Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen ollut hilkulla joutua Egyptissä ihmiskaupan uhriksi. Menin nuoren hölmöyttä miehen perässä asuntoon, josta nipinnapin pääsin pois tajuttuani, mistä ”työtarjouksessa” yökerhoduunista olikaan kyse.
Minulle on tehty kalloleikkaus 3-, 4- ja 15-vuotiaana.
Mieheni sairastui harvinaiseen syöpään. Hoito on tehonnut hyvin, jos jään leskeksi vasta viiden vuoden päästä.
Minulta pimitettiin melkein 10 vuoden ajan oikean äitini henkilöllisyys. Pidin siis äitipuolta äitinäni.
Erja ei tiedä kirjoitti:
Olen suudellut Mika Häkkisen kanssa.
Ketä suutelitte Mikan kanssa?
Olen ajelehtinut purjeveneellä Pohjanmerellä kun ruori meni rikki, päädyttiin saareen josta onneksi löytyi ruorille korjaaja.
Suomen poliisi hakkasi minut kunnolla kerrottuani mielestäni edelleen melko hyvän vitsin suomen poliisista. Käsittääkseni kyseinen kyr pä on potkittu pois jo duunista, itse en tehnyt juttua, koska en halunnut aiheen takia julkisuuteen,
Selvisin itsariyrityksestä ja heräsin teholta.
Olen pissannut housuun kadulla vain testatakseni miltä se tuntuu.
Pelastin poikaystäväni hukkumiselta, tippui jäihin
Oon parisuhteessa ihanan naisen kanssa ja naisen mielestä oon ihana mies.
Olen ollut pankissa kun se ryöstettiin
Olen käynyt stressihermon salpaus-leikkauksessa 17 vuotta sitten. Hain apua punastelu-ongelmaan.
Leikkauksesta ei ollut apua ja punastelukin on jäänyt lähes kokonaan ihan vanhenemisen myötä.
Valitin lääkäreille kehon toispuoleisuudesta jo esiteinistä lähtien. Kuittina lääkäriltä sain ihan ensimmäisenä että "en ole psykiatri". Aikuisuuteen mennessä olin jo kuullut kaikenlaisia latteuksia siitä kuinka ei tarvitse huolehtia asiasta sillä kaikkien kehot ovat hiukan erilaisia plää plää plää. Ihan kuin kysymys olisi ollut itsetunnostani tai huonosta keho kuvasta vaikka kärsin raskaasta unettomuudesta, nivel/lihaskivuista sekä migreenistä. Lopulta kun 27 vuotiaana pääsin ortopedian erikoislääkärille niin olen menettänyt yhden ammatin ja reisiluun epämuodostuma on järsinyt lonkkamaljan ruston käyttökelvottomaksi.
Hiukan epäuskoinen olo kieltämättä aina tulee kun muistelen elämääni. Tuskin kovin montaa on tällä lailla mitätöity elämänsä aikana.
Tätä joskus nuorempana arvuuttelin baarissa. Että ostan kaljan jos tiedätte mistä mun nenän pielessä oleva pieni arpi on tullut. Kaikenlaisia vastauksia tuli, mutta ei sitä oikeaa. Oikea vastaus on, että olin teininä kiertävässä sirkuksessa auttamassa eläinten juottamisessa, kun elefantti hyökkäsi kimppuuni ja tökkäisi minut syöksyhampaallaan selälleen. Onneksi oli norsuherra kiinni jalastaan, ettei päässyt tallomaan mua hengiltä. Lähimmäksi arvannut sanoi, että: "No tämä on sinut tuntien joku aivan mahdoton. Sarvikuono löi sarvellaan tyyppinen.."
Siitä irtosi kalja, niin läheltä liippasi jo.
Vierailija kirjoitti:
Otettu koepala maksasta.
Niin on minullakin.
Olin miehenä auttamassa erästä naispuolista ystävää muuttohommissa, ja sain yllättäen suihinoton kiitokseksi.
Sain upeaa poskihoitoa vaimolta Beirutin köysiradalla-matkalla alas sieltä maroniittien ristin juurelta.
Että Vauva-palstalla kirjoitteleekin vain yksi ihminen, suoraan minulle. Saatoin olla myös psykoosissa, mutta en usko.
Meinattiin mieheni kanssa vahingossa ajaa autolla erään pyöräilevän julkkiksen päälle. Onneksi kerettiin tekemään äkkijarrutus ja autossa oli toimivat jarrut.
O. L kirjoitti:
Valitin lääkäreille kehon toispuoleisuudesta jo esiteinistä lähtien. Kuittina lääkäriltä sain ihan ensimmäisenä että "en ole psykiatri". Aikuisuuteen mennessä olin jo kuullut kaikenlaisia latteuksia siitä kuinka ei tarvitse huolehtia asiasta sillä kaikkien kehot ovat hiukan erilaisia plää plää plää. Ihan kuin kysymys olisi ollut itsetunnostani tai huonosta keho kuvasta vaikka kärsin raskaasta unettomuudesta, nivel/lihaskivuista sekä migreenistä. Lopulta kun 27 vuotiaana pääsin ortopedian erikoislääkärille niin olen menettänyt yhden ammatin ja reisiluun epämuodostuma on järsinyt lonkkamaljan ruston käyttökelvottomaksi.
Hiukan epäuskoinen olo kieltämättä aina tulee kun muistelen elämääni. Tuskin kovin montaa on tällä lailla mitätöity elämänsä aikana.
Tutulta kuulostaa. Ja sinulla on todennäköisesti borrelioosi. Oman kehon "toispuoleisuus" lähti antibioottihoitojen myötä.
Olen mennyt bussilla Salosta Bangkokiin.