Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Kommentit (2016)
Varmaankin siksi että asia ei heidän mielestään ole sellainen minkä vain yksi olisi kokenut.
-No ööh kuinka monen koteihin on murtauduttu useampaan kertaan ja salakuvattu? toivottavasti ei kovin moni. Nimittäin tota suurin osa alapeukutti, emt oliko sitten liian uskomaton juttu vai miks iihmeessä muut alapeukuttaa, kamaluudestako.
Muistutus ketjun aiheesta:
Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut.
---
Jotkut näemmä luulee, että haetaan jotain mikä on tapahtunut vain yhdelle???
Synnytin täysiaikaisen, täysin terveen kohtuun kuolleen lapsen. Kohtukuoleman syy ei selvinnyt.
Olen kokenut ns. eheytymisen.
Luulen että kovin moni ei ole kokenut, koska sellaisista ei puhuta kovin usein. En tiedä ketään henk.koht. kenelle olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut täydellisesti syömättä 2 viikkoa. Ei ollut ruokaa.
Minä olen ollut kaksi viikkoa syömättä monta kertaa, paastotessa. Ennen säännöllisesti, 1-2-kertaa vuodessa.
Minulla on ollut sellainen elämä, että jos kirjoittaisin siitä kirjan, sitä pidettäisiin epäuskottavana fiktiona. Minulle on tapahtunut paljon asioita, joita ei ole tapahtunut kenellekään tuntemalleni. Yksi niistä on vakava aivoinfarkti 25-vuotiaana ja sen seurauksena laaja halvaantuminen, josta toipuminen oli lääkärien mukaan ihme, jollaista eivät ole urallaan ennen nähneet. Olen opetellut kaikein kävelystä ja kirjoittamisesta ym. lähtien uudelleen tuolloin.
Täysi-aikainen terve esikoinen kuoli synnytyksessä hapenpuutteeseen lääkärin hoitovirheen vuoksi. Olisi tarvittu hätäsektio, koska sydänäänet romahteli tuntien ajan.
Heräsin helvetistä ja tulikivijärvestä,pidin itseäni kuolleena, kamalinta ei ollut fyysinen vaan henkinen kipu, sitä molemminpuolista tuskaa ei voinut sanoin kuvata,,lopulta Heräsin koomasta sairaalassa, en muistanut mitä oli tapahtunut mutta ilmeisesti olivat pitäneet keinotekoisessa koomassa aivojen turvotuksen ja hapenpuutteen takia,,muhun oli törmännyt humalassa ajava kuski henkilöautolla ja olin lyönyt pääni todella kovasti puuhun,ihme ettei aivot menneet murskaksi,olin sairaalassa reilun kuukauden.
Olen nähnyt ihan suomen vesissä järvihirviön, kyömyinen selkä ja näytti vähän entisajan liskolta, ja se järvihirviö oli about 4 metrin päästä musta ja irvisti rumalla suullaan niin että naskalihampaat näkyivät...Sitten sukelsi ja näkyi vaan kaukaisuuteen selkä ja pitkä häntä,,pituutta oli varmaan 6 metriä,,näin painajaisia tämän jälkeen vuosikausia, tapahtui siis tämä näkeminen Lapin suunnalla eräällä järvellä.
Noista pallosalama-ilmiöistä täällä moni kirjoittanut. Niissä ei ole mitään outoa. Kymmenet tuhannet ihmiset ovat nähneet pallosalaman ja ne tulivat usein sisään asuntoon. Maadoituksia kun ei ollut siihen aikaan.
Itsekin olen nähnyt niitä kymmenet kerrat.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Japanilaisen mies kirjoitti:
Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.
Oletko lapsuudenystäväni Seija ?
Miten voisi olla Seija, jos kirjoittaja on japanilaisen mies?
Kättelin Medvedevin vaimoa n. 8-vuotiaana
Mut on myös viety kykkimään rajavartiolaitoksen koppiin Helsinki-Vantaalla kun yritin paluureissulla edetä tarkastuksista ilman passia (löysivät sen onneks, oli tippunu lentokoneen käytävälle kun oli nii isot taskut huhhuh)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut sellainen elämä, että jos kirjoittaisin siitä kirjan, sitä pidettäisiin epäuskottavana fiktiona. Minulle on tapahtunut paljon asioita, joita ei ole tapahtunut kenellekään tuntemalleni. Yksi niistä on vakava aivoinfarkti 25-vuotiaana ja sen seurauksena laaja halvaantuminen, josta toipuminen oli lääkärien mukaan ihme, jollaista eivät ole urallaan ennen nähneet. Olen opetellut kaikein kävelystä ja kirjoittamisesta ym. lähtien uudelleen tuolloin.
Sehän on hienoa!
Olet hyvä osoitus ja ja uskomattoman hieno esimerkki siitä, että olet taistelija ja onnistunut selviytymään kohtaamistasi vaikeuksista. Kaltaisiasi ja kokemuksiasi tarvittaisiin julkisuuteen enemmän.
Olen ollut viisi vuotta sinkkuna niin että en ole edes pitänyt ketään kädestä kiinni, saati suudellut ko. Aikana. Ja en ole uskonnollinen, luuseri vain.