Uskotko, että Michael Jacksonin pedofiilisyytökset pitävät paikkansa?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Kai ne pitää. Olihan se niin outo hiihtäjä että voisin uskoakin.
Ajattelepa jos olisi vaikuttanut aivan tavalliselta. Olisiko kukaan päästänyt lastaan sen makuuhuoneeseen yöksi?
Oli pedo. Uskon uhrien kertomuksia. Näin sen dokumentin.
Ainakin hänen yksityiselämässään oli jotain hyvin outoa jos aikuinen mies viettää mieluiten vapaa-aikaansa nuorten poikien seurassa, jotka eivät ole hänen omia lapsiaan eikä hän ollut mikään nuoriso-ohjaaja tai urheiluvalmentaja. Pikemmin MJ houkutteli heidät omiin yksityistiloihinsa.
Häntä ei tuntunut kiinnostavan myöskään samanikäiset aikuiset naiset. Hänellä taisi olla lähinnä kulissiavioliitto Lisa Marie Presleyn kanssa, joka varmasti tottunut tapaamaan kaiken maailman kuuluisuuksia Elviksen ainoana tyttärenä.
Uhrien kokemukset aikuisten miesten kertomana ovat totta. Näin minä sen asian näen. Kun he ovat todistaneet MJ:n puolesta ollessaan itse vielä nuoria/lapsia, he ovat valehdelleet sen takia, että eivät ole vielä siinä vaiheessa ymmärtäneet tulleensa hyväksikäytetyksi. Se että molemmat miehet ovat heränneet karmeaan todellisuuteen kun he ovat itse saaneet lapsia, todistaa minulle sen, että he puhuvat totta. Tämä on usein hyvin tyypillistä lapsuudessa/nuoruudessa seksuaalista hyväksikäyttöä kokeneille.
Eli uskon. Todellakin uskon.
Sehän ei liikkunut teinien vaan lasten kanssa... siitä voinee päätellä jo jotain... lapsi kasvoi teiniksi, tuli uusi tilalle...
Olen nähnyt dokumentin. Silti en tiedä, mitä uskoa. MJ oli outo tapaus. Silti vaikea tietää, halutaanko näillä tarinoilla kuitenkin vain lypsää rahaa. Raha on voimakas motivaattori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, perusteena Leaving Neverland
En ole katsonut. Pystyykö sen jostain katsomaan, kun jäi silloin katsomatta?
Mistä tiedät, etteivät pojat valehdelleet?
Näyttää olevan Areenassa tällä hetkellä. Itse en ole katsonut, enkä osaa vastata kysymykseen.
Onko mitään mikä puhuisi sen puolesta ettei ollut?
Uskon että hänellä taatusti oli pedofiilisia taipumuksia, mutta siitä en tiedä miten pitkälle tekoihin hän mielitekonsa vei. Luultavasti osa nykyisten aikuisten kertomuksista on ajan myötä muuttuneita mielikuvia, joita he ovat alitajuisesti alkaneet päässään kehittää sen jälkeen kun Jacksonista on lähtenyt liikkeelle huhuja. Toki saattaa olla että osaa lapsista on myös oikeasti hyväksikäytetty.
MJ oli itsekin lapsen tasolle jäänyt. Sairas ihminen, jolla varmasti myös sairaita seksuaalisia mielitekoja.
Ihmettelen miksi tällainen dokumentti on tehty Jacksonin kuoleman jälkeen. Miksei näitä samoja asioita tuotu esille hänen eläessään?
En tiedä mitä uskoa.
Kastraatti, mutta tykkäsi lukuisista poikaystävistään.
Vierailija kirjoitti:
MJ oli itsekin lapsen tasolle jäänyt. Sairas ihminen, jolla varmasti myös sairaita seksuaalisia mielitekoja.
Tunsitko hyvinkin?
Itsehän se kertoi nukkuvansa lasten kanssa ja pitää pikkupoikien kuvia makuuhuoneen seinillä jne. Kummallinen hiippari, selvästi jotenkin lapsuuteen taantunut. Mies ketä hänen epäillään hyväksikäyttäneen puhui asioista todenmukaisesti. Hänkin oli jokin lapsijulkkis yms. Joten miksi valehtelisi? Ei ole normaalia, että aikuinen mies hengailee lasten kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi tällainen dokumentti on tehty Jacksonin kuoleman jälkeen. Miksei näitä samoja asioita tuotu esille hänen eläessään?
Niin, ei pysty nyt itse puolustautumaan.
Elizabeth Taylor oli Jacksonin luottoystävä. Elizabeth sanoi aikoinaan olevansa hyvä ihmistuntija ja että Jackson ei missään nimessä pystyisi vahingoittamaan lasta, tai yleensäkään ketään.
Miksi hän olisi sanonut noin, jos ei uskoisi asiaansa? Ei kai hän mainettaan halunnut pilata kaveeraamalla pedofiilin kanssa? Olivat varmasti aitoja ystäviä.
Uskon, että pitävät paikkansa. Ihmiset sokaistuvat julkkiksen tekosiin, ovat fiksoituneet hänen kuuluisuuteen, rikkauteen tai lahjakkuuteen. Jos tavallinen mies nukkuisi täysin vieraiden lasten kanssa jatkuvasti, asentaisi hälytyslaitteet makuuhuoneeseensa, jotka hälyttää aina kun joku lähestyy käytävää pitkin, hengailisi ylipäänsä jonkun täysin vieraan pikkupojan kanssa, matkailisi tämän kanssa, viettäisi lomia jne. Ja kun poika vanhenisi, häntä ei enää huomioida, tilalle tulee uusi pieni poika, jonka kanssa hengaillaan ja matkustellaan ja vietetään lomia ja öitä makuuhuoneessa. Niin ei siinä olisi kahta sanaa, mitä jengi tuollaisesta tavismiehestä ajattelisi. Että se on niin lapsenmielinen ja lapsi itsekin? No -näinhän pedarit ajattelevat, he kokevat olevansa lapsen kanssa samalla tasolla, tasavertaisia.
Ihan helvatin creepy otushan tuo on ollut. Säälittävä ja creepy.
Mutta eniten inhottaa nuo iskät ja äiskät, jotka ovat kuuluisuuden ja rahan himossaan sallineet lasten päätymisen tuolle häiriintyneelle otukselle. Ehkä moni on toivonut lapsilleen Jacksonin kautta upeaan tulevaisuutten viihdebisneksestä - tai sitten he vain addiktoituivat kalliisiin lahjoihin ja siihen, että oli kiva sanoa naapureille siellä keskiluokan lähiössä, että Michael Jackson muuten pistäytyi meillä ja oli yökylässä ja kehui meitin poikaa tosi lahjakkaaksi.
Siinä se pikkupojan kanssa nojailee ja puhuu kaikkea hämärää. Pedari mikä pedari.
Eikö nää ole Egyptistä arabeja kaikki tuolla.