Nainen! Onko 162cm mies sopiva sinulle?
Kommentit (19)
En haluaisi kuulostaa pinnalliselta, mutta en viehäty lyhyistä miehistä, kun itse olen 179cm pitkä. Se ei haittaa, jos mies on muutaman sentin lyhyempi, mutta ei päätä lyhyempi kuitenkaan.
Kyllä, jos olisi muuten komea ja hyvä mies.
Pienemmän puoleinen, mutta yksilöstä riippuen, jotain mahdollisuuksia voisi hänelläkin olla.
Kokemusta on vain 165 cm miehestä ja hän oli sopivan kokoinen, komea ja luonnollisen lihaksikas. Itse olen 167 cm ja hoikka.
Pelkkä pituus ei kerro miehestä mitään
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Miehen pitää olla miehen pituinen.
Ja naisen tylee olla naisen mitoissa. Eli korkeintaan 165cm pitkä, paino maksimissaan 55kg, urheulullinen, riittävän suuret rinnat sekä pyöreä takamus. Äo vähintään 100.
Jep. Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä. Valitsen mieheni luonteen ja käytöksen perusteella.
Pikku-ukko.Etkö ymmärrä jo lopettaa?
Saman pituinen kuin minä. No, jos ei nyt tosi hintelän laiha olisi vaan minua vahvempi ja lihaksikkaampi kuitenkin niin miksikäs ei.
Riippuu muista ominaisuuksista. Jos muuten on minulle se oikea, niin ei se nyt tuohon pituuteen kaadu.
Ei ole kynnyskysymys se pituus. Mieluummin lyhyt kuin +190cm pitkä. Muut ominaisuudet kuitenkin merkkaa enemmän.
Haluan miehen olevan vähintään minun pituinen. Olen itse 168 cm. Itseni pituisen miehen kanssa olen tapaillut, ketään en ole joutunut pituuden vuoksi torjumaan (en muista että kukaan minua lyhyempi mies olisi yrittänyt iskeä).
En kyllä hirveästi kiinnitä huomiota miehen pituuteen, kun 99% on kuitenkin selvästi minua pidempiä. Tuon mittainen ois saman pituinen kuin minä, mutta ei se nyt mitenkään kynnyskysymys olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen tylee olla naisen mitoissa. Eli korkeintaan 165cm pitkä, paino maksimissaan 55kg, urheulullinen, riittävän suuret rinnat sekä pyöreä takamus. Äo vähintään 100.
Jos pituus on 165cm, ja pitää olla suurehkot rinnat (eli rasvaakin kehossa) ja urheilullinen (tiukkaa lihasta pakarat ja reidet jne.), niin aika harva pystyy painamaan 55kg. Bmi olisi 20,2, jolloin on kyllä todella hoikka, että tuskin on combona lihaksekas urheilija (ja en tarkoita kehonrakentajaa, vaan ihan sitä, että on lihasta reisissä jne., niin kuin suurimmalla osalla urheilijoista on) ja kuitenkin jotkut C-kupin rinnat. Että onnea etsintään!
Ulkokuori ei ole minulle määräävä tekijä mitenkään. Kriteerini koskevat älyä, sivistystä ja hyvätapaisuutta sekä luonnetta.