Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi laittaa sen oman sadan kohdan listansa, millainen miehen pitää olla?
Katsotaan sitten mistä mahtaa kiikastaa?
Yksikään nainen ei muuten ikinä näissä ketjuissa kerro sitä, mitä naisella on yhdellekään miehelle edes tarjota. Kovasti ollaan vaatimassa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, naisillekaan.
No täällä olis tarjolla henkisesti tasapainoinen, keskiverrosti elämässä menestynyt nainen. En halua omakotitaloa ja lapsia, vaan kerrostaloasunnon ja koiran. Työt saisi olla molemmilla ohi arkisin klo 17 mennessä jotta olisi aikaa rentoutua kotona ja lenkkipolulla. Viikonloppuisin haluan metsään, lomilla ulkomaille.
Rakastan ruokaa ja voitaisiin kokeilla maailman keittiöitä. Pystyn keskustelemaan niin maailman politiikasta ja tähtitieteestä kuin televisiosarjoista ja kissavideoistakin. Olen lapsettomuudesta huolimatta hoivaviettinen ja paijaisin poikaystävää antaumuksella. Seksissä olen kokematon mutta mielelläni kokeilisin turvallisen ja luotettavan miehen kanssa.
Tunteista en osaa puhua ja saatan vetäytyä kuoreeni. Itken helposti jos suutun tai loukkaannun. En halua riidellä ja vältän konfliktia, haaveilen eniten tasaisesta elämästä. En ole onnistunut säästämään enkä omista mitään.
Kiinnostuneita on ollut 0.
Et halua lapsia ja matkustelet ulkomailla, siinäpä ne suurimmat syyt miksi miehet ei sinusta kiinnostu. Myös koira on toisille ehdoton ei.
Mä en halua lapsia.Matkustelen aika paljon(mainittu profiilissa)1 koira on.tykkäyksiä tulee paljon ja jos selaan ja tykkään jostain profiilista selaillessa tulee matc lähes aina.Kysyn vaa kuka minkähänlainen urpo tän kommentin takana on.tekis melkee mieli nähdä...saisin varmaa vuoden naurut
Olen itsenäinen nainen enkä mikään ostettavissa oleva hyödyke. Ellen löydä juuri sitä yhtä jolta koen saavani tukea, turvaa, lämpöä ja rakkautta - olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi laittaa sen oman sadan kohdan listansa, millainen miehen pitää olla?
Yksikään nainen ei muuten ikinä näissä ketjuissa kerro sitä, mitä naisella on yhdellekään miehelle edes tarjota. Kovasti ollaan vaatimassa. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, naisillekaan.
No täällä olis tarjolla henkisesti tasapainoinen, keskiverrosti elämässä menestynyt nainen. En halua omakotitaloa ja lapsia, vaan kerrostaloasunnon ja koiran. Työt saisi olla molemmilla ohi arkisin klo 17 mennessä jotta olisi aikaa rentoutua kotona ja lenkkipolulla. Viikonloppuisin haluan metsään, lomilla ulkomaille.
Rakastan ruokaa ja voitaisiin kokeilla maailman keittiöitä. Pystyn keskustelemaan niin maailman politiikasta ja tähtitieteestä kuin televisiosarjoista ja kissavideoistakin. Olen lapsettomuudesta huolimatta hoivaviettinen ja paijaisin poikaystävää antaumuksella. Seksissä olen kokematon mutta mielelläni kokeilisin turvallisen ja luotettavan miehen kanssa.
Tunteista en osaa puhua ja saatan vetäytyä kuoreeni. Itken helposti jos suutun tai loukkaannun. En halua riidellä ja vältän konfliktia, haaveilen eniten tasaisesta elämästä. En ole onnistunut säästämään enkä omista mitään.
Et halua lapsia ja matkustelet ulkomailla, siinäpä ne suurimmat syyt miksi miehet ei sinusta kiinnostu. Myös koira on toisille ehdoton ei.
Mä en halua lapsia.Matkustelen aika paljon(mainittu profiilissa)1 koira on.tykkäyksiä tulee paljon ja jos selaan ja tykkään jostain profiilista selaillessa tulee matc lähes aina.Kysyn vaa kuka minkähänlainen urpo tän kommentin takana on.tekis melkee mieli nähdä...saisin varmaa vuoden naurut
Kirjoittaa et ainakaan osaa, että kukahan tässä se urpo on. Tottakai niitä tykkäyksiä tulee kun suurinosa ei lue profiilitekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa et ainakaan osaa, että kukahan tässä se urpo on. Tottakai niitä tykkäyksiä tulee kun suurinosa ei lue profiilitekstejä.
En osaakaan adhd lukihäiriö.Työssäni pitää olla todella hyvä puhumaan.Hyvin menestynyt olen.Ihan miten urpous määritellään.Sulle se on kirjoitusvirhe:)Jotain kertoo susta kommenttisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaakaan adhd lukihäiriö.Työssäni pitää olla todella hyvä puhumaan.Hyvin menestynyt olen.Ihan miten urpous määritellään.Sulle se on kirjoitusvirhe:)Jotain kertoo susta kommenttisi
Sovitaan et mä oon se "urpo"nii eiköhän sul tuu hyvä mieli
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi hyvin erilaista kokemusta tinderistä. Ensimmäinen oli alle 35-vuotiaana, tekstinä pituus/paino ja koulutus. Kuvissa näkyi lemmikit ja matkailu. Kiinnostuneita miehiä riitti, mutta en jaksanut seuloa niistä sopivia 20+ treffien jälkeen. Joukkoon mahtui ghostaajia, yh-isiä, eritoten lyhyitä miehiä. Tapasin kaikkia, jotka osasivat/jaksoivat kirjoittaa edes jotenkin. Salimaket ja autoilla pullistelijat saivat ruksia heti. Olisi siltikin pitänyt olla tiukempi seula, koska lopulta väsyin tapaamaan uusia ihmisiä.
Toinen kokemus oli 35+-vuotiaana. Edelleen sama koulutus eikä lapsia. Tällä kertaa kirjoitin pidemmän tekstin harrastuksistani jne sekä laitoin kuvia, joista kiinnostuksenkohteeni käyvät paremmin ilmi. Tuloksena vain ja ainoastaan seksiseuran ehdottelijoita. Jopa ne nörtit olivat parisuhteessa etsimässä kimppakivaa. Kuvani ja tekstini olivat asiallisia. En lähtenyt yksillekään sohvatreffeille, vaan poistin koko sovelluksen.
Oletko kuvissa niukassa vaatetuksessa esim salilla? Laitatko edelleen profiiliin painon? Kun minulle ei ole tullut törkeitä ehdotuksia ollenkaan, mutta kuvat pääosin naamakuvia, painoa en ilmoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeetahan se on, myönnetään. Heti eron jälkeen varmaan 30 miehen kanssa deiteillä. Alkuun Eliittikumppanin kautta. Se vasta turha ja hidastempoinen olikin, ja edes näytille ei tullut kuin pari miestä per päivä. Myöskään se tarjonta ei ollut Tinderiä parempaa. Samoja sitoutumiskyvyttömiä ja pettäjämiehiå sielläkin on.
Jossain vaiheessa deittailu kävi jo työstä. Oli monet treffit viikossa, eikä niistä oikein koskaan mitään kehkeytynyt. Pahimmillaan oli kahdet treffit samana iltana. Häpeän sitä näin jälkeenpäin. Rahaakin paloi tolkuttomasti niihin 10 euron viinilaseihin ja takseihin, minä kun halusin aina maksaa omat kuluni.
Sitten eräänä iltana tapasin miehen, jonka kanssa viestittely oli sujunut kivasti. Nuo treffit menivät kuitenkin puihin: mies puhui koko ajan kovasti itsestään, enkä syttynyt hänen ulkonäöstään. Aikaakin oli vain 1,5 tuntia. Matkalla metroon mies summasi, miksi olisi hyvää seuraa. Lähetti heti viestiä, johon vastasin, että ehkä kavereina voidaan nähdä, mutta että en ole heti eron jälkeen valmis muuhun. Mies laittoi pari viestiä tuon jälkeen, enkä vastannut.
Väliin tuli korona, ja oli pakko pistää deitit paussille. Siinä parin kuukauden aikana olin yksin ja ehdin käydä läpi eroni sekä sen, mitä miehessä haen. Kevään vaihtuessa kesäksi avasin huvikseen taas Tinderin, vaikken uskonut ketään sieltä löytäväni. Vartin sisään huomasin, että tuttu deittimieshän siellä tykkäili. Tykkäsin takaisin - en tiedä miksi. Samassa alkoi Whatsapp laulaa - sama mies sielläkin. En jaksanut aloitella uusia keskusteluja muiden miesten kanssa, joten ryhdyimme taas viestittelemään. Viestiteltiin viikko useita kertoja päivässä. Mies pyysi taas ulos, mutta minulla oli lapset tuolla viikolla. Miehellä oli ratkaisu tähän: hän hakisi minut töistä puistokahville ja veisi autolla kotiin ennen kuin lapset tulisivat. Tapasimme ja halasimme, ja johan tuossa kosketuksessa oli sähköä ja kemiaa. Mies tuli hakemaan joka päivä töistä, ihan vaan saadakseen olla kanssani puolen tunnin ajan. Lopulta koitti lapsivapaa ilta, ja mies kutsui luokseen syömään. Suudeltiin ensimmäistä kertaa, ja hupsista, aamulla heräsin hänen luotaan.
Pian ollaan seurusteltu vuosi. Fyysinen kemia on vahva, viihdymme yhdessä muutenkin ja ajatuksemme käyvät yksiin. Mies juuri sanoi, että olen hänen suuri rakkautensa ja samalla paras ystävä. Tunnen itsekin samoin.
Jotain kohtaloa tässä oli, sillä tämä suhde oli mennä sivuun vain koska ekoilla treffeillä oli (miehestä riippumattomista syistä?) vähän tylsää, eikä ulkonäkö saanut syttymään. Sittemmin myös ulkonäkö alkoi miellyttää, ja nyt ajattelen olevani todella onnekas.
Antakaa siis niille deiteille useampi mahdollisuus! Entisestä suhteesta puuttui veto, joten siksi kai ajattelin, että jalat pitää mennä alta jo ekoilla treffeillä. Kemia kuitenkin voi syttyä myöhemminkin.
Tämä oli hyvä tarina.
Ja melko poikkeuksellinen. Tiedostit että "kemian" syttyminen on itsestäkin kiinni - itse asiassa juuri naisilla on näin. On paljon naisia jotka rakastuvat lähinnä kesällä, tietyssä kuukautiskierron vaiheessa, kun elämässä on stressivapaa jakso, kun he ovat nukkuneet yöllä hyvin, jne jne jne.
Ja toki sekin vaikuttaa sattuuko miehellä olemaan hyvä päivä. Hauska mies voi olla tylsää seuraa jos on vaikka ollut stressaava viikko ja jotain vastoinkäymisiä.
Ja silti nämä naiset uskovat että "kemiaa on tai ei ole".
Suurin osa naisista on juuri tällaisia. Odotellaan elokuvan romanttista kohtausta kun prinssi "vain ilmestyy jostain" ja räjähtävät tunteet heräävät.
Minä yritin yhden miehen kanssa 1,5 vuotta odottaa niitä kemioita. Ei kohdanneet. Hänen lisäkseen tapasin useita miehiä toisen ja kolmannenkin kerran. Jos sitä ei ollut ensitapaamisella, ei sitä tullut myöhemminkään.
Minusta tuo tarina vaikutti miehen kirjoittamalta.
Uskot mitä haluat, tämä on totuus ja nainen olen. Olin ennen nykyistä lähes 15 v miehen kanssa, jonka kanssa ei ollut kemiaa. Olisi pitänyt silloin luovuttaa kuukauden jälkeen. Silti niin vain kävi, että nykyisen kanssa ekoilka treffeillä ei ollut kemiaa. Tokilla hieman ja yhteisen yön jälkeen 100 %. En neuvo odottamaan kipinää 1,5 vuotta, mutta oman kokemukseni mukaan ekat treffit eivät vielä kerro mitään.
Mulle kemiaa on tunne haluanko koskea toiseen vai en. Miksi jatkaisin sellaisen kanssa johon en tahdo koskea?
Tämä.
Jos siellä Tinderissä vierähtää vuosia, niin jotain teette väärin. Ehkä silloin kannattaa vaihtaa strategiaa. Tavata se mies, jolta ei ekoilla treffeillä halunnut repiä vaatteita. Ja kuten sanottua, suhde lasteni isään oli tuhoon tuomittu ilman kemiaa. Sitä ei koskaan tullut, joten toisella kierroksella en halunnut tehdä samaa virhettä. Mutta alkuun sen virheen tein, että yksien deittien perusteella päätin, kiinnostaako mies vai ei. Ja selvästi miehetkin sitä tekevät.
Kyvyttömyys pysähtyä on Tinderin suurin ongelma, johon itsekin alkuun syyllistyin.
No minä komppasin tuota aiempaa kirjoittajaa. Tinderissä en tosin ole koskaan ollut, mutta yli 10 v sinkkuna kyllä. Vuosien varrelle ehti mahtumaan useampia deittailuviritelmiä niiden vähemmän kolahtavienkin miesten kanssa ja niiden lopputulemana oli aina kaikilla osapuolilla paha mieli. Opin, etten kertakaikkiaan pysty tyytymään ihmiseen jonka kanssa ei ole riittävän vahvaa kemiaa. Ja myös sen, että minulle se tulee nopeasti jos on tullakseen. Jälkikäteen tämä oli ainakin minulle se oikea ratkaisu. Kun se oikea sitten lopulta löytyi, ei siinä ollut enää mitään epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä tinderiä tavallisena miehenä. Se vasta turhauttavaa onkin. Maksimissaan muutama tykkäys kuukaudessa ja yksikään ei vastaa mitään
Lukeeko sulla jotain tekstiäkin vai onko pelkkä kuva?
En ees halua ajatella kuinka monta oikeesti hyvää tyyppiä oon sivuuttanut Tinderissä huonon profiilin takia. Vaikka olis hyvät kuvatkin.
Ihan vinkkinä nyt kaikille: jos tosissanne haluutte löytää sieltä jotain, niin kirjottakaa se profiiliteksti (jotain muutakin kuin pituus ja koulutus 😂). Ja koittakaa nyt vähän panostaa niihin kuviinkin 😊
Plussaa kyl siitä, että moni kirjoittaa ihan suoraan jos ei halua mitään vakavaa - kiitos siitä, osaan itse skipata ko. tyypit, koska randomsäätö ei lähtökohtaisesti kiinnosta itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Näin miehenä tinderissä olleena voin sanoa ettei se ole niin yksinkertaista. Oman kokemuksen mukaan vain pieni osa naisista arvostaa ns. tavallisia piirteitä ja vaikka mies olisi hyvä keskustelemaan jne, niin se ei vielä riitä. Pitää olla mielenkiintoiset harrastukset, paljon kavereita, näyttää siltä että on suosittu ja menestyy.
En itse jaksa enää pätkääkään sitä, että viestittelen viikon tai pari kiinnostuneen naisen kanssa. Sit tulee ekat treffit ja se on ihan semmosta perus juttelua ja näin, ehkä vähän pussailua. Kysyn et jatketaanko tapaamista, niin kuulemma käy, mut sit illalla tulee viestiä ettei ollu kipinää. Toista mahdollisuutta en saa. En ees tiiä, mikä itessä on vikana, kun vastaukset on et "susta sais hyvän kaverin, mut romanttiseen suhteeseen en tiiä". No näitä kavereita on nyt sit muutamia.
Oon jo miettiny et alan homoksi, kun miesten kanssa on nii paljon helpompi keskustella. Oon siis kokeillu tätä ja se ei oo semmosta säätämistä. Naisille en taida vaan riittää, liekö sit oon vaan nii huono tai jotain, mut sitä ei kerrota mulle ikinä.
Kipinää voi luoda flirttailemalla, johon voi varmasti löytää vinkkejä jostain. Tämä ei tarkoita, että pitäisi esittää jotain mitä ei ole, mutta tutustumisvaiheessa flirttailu on todella olennainen asia. Haluat luoda "😏-tunnelman" "😊-tunnelman" sijaan.
Jos pari päivää jaksaa viestitellä jotain vähän niin älä käytä termiä ghostaus. Ja jos tinder turhauttaa niin älä käytä sitä.
Moderni mies ei enää naista arkeensa tarvitse. Hän osaa huolehtia itsestään ja todennäköisesti tekee jo parempaa ruokaakin kuin ikäisensä nainen. Ts. perinteiselle parisuhteelle ei ole enää kysyntää. Siksi tapailusuhteista on tullut normi. Varsinkin eronneiden miesten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.
Näin miehenä tinderissä olleena voin sanoa ettei se ole niin yksinkertaista. Oman kokemuksen mukaan vain pieni osa naisista arvostaa ns. tavallisia piirteitä ja vaikka mies olisi hyvä keskustelemaan jne, niin se ei vielä riitä. Pitää olla mielenkiintoiset harrastukset, paljon kavereita, näyttää siltä että on suosittu ja menestyy.
En itse jaksa enää pätkääkään sitä, että viestittelen viikon tai pari kiinnostuneen naisen kanssa. Sit tulee ekat treffit ja se on ihan semmosta perus juttelua ja näin, ehkä vähän pussailua. Kysyn et jatketaanko tapaamista, niin kuulemma käy, mut sit illalla tulee viestiä ettei ollu kipinää. Toista mahdollisuutta en saa. En ees tiiä, mikä itessä on vikana, kun vastaukset on et "susta sais hyvän kaverin, mut romanttiseen suhteeseen en tiiä". No näitä kavereita on nyt sit muutamia.
Oon jo miettiny et alan homoksi, kun miesten kanssa on nii paljon helpompi keskustella. Oon siis kokeillu tätä ja se ei oo semmosta säätämistä. Naisille en taida vaan riittää, liekö sit oon vaan nii huono tai jotain, mut sitä ei kerrota mulle ikinä.
Kipinää voi luoda flirttailemalla, johon voi varmasti löytää vinkkejä jostain. Tämä ei tarkoita, että pitäisi esittää jotain mitä ei ole, mutta tutustumisvaiheessa flirttailu on todella olennainen asia. Haluat luoda "😏-tunnelman" "😊-tunnelman" sijaan.
Ai meneex se sillee "hei beipi lähetzä meille??? uuh mama hottis"
Make40v
Miehet mieltää tinderin seksisovellukseksi. 90 % miehistä hakee ystävää "laadukkaisiin hetkiin".
Tämä olisi ihan ok, jos kuvassa ei olisi kaljamahainen, ruokkoamaton, vastenmielinen ukko. Näille maksullinen seura lienee ainoa todellinen vaihtoehto saada nainen.
Loppuosa edustaa peräkamarin poikia tai ilmiselviä narsisteja.
Taitaa kaikki normaalit miehet olla jo varattuja. Tinderissä he eivät ainakaan ole.
Joo se kemia on kyllä jännä juttu. Itse tiesin suttuisesta kuvasta, että tämä on mun mies. Siinä miellytti kaikki. Parempi swaippailla vaan harvat ja valitut oikealle, jos ei nyt jtn seksiseuraa etsi.
Vierailija kirjoitti:
En ees halua ajatella kuinka monta oikeesti hyvää tyyppiä oon sivuuttanut Tinderissä huonon profiilin takia. Vaikka olis hyvät kuvatkin.
Ihan vinkkinä nyt kaikille: jos tosissanne haluutte löytää sieltä jotain, niin kirjottakaa se profiiliteksti (jotain muutakin kuin pituus ja koulutus 😂). Ja koittakaa nyt vähän panostaa niihin kuviinkin 😊
Plussaa kyl siitä, että moni kirjoittaa ihan suoraan jos ei halua mitään vakavaa - kiitos siitä, osaan itse skipata ko. tyypit, koska randomsäätö ei lähtökohtaisesti kiinnosta itseä.
Ihan oikeasti väität, että luet profiileita?
Eikö se nyt ole rehellisesti muutama millisekunti profiilikuvan arviointia ja oikee/vasen valinta on tehty..
Parhaat viedään heti käsistä. Tiedän tämän, koska nappasin yhden sellaisen. Hänellä oli tili ollut noin viikon, kun näin hänen profiilin, ja laitoin viestiä. Viikon päästä tapasimme, ja sitten jo seurustelimme ja poistimme profiilit.
Olin itse ollut jo muutaman kuukauden, joten tiedän kyllä, että minulla kävi uskomaton tuuri.
Muutoin sinne jäivät pyörimään ne aivan samat, joista kuulin myös kavereilta. Jopa seurustelivat muutaman viikon, sitten palasivat apajille.
Tuollainen alusta varmaan erityisesti houkuttaa tällaisia tyyppejä.
Sitoutuvat tyypit käyvät siellä kaksi viikkoa, löytävät kumppanin eivätkä tule takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Moderni mies ei enää naista arkeensa tarvitse. Hän osaa huolehtia itsestään ja todennäköisesti tekee jo parempaa ruokaakin kuin ikäisensä nainen. Ts. perinteiselle parisuhteelle ei ole enää kysyntää. Siksi tapailusuhteista on tullut normi. Varsinkin eronneiden miesten kohdalla.
Olet nyt ymmärtänyt parisuhteen väärin. Myöskin moderni nainen saa merkityksetöntä seksiä koska vaan ilman parisuhdetta, eikä hae taloudenhoitajan paikkaa.
Sieltä haetaan älyllistä ja romanttista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.
Nainen, nelikymppinen. Kun seulotaan pois öiset känniläiset ja amerikkalaiset everstit, sain pari yhteydenottoa viikossa. En ollut kolmea kuukautta kauempaa, koska todellinen kohtaamattomuus oli masentavaa, enkä halunnut alkaa kyynistyä.
Ilmaisin itseäni vähän huonosti, uskon toki että on ihmisiä jotka voivat ihastua ensisilmäyksellä. Itselleni vaan en usko sen olevan mahdollista, vahvakin ihastuminen on aina vaatinut ensin tutustumista. Näin meitä on erilaisia.