Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Pingviini on puraissut minua käteen eläintarhassa.
Pihlajanmarja kirjoitti:
Liukastuin koirankakkaan.
Mä pistän paremmaksi : liukastuin banaaninkuoreen lattialla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi maailman harvinaisimmista sairauksista,progeria, synnyin vuonna 2015 ja vastoin lääkärien ennustuksia olen elänyt siis jo 17 vuotta, lapsena ollessani äidilleni sanottiin että en eläisi monta vuotta, ihmisten nauramisen, tuijottamisen ja kamalia sanoja kuunneltu lapsesta alkaen liikaa,nykyään olemme eläneet äitini kanssa syrjäisellä maaseudullakin, äiti käy 80 kilsan päästä töissä, on oma kasvimaa,perunoita yms,harvoin käy kaupassa. Lähimpään lääkäriasemalle on 100 kilsaa. Olen 17 vuotias ja vankina 80 kehossa. Kirjoitan tätä tekstiä ihan kotikoneelta, ei ole olemassa minulla tai meillä mitään muuta teknologiaa,konekin joskus aikoinaan hankittu laskujen maksamisen takia.
Jos olet syntynyt v. 2015, olet nyt vasta 7-vuotias.
2005 tarkoitin,anteeksi kirjoitusvirhe minulla toisesta silmästä mennyt melkein näkö tekstit on isolla mutta en voi välttää näppäinvirhettä välillä.
Vesala tuli kirkossa pokaamaan minua.
Olen ostanut Vesalalta hampurilaisen Mäkkärissä.
Vesala katsoi minuun jatkuvasti yhden laulun ajan eräällä keikallaan.
V. 1979 nuorena tyttönä kävelin Leningradissa (siis neuvostoaikana) talvella keskellä yötä koko kaupungin läpi yksin etsiessäni hotelliani. Ihan olin selvin päin, ei ollut juhlimisesta kyse.
Koko kaupungissa ei tullut vastaan ristin sielua, ei niin yhtään ihmistä missään paitsi minä. Muistan kuinka nojailin siihen Aleksanterin pylvääseen ja mietin, minne päin suunnistaisin. Ja sitten yhtäkkiä tajusin, että tuossahan se hotelli oli ihan lähellä.
Helsingissä olisin varmasti joutunut jonkun hiipparin häiritsemäksi. Mutta sosialistisella realismilla oli puolensakin.
Kaupunginjohtaja ahdisteli minua, kun olin 12-vuotias.
Hän oli 13-vuotias.
Tuskin kannattaa juttua nostaa...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lapsi erittäin tunnetun ulkomaalaisen julkkiksen kanssa. Asuin lapsen syntymän aikaan ulkomailla ja kyseessä oli vain yhden yön juttu. Kyseinen julkkis ei tiedä lapsesta mitään. Enkä ole kenellekään muullekaan kertonut kuka lapsen isä on. Lapsi ei ole aivan suomalaisen näköinen ja olen mm. sukulaisilleni sanonut että lapsen isä oli lyhyt tuttavuus sieltä missä asuin eikä halua olla missään yhteydessä lapseen.
Jossain vaiheessa aion lapselle hänen isänsä kertoa, en osaa vielä sanoa milloin.
Minulla suomalaisen julkkiksen kanssa, mutta en todellakaan ikinä aio paljastaa lapselle oikeaa isäänsä. Kyseinen tyyppi on kovin rakastettu, mut oikeassa elämässä ihan k.pää. Lapseni on perinyt kaikki hänen huonot piirteensä siinä missä selvästi lahjojakin, mutta parempi ettei saa koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ihan suomen vesissä järvihirviön, kyömyinen selkä ja näytti vähän entisajan liskolta, ja se järvihirviö oli about 4 metrin päästä musta ja irvisti rumalla suullaan niin että naskalihampaat näkyivät...Sitten sukelsi ja näkyi vaan kaukaisuuteen selkä ja pitkä häntä,,pituutta oli varmaan 6 metriä,,näin painajaisia tämän jälkeen vuosikausia, tapahtui siis tämä näkeminen Lapin suunnalla eräällä järvellä.
Mielenkiintoista. Oliko minkä kokoinen metrimääräisesti?
Olen ollut vapauden riiston uhri. Tekijänä ex-puolisoni.
Olen vilauttanut pomolleni basic instinct tyyliin hameessa ja stay up sukissa. Vahingossa.
Liukastuin banaaninkuoreen rautatieasemalla Lontoossa ja lensin selälleni. Luulin, että sellaista tapahtuu ainoastaan Aku Ankassa.
Olen kätellyt Martti Ahtisaarta ja hän kiitti minua.
Kerran Tallinnassa hotellihuoneeni "avain" (=luottokortin näköinen muovilätkä) ei toiminut, joten kusin housuuni. Olin vikassa baarissa jättänyt käymättä vessassa, koska sinne oli niin pitkä ja vaikea reitti. Kusin varmaan yli litran, eli housuni olivat kauttaaltaan märät, lahkeesta vyötäröön, edestä ja takaa.
Joku portieeri tuli siinä vaiheessa kysymään mun avaimia, ja annoin taskustani toisen avaimen, ja se kävi heti. Olin saanut kaksi avainta, joista vain toinen toimi. Kiireessä en tajunnut kokeilla sitä toista, enkä kyllä olisi kerennytkään. Avainlätkässä ei ollut mitään merkintää mikä on etu- ja mikä takapuoli, eikä myöskään mikä ylä- ja mikä alapuoli, eli miten päin se tulisi oveen tunkea.
Huoneeseen päästyäni oksensin vessan lavuaarin tukkoon. Seuraavaksi käytin noin puoli tuntia siihen että yritin pestä ainoita matkassa oleviani housuja ja alushousujani vessan lavuaarissa. Se oli hidasta hommaa, koska aina piti odottaa että lavuaari ehtii imeä vettä. Sen mitä kerkesin niin yritin poistella oksennuksenpalasiani pois lavuaarin ritilästä.
Kun olin tarpeeksi monta kertaa puristanut ja kiertänyt housun lahkeita kuivaksi, aloin kuivata niitä paremmin talouspaperilla länttäämällä.
Toivoin että aamuun mennessä housut ehtisivät kuivua.
Eivät ehtineet. Säikähdin kun aamulla oveen koputettiin. Laitoin housut jalkaani ja katsoin ovenraosta kuka siellä on. Siellä oli hemaiseva blondi joka kysyi "Do you need cleansing?" Vastasin "No thanks".
Vierailija kirjoitti:
Kaupunginjohtaja ahdisteli minua, kun olin 12-vuotias.
Hän oli 13-vuotias.
Tuskin kannattaa juttua nostaa...
No tottakai nostat jutun.
Jos et saa suuria korvauksia niin saat ainakin pilattua hyvän miehen uran.
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Menetin hajuaistini tapaturmassa. Makuaisti on erinomainen vielä, vaikka monet yrittää muuta väittää. Se on hassua, miten ihmiset ei tajua sitä, että ihminen itse tietää, onko hänellä makuaisti. Sen voi helposti testata :D
Uskon sinua. Itseltäni Covid-tauti vei hajuaistin kokonaan noin viikoksi, mutta makuaisti säilyi.
No kiva 🙂 mulla tosin itsellä yleensä lähtee makuaisti flunssassa, mutta se on varmaan vähän eri asia. Koronaa ei ole itsellä ollut vielä.
Hajuaisti lähti aivoverenvuodon takia, joka tutkitusti osui suoraan hajuaistialueelle, tuhoten 100% hajuja aistivista aivosoluista, mutta ei muuta. Makuaistikeskus säilyi ilman vaurioita.
Olen löytänyt molemmat aviomieheni samalta baaritiskiltä, kolmentoista vuoden välein. Eka on tietysti jo ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ihan suomen vesissä järvihirviön, kyömyinen selkä ja näytti vähän entisajan liskolta, ja se järvihirviö oli about 4 metrin päästä musta ja irvisti rumalla suullaan niin että naskalihampaat näkyivät...Sitten sukelsi ja näkyi vaan kaukaisuuteen selkä ja pitkä häntä,,pituutta oli varmaan 6 metriä,,näin painajaisia tämän jälkeen vuosikausia, tapahtui siis tämä näkeminen Lapin suunnalla eräällä järvellä.
Mielenkiintoista. Oliko minkä kokoinen metrimääräisesti?
Loch Nessin hirviön serkku? Ruotsissa on myös nähty jollain syvällä järvellä useasti hirviö.
Olen tavannut Mihail Gorbatšovin.
Olen ratsastanut norsulla sirkuksessa 5-vuotiaana.
Jos olet syntynyt v. 2015, olet nyt vasta 7-vuotias.