Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen saanut deitti-ilmoitukseeni vastauksen ainakin kahdelta entiseltä Miss Suomelta ja Pupulandialta, ja Tinderissä mätchiksi Nuorgamin.
Se että mä olen aikamoinen ihmismagneetti mutta niistä ympärillä pyörivistä ei ole mitään hyötyä.
Mun isä on pappi, joka petti äitiäni, toisen papin kanssa, joka petti miestään.
Papit meni keskenään naimisiin.
Unohti oman perheensä, eikä halunnut olla edes meidän lasten kanssa tekemisissä.
Joutunut törkytekojen kohteeksi, joista monet tietää mutta ei puhu mulle mitään.
Olen ollut 69:ssä Finnjetillä täydenkuun aikaan.
Olen pariin otteseen ollut huumeiden yliannostuksen vuoksi Meilahdessa, jälkimmäisellä kerralla heräilin hengityskoneesta,
Olen mies, ja olen monesti saanut orgasmin ejakuloimatta.
Olen löytänyt alle kouluikäisen lapseni yllättäen kuolleena.
Olen erään romaanin henkilönä.
Harrastin 18-vuotiaana seksiä Espanjassa 74-vuotiaan miehen kanssa. Tuosta on jo paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin 18-vuotiaana seksiä Espanjassa 74-vuotiaan miehen kanssa. Tuosta on jo paljon aikaa.
Hyi helvetti tuo ei ole enää kaunista vaan tuo on todella sairasta. Toivottavasti sait seksi taudin ja tulit raskaaksi!
Olen lentänyt Aeriflotin koneella Tallinnasta Krimille, kun nämä oli vielä Neuvostoliittoa. Tallinnaan mentiin Georg Otsilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt alle kouluikäisen lapseni yllättäen kuolleena.
Otan osaa.
Kohdunrungonsyöpä alle 40-vuotiaana on tilastollisesti harvinaista. Tarkalleen 0,6%. Olin kolmissakymmenissä. Päädyimme lapsettomaksi. Tämä tapahtui puoli vuotta häistämme.
Mulle on tapahtunut 4 asiaa eri vaiheissa elämääni, jotka kertomalla kaverit ainakin tunnistaisi. Mutta ne ovat tämän tyyppisiä: minut on vangittu ilman syytä poliisin toimesta, kotini on tuhopoltettu, eräs julkisuuden henkilö on vainonnut minua ja minut on kidnapattu lapsena (tämä viimeisin tapahtui oikeasti ja johtui isästäni).
Ja olen siis ylempää keskiluokkaa päihteetön ja kunnollinen ihminen, jolla on ihan kunnollinen tuttavapiiri, työpaikka, perhe jne.
Olen ollut hetken kuolleena ja saanut elvytyksen jälkeen uuden mahdollisuuden.
Sairaskohtaus 20-vuotiaana. Hetkeä ennen kuolemaa tiesin kuolevani. Olin kuolleena noin 15 minuuttia.
KRP epäili että kuulun johonkin kansainväliseen lasten silpomis/amputointi/tappo liigaan. En kuulunut.
90-luvulla joutunut tekemään abortin perinteisesti kaavinnalla.
Seuraavalla viikolla alkoivat järkyttävät vatsakivut, joiden vuoksi hakeuduin lääkäriin. Tuli ilmi, että abortti ei ollut täysin onnistunut ja jouduin käymään sen uudestaan läpi.
Mainittakoon, että ekalla kerralla tehtynä en ajatellut juuri asiaa. Mutta toisella kerralla heräsin nukutuksesta täysin paniikissa itkien ja huutaen hoitajalle, että olen murhaaja.
Todella ahdistava kokemus, jonka jälkeen pidin huolen siitä, että ehkäisy oli kunnossa.
Huh, miten sait hänet pauloihisi?
Karkoitin jo yhden 🥰