Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
401/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni päälle on kaatunut puu, kaksi kertaa. Kahden eri auton päälle, toisen päälle kaatui kotiparkissa ja toisen päälle työpaikalla. Onneksi olivat ohuita pieniä puita niin ei tullut naarmuja kummempia vaurioita.

Kun tankkaan, sillä asemalla, jolla aiemmin on ollut halvin bensa, ei silloin tietenkään ole kun minä menen tankkaamaan.

Jos ostan jotain, käsiini sattuu usein paska maanantaiaamun krapulassa kyhätty kappale joka ei toimi normaalisti tai ei kestä normaalin pitkään. Kukaan ei tietenkään korvaa mitään vaan asettuu vastahankaan poikkiteloin. Näinollen mitään ei huvita enää ostaakaan jos ei ole aivan välttämätön pakko.

Töissä ollessani kävi lähes järjestään niin, että koneet meni epäkuntoon estäen työnteon, mutta kun hain korjaajan paikalle, mitään vikaa ei ollutkaan. Tuli mieleen tästäkin, että joku karma tms. pitää minua ihan pilkkanaan kun elämä on ollut täynnään vastoinkäymisiä  ja epäonnea, onnekkaat sattumukset sen sijaan puuttuvat täysin :/

Osakkeiden ostokokeilukin meni pieleen, seurailin aikani kursseja ja kun mielestäni kurssit olivat laskeneet huipusta jonkin verran, ostin osakkeita, mutta ne putosivat oston jälkeen vain lisää, mutta sitten kun möin ne pois, ihan kuin pilkalla kurssit nousivat heti sen jälkeen korkeammalle kuin koko vuosien omistusaikana. Varmaan jos en olisi myynytkään, kurssit olisivat vieläkin lattialla! Ihan kuin riippuisi minusta maailman talouskin, se menee aina niin että minä en ainakaan hyödy mistään mitään!!

Vierailija
402/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v ja korvatulehdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt vahingossa yhden suositun sarjan kuvauksiin. Kaikki näyttelijät kääntyivät katsomaan minua vihaisina 😓

Vierailija
404/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Tallinnassa hotellihuoneeni "avain" (=luottokortin näköinen muovilätkä) ei toiminut, joten kusin housuuni. Olin vikassa baarissa jättänyt käymättä vessassa, koska sinne oli niin pitkä ja vaikea reitti. Kusin varmaan yli litran, eli housuni olivat kauttaaltaan märät, lahkeesta vyötäröön, edestä ja takaa.

Joku portieeri tuli siinä vaiheessa kysymään mun avaimia, ja annoin taskustani toisen avaimen, ja se kävi heti. Olin saanut kaksi avainta, joista vain toinen toimi. Kiireessä en tajunnut kokeilla sitä toista, enkä kyllä olisi kerennytkään. Avainlätkässä ei ollut mitään merkintää mikä on etu- ja mikä takapuoli, eikä myöskään mikä ylä- ja mikä alapuoli, eli miten päin se tulisi oveen tunkea.

Huoneeseen päästyäni oksensin vessan lavuaarin tukkoon. Seuraavaksi käytin noin puoli tuntia siihen että yritin pestä ainoita matkassa oleviani housuja ja alushousujani vessan lavuaarissa. Se oli hidasta hommaa, koska aina piti odottaa että lavuaari ehtii imeä vettä. Sen mitä kerkesin niin yritin poistella oksennuksenpalasiani pois lavuaarin ritilästä.

Kun olin tarpeeksi monta kertaa puristanut ja kiertänyt housun lahkeita kuivaksi, aloin kuivata niitä paremmin talouspaperilla länttäämällä.

Toivoin että aamuun mennessä housut ehtisivät kuivua.

Eivät ehtineet. Säikähdin kun aamulla oveen koputettiin. Laitoin housut jalkaani ja katsoin ovenraosta kuka siellä on. Siellä oli hemaiseva blondi joka kysyi "Do you need cleansing?" Vastasin "No thanks".

Ällöttävää. Annoit taas ihanan kuvan suomituristeista. Et voinut sitten kusta ulos ja oksentaa vessanpönttöön?

405/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanoidit kaappasivat minut ufo-koneeseen. Minut vietiin Marsiin ja Venukseen. Hurjan näköisiä olivat näiden planeettojen kaupungit.

Sitten heräsin.

Vierailija
406/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin alan lukea tätä niin miten täällä toimitaan? Peukku ylös vai alas jos on kokenut samaa?

Vierailija
407/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin norsun selässä. Olin noin 3v ja ihan täällä kotosuomessa oli sirkuksessa norsu, oli niin jännää päästä kyytiin että pissa tuli.

Vierailija
408/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ihan suomen vesissä järvihirviön, kyömyinen selkä ja näytti vähän entisajan liskolta, ja se järvihirviö oli about 4 metrin päästä musta ja irvisti rumalla suullaan niin että naskalihampaat näkyivät...Sitten sukelsi ja näkyi vaan kaukaisuuteen selkä ja pitkä häntä,,pituutta oli varmaan 6 metriä,,näin painajaisia tämän jälkeen vuosikausia, tapahtui siis tämä näkeminen Lapin suunnalla eräällä järvellä.

Mielenkiintoista. Oliko minkä kokoinen metrimääräisesti? 

Menin niin shokkitilaan etten muista tarkalleen,näin pitkään painajaisia tästä olennosta jos pitäisi sanoa metrimääräisesti niin se täyttäis varmaan mun 30 neliön yksiön:(

Vierailija
409/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin paskaa

Vierailija
410/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aikaa:

Lensin Pariisista Helsinkiin ja istuin kuuluisan tennispelaajan vieressä. Hän tuli pelaamaan johonkin tennisturnaukseen Suomeen.

En seuraa mitään urheilua joten en tuntenut häntä. Koneessa muut matkustajat tulivat ottamaan meistä kuvia, luulivat että olen sen kuuluisuuden kanssa. Hän oli todella charmantti…

Kun laskeuduimme Helsinkiin odottamassa oli tv ja lehdistö. Minä luikin tähden takana ja ehdin sopivasti kotiin katselemaan telkkarista urheiluruudusta saapumistamme Helsinkiin..

Vierailija
411/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin paskaa

Miikka?

Vierailija
412/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatiosta huolimatta tulin raskaaksi 40-vuotiaana.

Vierailija
413/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailin ystäväni kanssa Sri Lankassa sisällissodan aikana. Tiesulkuja ja aseistettuja armeijan sotilaita joka puolella. Hotellissa ei muita vieraita, pelattiin pingistä henkilökunnan kanssa. Kysyivät mitä halutaan syödä ja menivät laittamaan meille ruokaa.

Vierailija
414/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuu ja tapahtuu sellaisia asioita päivittäin joista täällä kokemuksia.

Parempi etten avaa suutani:) luullaan trolliksi kuitenkin:)

Onko muita?

Vierailija
415/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuolla tsunamissa Thaimaassa 2004 sitten. Sain lieviä vammoja mutta säilyin hengissä.

Vierailija
416/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmen kimpassa 50v+ pariskunnan kanssa ollessani 22v.

Vierailija
417/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kaksi täydellistä auringonpimennystä. 

Niin minäkin!

418/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raskaana kymmenen kertaa.

Vierailija
419/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen mennä hurstille tai tilata pelastusarmeijan aikaa?pelastusarmeijan ruoka-apu ei ole työssä käyville eikä isoilla eläkkeellä eläville.leipäjonossa voi käydä.tölkkejä voi kerätä,korut voi viedä panttilainaamon ja kirjoja divariin.Jokainen voi käyttää järkeään,ettei tollaset tilanteet yllätä.Kotivara pitäisi aina olla kriisitilanteissa varten.Kirkon diakonit jeesaa ,mutta ei työssäkäyviä ja isoilla eläkkeellä olevia.Autan itse kaveriani annan ison Tokmannin kassin kissanruokaa parin kuukauden välein,jotta pärjää.Kerjäläisille annan kovilla pakkasilla voileipäpaketin.

Vierailija
420/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki itsemurhan hirttäytymällä, kun olin nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme