Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Isäpuoli yritti humalassa suudella minua kun olin 17… 🤢🤮 En ole vieläkään pystynyt puhua asiasta kenellekkään..
Ollut autossa joka lensin pitkän lennon ilmassa ja putosi katolleen.
Asuin hyvin pienessä ja ahdistavassa kylässä lapsena, isovanhempieni luona koska nuori äitini oli jättänyt minut heille. Ennen kuin saavutin täysi-ikäisyyden, kylän 5/7 mies oli jollain tavalla käyttänyt minua hyväkseen, yksi erityisesti meni pitkälle, mutta uskokaa tai älkää, hän ( siis SE ) antoi oikeasti karkkeja, mielissäni otin ja söin, koska muuten en niitä juuri saanut. Nyt kun kirjoitan, tämä näyttää hirvittävältä asialta, ja näin vanhemmiten nämä tapahtumat pyörivät ja ahdistavat todella paljon elämääni. En tiedä mihin olen ne aiemmin lokeroinut, mutta ihmismieli on varmaan tällainen. Äitini sanoi kahdeksan vuotta sitten minulle, että hänen muuttaessaan ulkomaille tulevan miehensä kanssa, ajatteli minulle olevan parempi paikka äitinsä ja isänsä luona koska olin jo tottunut heihin?? En ole koskaan aiemmin kertonut kenellekkään näitä asioita, ja edelleen näin kirjoitettunakin tuntuu kauhealta, että olen kokenut tällaista. Kumpa olisi, tai ei tietenkään, joku kohtalotoveri, jonka kanssa voisi purkaa tuntoja puolin ja toisin.
Istunut psykiatrisessa sairaalassa harhaisen siskoni vieressä ja miettinyt, että olen nyt yksin. Minulla on enää jäljellä vain siskoni kuori, koska siskoani ei kuoren sisällä enää ole.
Sanomattakin on selvää, että minua kuvottaa, kun kuulen jonkun puhuvan halveksivasti psyykkisiin sairauksiin sairastuneista.
Olen yrittänyt itsemurhaa kun olin vasta 19 vuotias, en kestänyt enään sitä tunnetta, että olen outo ja erilainen, kiusattiin koko peruskoulu ajan ja se sai minut rikki. En koe olevani rakastettu.
Nyt olen reilu 30 vuotias, en ole enään yrittänyt itsemurhaa vaikka edelleen kipuilen koulukiusaamis taustani kanssa. Olen nykyään myös monen silmissä menestynyt mutta itse en koe sitä vaikka on hienot työpaikat, on säästöjä ja kaikki hyvin. Kuitenkaan kukaan ei näe pintaa symmälle. En kuitenkaa halua antaa elämässä periksi.
Oletko ollut itsellesi tai muille vaarallinen
Olen ollut sinkkuna siitä asti kun erosin lapseni isästä, eli 19 vuotta.
Olen ollut Linnan juhlissa vieraana, omalla kutsulla.
"Et voinut sitten kusta ulos ja oksentaa vessanpönttöön?"
En ulkona ollessani arvannut että 3 minuuttia myöhemmin hotellihuoneeni ovella seisoessani avain ei toimisikaan. Vika ei ollut minussa vaan avaimessa.
Vierailija kirjoitti:
Istunut psykiatrisessa sairaalassa harhaisen siskoni vieressä ja miettinyt, että olen nyt yksin. Minulla on enää jäljellä vain siskoni kuori, koska siskoani ei kuoren sisällä enää ole.
Sanomattakin on selvää, että minua kuvottaa, kun kuulen jonkun puhuvan halveksivasti psyykkisiin sairauksiin sairastuneista.
Halaus sinne
Minua haastateltiin Pravdaan, kun olin teini-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, ja olen monesti saanut orgasmin ejakuloimatta.
Tantraa? Haaveilen että pääsisin tutustumaan joskus aiheeseen mutta ei ole kumppania.
Vierailija kirjoitti:
ex-miehelläni oli toinen perhe vuosikausien ajan selkäni takana
Et ole ainoa. Miehelläni oli monta vuotta toinen nainen, melkein tapaamisestamme lähtien. Sai kusetettua minut naimisiinkin niiden vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minut on r*iskattu 2 kertaa. Toinen kerta 3 henkilöä, eli joukkor*.
Minut on raiskattu 11 kertaa saman vuoden sisällä, yksi kahdesti, muuten eri miehet, 4, noista "tummia". Lisäksi oli lukemattomia hyväksikäyttöjä, joita ei olisi tapahtunut ilman vahvaa humalatilaa. Raiskauksista yksi tapahtui ollessani täysin selvinpäin, mutta unessa, muissa olin kännissä. Olin tosi nuori.
Joku sanoi, että ystävä murhattu, niin mullakin. Moni päätynyt itse päättämään elämänsä, itse myös yrittänyt pari kertaa.
Minussa ei taida olla kohtaa, jossa ei olisi ollut puolisoni aiheuttamaa mustelmaa, kylkiluu meni, kun se potkaisi mua, tappouhkauksia on tullut, ne pelotti, koska tyyppi on tehnyt sen ennenkin.
Muitakin on ja paljon.
Olen aina luullutm ettei muut kuin lapsi täysi-ikäisenä saa tietää nilogosten vanhempien nimiä
Olen ollut naistenlehden muuttumisleikissä.
Olen istunut Urho Kekkosen pojan sylissä
Orava kakkasi suoraan käsilaukkuuni istuessani puun alla.
Mieheni alkoi seurustella kanssani kostaakseen ystävälleni, ei siis oikeasti tykännyt minusta.
Kotini tuhoutui tulipalossa.
Lapseni menehtyi.
Haastoin entisen esimieheni käräjäoikeuteen. Voitin. Minulle maksettiin 10 000 euron korvaukset.