mätä siinä vaiheessa kun sen jo ulos asti haistoi.

Vierailija
587/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut täysin yllättäen seitsemän viikkoa putkeen sairaalassa teininä.

Vierailija
588/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
589/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntaiseurakunnat joku löi päähän takaapäin ja lujaa taju meni ja toinen helluntailainen varasteli meiltä lakanoita viherkasveja.

590/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut. (itse. olen yhä hengissä.. juuri ja juuri - tosin. kuin niin monet tällä palstalla.. ) Have mercy.amen

Vierailija
591/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotiaana monisairas. Takana on tutkimuksia ja hoitojaksoja useammilla klinikoilla ja matka senkun jatkuu. Näistä syistä johtuen sairastuin myös masennukseen. Ei ole helppoa sairastaa nuorena.

Vierailija
592/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin vastaan viimeistä työpaikkaa, työnantaja iloitsi kun saatiin tuollainen ammattilainen taloon. Jatkoi että meillä kun on yleensä ylioppilastyttöjä tekemässä tuota työtä!

Vierailija
593/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut aktiivinen tinderissä ym. Välillä otan taukoa ja pistän profiilin piiloon. Olen ollut yhden kk maksullisena eliittikumppaneissa pari vuotta sitten.  Olen tehnyt todellakin kaiken oikein ja käynyt terapiassa sekä coachilla. Olen ns hyvin säilynyt keski-ikäinen, koulutettu hyvässä työssä, oma asunto (velkaa toki), ja asiat kunnossa. Minua kehutaan toki kauniiksi netissä, mutta eiköhän se ole ihan normia ;)

Olen päässyt vain YHDELLE TREFFILLE keväällä 2020 ja sekin oli naimisissa oleva epätoivoinen joka kertoi treffeillä, että vaimo käski hakea panokumppania (tätä ei sanonut tinderissä). 

en ole enää katkera, minulla on ollut ihan hyviä keskusteluja, mutta treffeihin vaan en pääse. Aluksi olin epätoivoisempi ja yritin varmaan panostaa.   Olen kaikkeni antanut ja todellakin satsannut tähän. Olen ollut myös oma-aloitteinen ja saanut pakit todella ahdistuneista miehistä jotka säikähtivät päällekäyvyyttäni (esim tutun tuttu kuullut jälkikäteen). On ollut ihan saamarin rankkaa.  Kaikki muut tuntevani pääsevät helposti treffeille, saman ikäisiä naisia siis. Heidän juttunsa ei tosin ekojen treffien jälkeen syystä tai toisesta jatku. Mutta en siis usko että kukaan muu ei ole päässyt 2 vuoteen treffeille vaikka on tosissaan yrittänyt ja syvästi halunnut.

Vierailija
594/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut kaivamaan kakkaani sormella.

Vierailija
595/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insesti.

Kyllä sitä on muillakin. Ei vaan ole asia josta puhuttaisiin.

ggl. Suomen delfins

Vierailija
596/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vietiin lapsena tapaamaan Argentiinassa piileskelevää ex-na*tsia. Hän oli kummisetäni isosetä. Nyt jo kuollut

Vierailija
597/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen insestin uhri. Tapaus peiteltiin eikä siitä tiedä kovinkaan moni. 

Vierailija
598/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ole koskaan kukaan rakastunut. Ulkonäköäni ja luonnettani kehutaan eritoten miesten toimesta mutta en herätä kenessäkään suuria tunteita. Toiset ovat tässä iässä saaneet vastakaikua ihastuksiltaan . Itsekin kerran jos toisen rakastunut ilman vastarakkautta. M33 BI

Vierailija
599/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain katiskalla kahren kilon hauen.

Vierailija
600/2016 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syntyessäni keskonen.

Paino 1,5kg ja pituus 42cm.

Tämä oli vuonna 1958.

Arvo Ylppö oli todennut että ei hyvältä näytä.

Vielä tässä porskutetaan.

Pituutta on 1,75 ja painoakin 70kg.