Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
341/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt bussilla Salosta Bangkokiin.

Vierailija
342/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hilkulla joutua Egyptissä ihmiskaupan uhriksi. Menin nuoren hölmöyttä miehen perässä asuntoon, josta nipinnapin pääsin pois tajuttuani, mistä ”työtarjouksessa” yökerhoduunista olikaan kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty kalloleikkaus 3-, 4- ja 15-vuotiaana.

Vierailija
344/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sairastui harvinaiseen syöpään. Hoito on tehonnut hyvin, jos jään leskeksi vasta viiden vuoden päästä.

Vierailija
345/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pimitettiin melkein 10 vuoden ajan oikean äitini henkilöllisyys. Pidin siis äitipuolta äitinäni. 

Vierailija
346/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja ei tiedä kirjoitti:

Olen suudellut Mika Häkkisen kanssa.

Ketä suutelitte Mikan kanssa?

Vierailija
347/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajelehtinut purjeveneellä Pohjanmerellä kun ruori meni rikki, päädyttiin saareen josta onneksi löytyi ruorille korjaaja.

Vierailija
348/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliisi hakkasi minut kunnolla kerrottuani mielestäni edelleen melko hyvän vitsin suomen poliisista. Käsittääkseni kyseinen kyr pä on potkittu pois jo duunista, itse en tehnyt juttua, koska en halunnut aiheen takia julkisuuteen,

Vierailija
349/2016 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin itsariyrityksestä ja heräsin teholta.

Olen pissannut housuun kadulla vain testatakseni miltä se tuntuu.

Pelastin poikaystäväni hukkumiselta, tippui jäihin

Vierailija
350/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon parisuhteessa ihanan naisen kanssa ja naisen mielestä oon ihana mies.

Vierailija
351/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pankissa kun se ryöstettiin 

Vierailija
352/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt stressihermon salpaus-leikkauksessa 17 vuotta sitten. Hain apua punastelu-ongelmaan.

Leikkauksesta ei ollut apua ja punastelukin on jäänyt lähes kokonaan ihan vanhenemisen myötä.

Vierailija
353/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin lääkäreille kehon toispuoleisuudesta jo esiteinistä lähtien. Kuittina lääkäriltä sain ihan ensimmäisenä että "en ole psykiatri". Aikuisuuteen mennessä olin jo kuullut kaikenlaisia latteuksia siitä kuinka ei tarvitse huolehtia asiasta sillä kaikkien kehot ovat hiukan erilaisia plää plää plää. Ihan kuin kysymys olisi ollut itsetunnostani tai huonosta keho kuvasta vaikka kärsin raskaasta unettomuudesta, nivel/lihaskivuista sekä migreenistä. Lopulta kun 27 vuotiaana pääsin ortopedian erikoislääkärille niin olen menettänyt yhden ammatin ja reisiluun epämuodostuma on järsinyt lonkkamaljan ruston käyttökelvottomaksi.

Hiukan epäuskoinen olo kieltämättä aina tulee kun muistelen elämääni. Tuskin kovin montaa on tällä lailla mitätöity elämänsä aikana.

Vierailija
354/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä joskus nuorempana arvuuttelin baarissa. Että ostan kaljan jos tiedätte mistä mun nenän pielessä oleva pieni arpi on tullut. Kaikenlaisia vastauksia tuli, mutta ei sitä oikeaa. Oikea vastaus on, että olin teininä  kiertävässä sirkuksessa auttamassa eläinten juottamisessa, kun elefantti hyökkäsi kimppuuni ja tökkäisi minut syöksyhampaallaan selälleen. Onneksi oli norsuherra  kiinni jalastaan, ettei päässyt tallomaan mua hengiltä. Lähimmäksi arvannut sanoi, että: "No tämä on sinut tuntien joku aivan mahdoton. Sarvikuono löi sarvellaan tyyppinen.."

Siitä irtosi kalja, niin läheltä liippasi jo. 

Vierailija
355/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettu koepala maksasta.

Niin on minullakin. 

Vierailija
356/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehenä auttamassa erästä naispuolista ystävää muuttohommissa, ja sain yllättäen suihinoton kiitokseksi.

Vierailija
357/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain upeaa poskihoitoa vaimolta Beirutin köysiradalla-matkalla alas sieltä maroniittien ristin juurelta.

Vierailija
358/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Vauva-palstalla kirjoitteleekin vain yksi ihminen, suoraan minulle. Saatoin olla myös psykoosissa, mutta en usko.

Vierailija
359/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinattiin mieheni kanssa vahingossa ajaa autolla erään pyöräilevän julkkiksen päälle. Onneksi kerettiin tekemään äkkijarrutus ja autossa oli toimivat jarrut.

Vierailija
360/2016 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O. L kirjoitti:

Valitin lääkäreille kehon toispuoleisuudesta jo esiteinistä lähtien. Kuittina lääkäriltä sain ihan ensimmäisenä että "en ole psykiatri". Aikuisuuteen mennessä olin jo kuullut kaikenlaisia latteuksia siitä kuinka ei tarvitse huolehtia asiasta sillä kaikkien kehot ovat hiukan erilaisia plää plää plää. Ihan kuin kysymys olisi ollut itsetunnostani tai huonosta keho kuvasta vaikka kärsin raskaasta unettomuudesta, nivel/lihaskivuista sekä migreenistä. Lopulta kun 27 vuotiaana pääsin ortopedian erikoislääkärille niin olen menettänyt yhden ammatin ja reisiluun epämuodostuma on järsinyt lonkkamaljan ruston käyttökelvottomaksi.

Hiukan epäuskoinen olo kieltämättä aina tulee kun muistelen elämääni. Tuskin kovin montaa on tällä lailla mitätöity elämänsä aikana.

Tutulta kuulostaa. Ja sinulla on todennäköisesti borrelioosi. Oman kehon "toispuoleisuus" lähti antibioottihoitojen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä