Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
161/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.

En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...

Kuulostaa tutulta paitsi että minä olen se joka on aina kammoksunut kaikkea sitoutumista. Ollaan tunnettu vuosia ja just tuota juupas eipäs. Sitten kuitenkin rakastuin tähän mieheen aivan täysin ja enkä malttaisi olla hetkeäkään erossa. On kyllä erikoinen tunne.

Vierailija
162/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskonut housuuni 18v, omassa sängyssäni. Ilman että asiaan liittyi mitkään päihteet. Tai liittyihän ne tavallaan, isäpuoli oli alkoholisti ja narsisti, jota pelkäsin, enkä uskaltanut käydä hänen talonsa vessassa isommalla hädällä hänen ollessa kotona. Sillä kertaa olin pidättänyt jo noin kolme päivää. Oli yö ja kaikki nukkumassa, kun yhtäkkiä paska alkoi tunkea väkisin housuun, enkä halunnut herättää hullua isäpuolta tai herkkäunista aikaisin heräävää äitiäni ryntäämällä vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt kymmenessä Etelä-Afrikan parhaassa ravintolassa.

-

No mä olen puolestani syönyt ainakin kolmessakymmenessä ihan tavallisessa Etelä-Afrikalaisessa ravintolassa. Uskalsitkos käydä Soweton aito-Afrikkalaisessa ravintolassa?

-

Vierailija
164/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siskoni seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi.

Vierailija
165/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja käytti hyväksi minua peruskoulun aikana.

Saman kokenut. N

Vierailija
166/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aave puhui minulle keskellä päivää.

Vierailija
167/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hirvikolarissa, eräs kuuluisuus on ollut ihastunut minuun, tiedän erään salaliittoteorian olevan totta, olen ollut tahdonvastaisessa hoidossa, koska kahta viimeistä ei kukaan usko. Valitettavasti pääsen sanomaan, että:" Mitäs minä sanoin."

Vierailija
168/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin mummoni kuolleena 10-vuotiaana.

Nuorena kuoli mummosi, mutta miten sinä sen pääsit näkemään? (sorry, mutta lauserakenne on hieman outo)

No Kyllä sen pitäisi olla aika selvää, kumpi meistä oli 10- vuotias. 😃 Työn ääreltä ulkoa löysin mummon.

Vierailija
169/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut ja halaillut kahden täysin tuntemattoman kanssa selvinpäin keskellä päivää, keskellä vilkasta kaupunkia, koska jäädyin, enkä osannut sanoa ei. Molemmat tapahtui noin kuukauden sisään ollessani 21v. Toinen niistä oli joku tummaihoinen, joka ei osannut yhtään suomea. Halusi muka vain jutella. Toinen joku suomalainen nisti, joka houkutteli minua mukaansa junalla toiseen kaupunkiin, mutta sinne en sentään lähtenyt. Tuskin olisin hengissä enää.

Vierailija
170/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen höyhentänyt entisen koulukiusaajani ja pahoinpitelijäni oikeudessa.

Vierailija
171/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin mummoni kuolleena 10-vuotiaana.

Nuorena kuoli mummosi, mutta miten sinä sen pääsit näkemään? (sorry, mutta lauserakenne on hieman outo)

Heillä on ollut sama suomenmaikka Subin ohjelmatietojen kirjoittajan kanssa.

Simpsonit kausi 30, 1/23 Bart elää! Bart joutuu sairaalaan typerän yllytystempun seurauksena ja viedäkseen huomion siitä väittää nähneensä Jeesuksen taivaassa henkihievereissään.

Vierailija
172/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuo nyt sitten. On minuakin kana kiusannu.

Vierailija
173/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut teininä alkoholi myrkytyksen ja olin muutamia päiviä sairaalassa, koska olin myös paleltunut.

Vierailija
174/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin maalta kaupunkiin rippikoulun ikäisenä. Mitään koulutusta minulla ei ole. Vain kansa-ja kansalaiskoulu.

Elämä on kantanut silti upeasti. Olen äiti ja isoäiti.

Maailmaa olen nähnyt valtavan paljon. Elänyt seurapiirielämää yllinkyllin.

Sulauduin jotenkin vaan tyhmänä joukkoon.

Itsekin välillä ihmettelen, kuinka kaikki onkin ollut kuin sadussa.

Vierailija
175/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hautajaisissa, joissa kaksi sukulaistani haudattiin yhtä aikaa (kuolivat eri aikaan, viikon sisään kuitenkin). Pappi kertoi tämän olevan aika harvinaista.

Vierailija
176/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hyvin tehty!!!! Onneksi olkoon. 

Vierailija
177/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamulla tietää että nainen jonka kanssa sekstattiin yöllä on tappanut entisen miehensä.

Vierailija
178/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useamman kerran adoptoidun lapseni biologiset vanhemmat. He eivät tiedä että kasvatan heidän lastaan. Myös lapseni on tavannut heidät,.eikä siis hänkään tiedä ketä nämä äidin ystävät ovat.

Aikamoista vallankäyttöä sinulta.

Normaalisti vanhemmat eivät tiedä keitä ne toiset vanhemmat ovat.

Ja hyvä niin. En välttämättä haluaisi saada kuulla, että vanhempani olivat esim. rikollisia tai narkkareita.

Kirjoittajan tapaus on poikkeuksellinen, (ehkä hän ammattinsa takia tietää) eikä hänellä ole lupa paljastaa tietojaan. - Aikuisena lapsi itse saa halutessaan tietää syntyperänsä.

T. adoptoitu

Vierailija
179/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lapsena pallosalaman.

Naapurin tyttö kuoli pallosalamaan.Se tuli hänen kotiin , hän juoksi vaatekappiin piiloon. Salama perässä ja hän paloi.

Vierailija
180/2016 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun synnyin niin tuoreimmasta Hämeen Sanomista sain lukea etusivun uutisen:"Rene Coty Ranskan presidentiksi":

Aika hyvin jos vastasyntyneenä osasit jo lukea! 😜