Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Kommentit (2016)
Olen istunut poliisimiehen työhuoneessa katsomassa minusta salaa kuvattua videota, jossa harrastan tämän kusipääkuvaajan kanssa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt itsemurhaa kahdesti, ja selvinnyt niistä. Pudonnut korkealta, ja edelleen selvinnyt siitäkin.
Tullut raiskatuksi, no, selvisin ehkä fyysisesti, henkisesti en niinkään hyvin. Eli olen siis edelleen hajalla.
Kokenut elämässäni ainakin pari kertaa pahan sepsiksen. Ja edelleen olen vielä täällä.
Mutta varmaan päädyn taas yrittämään itsemurhaa, jossakin vaiheessa. En tiedä, että selviänkö siitä yrityksestä enää hengissä. Voimavarat ja energiat ovat aika lopussa. Nk. minä itsekin.
Hae itsellesi apua, se kannattaa kyllä. Olet tärkeä ja arvokas! Rukoilen puolestasi. Iso halaus sinulle. Selviät kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt poikuuden kahdelta mieheltä
Milloin olet ajatellu palauttaa?
Olen nukkunut Punaisen meren rannalla taivasalla. Herännyt auringon nousuun.
Olen syönyt patonkia Eiffel-tornissa.
Olen poiminut sinisiä hortensioita Azoreilla.
Olen naku-uinut Michigan-järvessä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini yritti itsemurhaa silmieni edessä.
Samoin. Olin 13-vuotias, onneksi hän ei onnistunut
Olen nähnyt 3 kertaa pallosalaman sisällä kodissani.
Mummoni, joka syntynyt samalla päivämäärällä kuin minä vuonna 1914, näki usein pallosalamoita. Oli aina ukkosella rintamamiestalonsa portaikossa pallosalamoiden takia piilossa.
Tyttäreni, joka myös syntynyt samalla päivämäärällä 97 vuotta myöhemmin on ollut 3kk vanhana alle metrin päässä sisälle tulleesta pallosalamasta .
vituttaavieläkin kirjoitti:
Olen istunut poliisimiehen työhuoneessa katsomassa minusta salaa kuvattua videota, jossa harrastan tämän kusipääkuvaajan kanssa seksiä.
Axl? No oli miten oli, niin kammottavaa tuollainen. Voimia sulle!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin EU-virkaa hakiessani ns. varallaololistalle. Aika näyttää johtaako se virkaan. Mitenkään superharvinaista tämä ei tietysti ole, mutta tuskin hirveän moni palstalla juuri nyt on tässä tilanteessa.
Minä olen useammallakin varallaololistalla. Et siis ole ainoa tällä palstalla. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin EU-virkaa hakiessani ns. varallaololistalle. Aika näyttää johtaako se virkaan. Mitenkään superharvinaista tämä ei tietysti ole, mutta tuskin hirveän moni palstalla juuri nyt on tässä tilanteessa.
Minä olen useammallakin varallaololistalla. Et siis ole ainoa tällä palstalla. ☺️
Onnea hakuihisi! t. Se edellinen
Olen saanut Amerikasta suuren perinnön henkilöltä, jonka näin vain yhden kerran.
Olen kokenut voimakkaan maanjäristyksen (7,5 Richterin asteikolla).
Olen muuttanut 16-vuotiaasta lähtien 29 kertaa. Olen nyt 54, joten keskimäärin olen pakannut ja purkanut kamani vuoden ja 4 kk:n välein. Eipä ole turhaa tavaraa nurkissa 😁
Isäni setä teki minulle ja pikkusiskoilleni sellaisia asioita mitä aikuisen ei ole sopivaa lapsille tehdä. Meidän vanhemmat tiesivät osan teoista, mutta heidän mielestään se oli huvittavaa joten eivät estäneet häntä.
Seurauksena tästä sain itselleni traumaperäisen stressihäiriön, toistuvan masennuksen sekä dissosiatiivisen identiteettihäiriön.
Poliisit tulivat käymään kun olin nukahtanut ja televisio oli täysillä keskellä yötä. Silloin oli korvat täynnä vaikkua ja en kuullut juuri mitään. Ongelma ratkesi helposti ja sain jäädä kotiin.
Kuuluisa jalkapalloilija pokasi minut raitiovaunussa.
Siitä on kyllä jo 20 vuotta.
otin siiderin ja se nousi mukavasti päähän. Vasta myöhemmin huomasin, että se oli alkoholiton siideri... höh?
Vierailija kirjoitti:
vituttaavieläkin kirjoitti:
Axl? No oli miten oli, niin kammottavaa tuollainen. Voimia sulle!
Ei Axl. Samanlainen idiootti, vanhempi naistennaurattaja. Aikoinaan raiskasikin minut. Harrastanut salakuvaamista ilmeisesti ainakin 15 vuotta, koska oma videoni oli kaukaa vuosien takaa ja löytyi koneelta kun joku (ilmeisesti tuorein uhri) oli tämän narauttanut myöhemmin.
Olen ollut töissä sukulaisen tuhkauurna mukanani ja uurna oli repussa. Menin töistä suoraan hautausmaalle, jossa oli uurnan lasku. Elämä on kuolemista.