Uskotko, että Michael Jacksonin pedofiilisyytökset pitävät paikkansa?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Jacksonin Helsingin keikoilla vuonna 1997, lavan edessä ihan. Näin, miten hän jutteli muusikoilleen. Hiljaisena hetkenä näin hänet vähän aikaa paikoillaan ja katselin. Vilkutin, ja hän huomasi sen, oli hieman ihmeissään, tuskin uskoi kenenkään tutun olevan Suomessa lavan edessä katsomassa, siksi ihmetteli. Samoin muistan, kun ne StepUpDancers(?)-tanssiryhmän lapset tulivat lavalle. Taputti yhtä pientä poikaa päälaelle. Siitäkin eleestä näin, että ei ole pedofiili kyseessä.
🤣🤣🤣🤣🤣
Naura rauhassa, mutta kyllä minä olisin nähnyt jos kyseessä olisi ihminen joka voi vahingoittaa jotakuta.
Enkä tietenkään kenen tahansa kohdalla tällaista väitettä esittäisi. Mutta olin perehtynyt kyseisen henkilön elämään, katsonut haastatteluja, katsonut läheisten haastatteluja jne. Ja nähnyt livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Jacksonin Helsingin keikoilla vuonna 1997, lavan edessä ihan. Näin, miten hän jutteli muusikoilleen. Hiljaisena hetkenä näin hänet vähän aikaa paikoillaan ja katselin. Vilkutin, ja hän huomasi sen, oli hieman ihmeissään, tuskin uskoi kenenkään tutun olevan Suomessa lavan edessä katsomassa, siksi ihmetteli. Samoin muistan, kun ne StepUpDancers(?)-tanssiryhmän lapset tulivat lavalle. Taputti yhtä pientä poikaa päälaelle. Siitäkin eleestä näin, että ei ole pedofiili kyseessä.
Ai. Minä taas näin Jacksonin samalla keikalla ja täsmälleen samasta eleestä näin, että mies on ehdottoman varma pedofiili, ei mitään epäilystä.
Tietenkään en oikeasti ollut siellä, mutta tajuat kai miten uskomattoman naurettavaa tuo argumentaatiosi on? Et ole mitenkään voinut nähdä yhdestä eleestä ihmisen seksuaalista suuntautumista.
Yrittäkää nyt, edes, Jackon puolustelijat. Yrittäkää edes vähän. Ihan pikkuisen logiikkaa ja deduktiota, jooko? Ei mitään touchy-fiilyä.
Itselläni ei varsinaiseen asiaan ole kantaa, näitä keskusteluja on vaan niin hauska seurata, koska Jackon puolustelijoilla on aina niin uskomattoman huono väittelytekniikka. Ilmeisesti kaikki, joilla edes joskus aivosolu kohtaa toisen, ovat vakuuttuneet syyllisyydestä.
Kuule, sinulla ei vain ole herkkyyttä tunnistaa asiaa.
Todennäköisesti.
Vaihtuvat kauniit special friend-pojat, joiden kanssa vietti aina samat ikävuodet, minkä jälkeen dumppasi heidät ja jotka (ja joiden perheet) valloitti samalla kaavalla ja jotka sitten erotti perheestä ja ystävistä ja joiden kanssa nukkui samassa sängyssä makuuhuoneessa, jossa oli lähestyjien varalta varoitusjärjestelmä kertoo kyllä aika selvää kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti.
Vaihtuvat kauniit special friend-pojat, joiden kanssa vietti aina samat ikävuodet, minkä jälkeen dumppasi heidät ja jotka (ja joiden perheet) valloitti samalla kaavalla ja jotka sitten erotti perheestä ja ystävistä ja joiden kanssa nukkui samassa sängyssä makuuhuoneessa, jossa oli lähestyjien varalta varoitusjärjestelmä kertoo kyllä aika selvää kieltä.
Ja ainakin neljä näistä hyvin todennetuista erityisystävistä on syyttänyt Jacksonia hyväksikäytöstä.
Michael Jackson oli tekemisissä ison joukon ihmisiä kanssa, hänellä oli iso liuta työntekijöitä lähellään jatkuvasti. On kourallinen ihmisiä, pari työntekijää, jotka myönsivät että saivat sievoisen summan rahaa jos sanoisivat Jacksonista jotain iljettävää lehdistölle. Lehdet eivät suostuneet kirjoittamaan positiivisia juttuja, sillä skandaalit myyvät paremmin. Pari poikaa vanhempiensa pakottamana syyttivät pedofiliasta, mutta he nostivat siviilikanteen jotta saisivat rahaa. Poliisille he eivät soittaneet. Nämä paljastuivat myöhemmin rahastusyrityksiksi.
Sitä vastoin sadat muut puhuvat siitä, millainen Jackson oli, ensinnäkin hän oli täysin hetero eli seksuaalisesti kiinnostunut naisista. Hän rakasti elämää, ihmisiä, erityisesti lapsia ja oli heistä huolissaan. Katsokaa vaikka youtubesta Mike Garcian haastattelu, Humanitarian - The Real Michael Jackson, Loving Neverland, Square One, Tom Mesereaun haastattelu, Brandi Jacksonin haastattelut.
Tuon Leaving Neverland -ohjelman perusteella olet vain tietämätön syyttäessäsi Jacksonia pedofiliksi. Ylipäätään, jos luottaa sokeasti tällaiseen ohjelmaan -joka on täynnä valheita- on typeryyttä.
Minun on vaikea uskoa että bakteerikammoinen Jackson koskaan olisi harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Että en usko ainakaan penetraatioihin.
Lapsia on voinut silitellä ja halailla, ehkä sopimattomillakin tavoilla.