Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi

Vierailija
03.04.2021 |

Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:

- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.

Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????

Kommentit (708)

Vierailija
421/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.

Nainen, nelikymppinen. Kun seulotaan pois öiset känniläiset ja amerikkalaiset everstit, sain pari yhteydenottoa viikossa. En ollut kolmea kuukautta kauempaa, koska todellinen kohtaamattomuus oli masentavaa, enkä halunnut alkaa kyynistyä.

Ei kannata jäädä odottamaan, että miehet aloittavat keskustelun. Tinderissä nainen joutuu olemaan itse aloitteellinen, jos ne kunnollisimmat kiinnostavat.

Vierailija
422/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat viedään heti käsistä. Tiedän tämän, koska nappasin yhden sellaisen. Hänellä oli tili ollut noin viikon, kun näin hänen profiilin, ja laitoin viestiä. Viikon päästä tapasimme, ja sitten jo seurustelimme ja poistimme profiilit.

Olin itse ollut jo muutaman kuukauden, joten tiedän kyllä, että minulla kävi uskomaton tuuri.

Muutoin sinne jäivät pyörimään ne aivan samat, joista kuulin myös kavereilta. Jopa seurustelivat muutaman viikon, sitten palasivat apajille.

Tuollainen alusta varmaan erityisesti houkuttaa tällaisia tyyppejä.

Sitoutuvat tyypit käyvät siellä kaksi viikkoa, löytävät kumppanin eivätkä tule takaisin.

Olen täysin samaa mieltä. Oma mieheni ei voinut sietää Tinderiä, mutta suurimmalle osalle miehistä Tinder on elämäntapa.

Itse tein selväksi, että haen parisuhdetta, ja sitä hakivat mukamas myös tapaamani miehet. Vuosi mieheni tapaamisesta ja Tinderistä poistumisesta yksikään näistä miehistä ei seurustele. Olivat olleet treffien aikaan Tinderissä jo vuosia. Tätä se Tinder on. Jos käy mieletön tuuri, niin löytää helmen, ennen kuin muut naiset sen ehtivät napata. Merkitystä on sinnikkyydellä käydä lukuisilla ”turhilla” deiteillä, mutta myös ajoituksella ja tuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat viedään heti käsistä. Tiedän tämän, koska nappasin yhden sellaisen. Hänellä oli tili ollut noin viikon, kun näin hänen profiilin, ja laitoin viestiä. Viikon päästä tapasimme, ja sitten jo seurustelimme ja poistimme profiilit.

Olin itse ollut jo muutaman kuukauden, joten tiedän kyllä, että minulla kävi uskomaton tuuri.

Muutoin sinne jäivät pyörimään ne aivan samat, joista kuulin myös kavereilta. Jopa seurustelivat muutaman viikon, sitten palasivat apajille.

Sitoutuvat tyypit käyvät siellä kaksi viikkoa, löytävät kumppanin eivätkä tule takaisin.

Olen täysin samaa mieltä. Oma mieheni ei voinut sietää Tinderiä, mutta suurimmalle osalle miehistä Tinder on elämäntapa.

Itse tein selväksi, että haen parisuhdetta, ja sitä hakivat mukamas myös tapaamani miehet. Vuosi mieheni tapaamisesta ja Tinderistä poistumisesta yksikään näistä miehistä ei seurustele. Olivat olleet treffien aikaan Tinderissä jo vuosia. Tätä se Tinder on. Jos käy mieletön tuuri, niin löytää helmen, ennen kuin muut naiset sen ehtivät napata. Merkitystä on sinnikkyydellä käydä lukuisilla ”turhilla” deiteillä, mutta myös ajoituksella ja tuurilla.

No mulla meni yli viisi vuotta Tinderissä, vaikka etsin vain parisuhdetta ja olen kaikin puolin hyvä mies. En vain ollut tarpeeksi tai en itse tuntenut tarpeeksi ennen nykyistäni.

Tuuria vain, että kohtasimme. Ilman tätä kohtaamista saattaisin olla siellä vielä vuosien päästäkin. Ei se minusta huonompaa ihmistä tekisi. Kyynisemmän ehkä.

Vihasin koko sen viisivuotisen Tinderiä ja sitä maailmaa. Livenäkään en vain sopivaa naista löytänyt.

Vierailija
424/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki: siellä Tinderissä ei ole pakko olla.

Vierailija
425/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.

Olen 38 v nainen, profiili ollut 3kk. Matchien kokonaismäärää en tiedä tarkkaan kun suurin osa poistettu/poistanut/poistunut, mutta veikkaan n. 60. Näistä 50 tuli ekan kuukauden aikana.

Viestittelyjä aktiivisena 0, viimeksi sain aloitusviestin maaliskuun alussa. Noin kymmenelle olen lähettänyt itse ekan viestin, en ole saanut vastausta. Neljä miestä olen tavannyt, yksi kauhea, kaksi ok, ja yksi todella kiva, mutta hän ei tykännyt musta ja ghostasi kolmien treffien jälkeen (kysyin nähdäänkö uudestaan, ei vastausta). Nyt ei ole yhtään uutta matchia tullut pariin viikkoon.

Ihan ok, koska en etsi sieltä matchien määrää, viestitulvaa tai satoja deittejä. Mutta ei noita siis ole edes tarjolla minulle siellä :D.

Vierailija
426/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se kemia on kyllä jännä juttu. Itse tiesin suttuisesta kuvasta, että tämä on mun mies. Siinä miellytti kaikki. Parempi swaippailla vaan harvat ja valitut oikealle, jos ei nyt jtn seksiseuraa etsi.

Tämä näin. Minäkin tapasin yhden kiinnostavan. Kuvat herättivät jo mielenkiinnon, vaikka ois ne kuvat parempiakin voineet olla. Viestiteltiin, mutta hän perääntyi, ehkä pelkäsi tai jotain. Aistin kuitenkin, että hän oli ainakin vähän kiinnostunut. Mutta mä mietin häntä vielä toisinaan, vaikka "lopetettiin" jo kuukausia sitten.

Vierailija
427/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi hyvin erilaista kokemusta tinderistä. Ensimmäinen oli alle 35-vuotiaana, tekstinä pituus/paino ja koulutus. Kuvissa näkyi lemmikit ja matkailu. Kiinnostuneita miehiä riitti, mutta en jaksanut seuloa niistä sopivia 20+ treffien jälkeen. Joukkoon mahtui ghostaajia, yh-isiä, eritoten lyhyitä miehiä. Tapasin kaikkia, jotka osasivat/jaksoivat kirjoittaa edes jotenkin. Salimaket ja autoilla pullistelijat saivat ruksia heti. Olisi siltikin pitänyt olla tiukempi seula, koska lopulta väsyin tapaamaan uusia ihmisiä.

Toinen kokemus oli 35+-vuotiaana. Edelleen sama koulutus eikä lapsia. Tällä kertaa kirjoitin pidemmän tekstin harrastuksistani jne sekä laitoin kuvia, joista kiinnostuksenkohteeni käyvät paremmin ilmi. Tuloksena vain ja ainoastaan seksiseuran ehdottelijoita. Jopa ne nörtit olivat parisuhteessa etsimässä kimppakivaa. Kuvani ja tekstini olivat asiallisia. En lähtenyt yksillekään sohvatreffeille, vaan poistin koko sovelluksen.

Oletko kuvissa niukassa vaatetuksessa esim salilla? Laitatko edelleen profiiliin painon? Kun minulle ei ole tullut törkeitä ehdotuksia ollenkaan, mutta kuvat pääosin naamakuvia, painoa en ilmoita.

Salikuvia en ole ikinä laittanut. Enkä tuossa uudemmassa profiilissa enää kertonut mittojani. Vaatteet olivat asiallisia ja/tai tilanteeseen sopivia. En ole muutenkaan mikään tyrkky.

Vierailija
428/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vai oisko niin, etteivät miehet löydä muuten seuraa ja pakko edes jotain yrittää. Itselle tuo ei ole ainakaan elämäntapa, mutta aika hankalaa muuten tavata ihmisiä, sillä en käy bareissa juurikaan. Urheilun parissa kuluu aika, kahviloissa ja museoissa esim - no ei tällä hetkellä. En tosin ole enää aktiivinen Tinderissä, koska en löydä tuolta juuri mitään, mutta profiili löytyy kuitenkin. Aika vähissä tässä muutenkaan treffailut, joten ollaan tuolla sitten, jos vaikka joku korjaisi vielä pois.

Vierailija
429/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etten tajua ukkojen logiikkaa. Toisaalta hakevat seuraa ja toisaalta taas ei. Odottavat jotain mikä tulisi suht helposti?

Vierailija
430/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi hyvin erilaista kokemusta tinderistä. Ensimmäinen oli alle 35-vuotiaana, tekstinä pituus/paino ja koulutus. Kuvissa näkyi lemmikit ja matkailu. Kiinnostuneita miehiä riitti, mutta en jaksanut seuloa niistä sopivia 20+ treffien jälkeen. Joukkoon mahtui ghostaajia, yh-isiä, eritoten lyhyitä miehiä. Tapasin kaikkia, jotka osasivat/jaksoivat kirjoittaa edes jotenkin. Salimaket ja autoilla pullistelijat saivat ruksia heti. Olisi siltikin pitänyt olla tiukempi seula, koska lopulta väsyin tapaamaan uusia ihmisiä.

Toinen kokemus oli 35+-vuotiaana. Edelleen sama koulutus eikä lapsia. Tällä kertaa kirjoitin pidemmän tekstin harrastuksistani jne sekä laitoin kuvia, joista kiinnostuksenkohteeni käyvät paremmin ilmi. Tuloksena vain ja ainoastaan seksiseuran ehdottelijoita. Jopa ne nörtit olivat parisuhteessa etsimässä kimppakivaa. Kuvani ja tekstini olivat asiallisia. En lähtenyt yksillekään sohvatreffeille, vaan poistin koko sovelluksen.

Oletko kuvissa niukassa vaatetuksessa esim salilla? Laitatko edelleen profiiliin painon? Kun minulle ei ole tullut törkeitä ehdotuksia ollenkaan, mutta kuvat pääosin naamakuvia, painoa en ilmoita.

Salikuvia en ole ikinä laittanut. Enkä tuossa uudemmassa profiilissa enää kertonut mittojani. Vaatteet olivat asiallisia ja/tai tilanteeseen sopivia. En ole muutenkaan mikään tyrkky.

Kuvien suhteen kannattaakin pysyä asialinjalla. Muutoin alat saamaan hinta tiedusteluja.

Vierailija
431/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen nainen enkä mikään ostettavissa oleva hyödyke. Ellen löydä juuri sitä yhtä jolta koen saavani tukea, turvaa, lämpöä ja rakkautta - olen ilman.

Onko joku yrittänyt sitten ostaa sinut?

Vierailija
432/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen nainen enkä mikään ostettavissa oleva hyödyke. Ellen löydä juuri sitä yhtä jolta koen saavani tukea, turvaa, lämpöä ja rakkautta - olen ilman.

Joku yritti promota tyytymistä. Järkiliitot perustuvat varsin usein hyödyn tavoitteluun eikä tyytymisessä (järkiliitossa) ole mitään ideaa varsinkin, jos pärjäät vallan mainiosti yksinkin.

Vierailija
433/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla etten tajua ukkojen logiikkaa. Toisaalta hakevat seuraa ja toisaalta taas ei. Odottavat jotain mikä tulisi suht helposti?

Koitan selittää:

Sinkkumiehet hakevat samaan aikaan sekä helppoa seksiä, että pitkän ajan kumppania. Miehillä on naisille kolme kategoriaa:

1. Nainen jolta en halua seksiä enkä suhdetta

2. Nainen jonka kanssa voisin harrastaa seksiä, mutta en halua hänestä pidempiaikaista kumppania

3. Nainen jonka haluan vakavaan parisuhteeseen

Miehet siis etsivät jatkuvasti sekä kakkos- että kolmostyypin naisia. Jos saat itse vain seksiehdotuksia mutta et muuta, niin lienee aika helppo tässä vaiheessa päätellä mihin kategoriaan kuulut...?

Vierailija
434/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitan selittää:

Sinkkumiehet hakevat samaan aikaan sekä helppoa seksiä, että pitkän ajan kumppania. Miehillä on naisille kolme kategoriaa:

2. Nainen jonka kanssa voisin harrastaa seksiä, mutta en halua hänestä pidempiaikaista kumppania

Miehet siis etsivät jatkuvasti sekä kakkos- että kolmostyypin naisia. Jos saat itse vain seksiehdotuksia mutta et muuta, niin lienee aika helppo tässä vaiheessa päätellä mihin kategoriaan kuulut...?

3. Tilausvaimot. Sopivat loistavasti laskemoiville hakijoille. Molemmat on yhtä mulkkuja ja saavat haluamansa.

Vierailija
435/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yritti promota tyytymistä. Järkiliitot perustuvat varsin usein hyödyn tavoitteluun eikä tyytymisessä (järkiliitossa) ole mitään ideaa varsinkin, jos pärjäät vallan mainiosti yksinkin.

Olen samaa mieltä, eipä järkiliitossa paljon järkeä nykypäivänä ole.

Ainoa poikkeus mitä keksin on sellainen tilanne, jossa ihminen ei ole riittävän kilpailukykyinen saamaan haluamansa kaltaista kumppania, mutta haluaa silti lapsia. Tuollaisessa tilanteessa joku saattaa tyytyä, jotta saa perheen. Surullisia tapauksia, mutta tietyllä tasolla ymmärrän.

Vauvapalstalla oli hiljattain ketju jossa kysyttiin oletko tyytynyt kumppaniisi. moni vastaaja tunnusti että oli ottanut miehen jota ei rakasta, koska pelkäsi muuten jäävänsä ilman lapsia.

Vierailija
436/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitan selittää:

3. Tilausvaimot. Sopivat loistavasti laskemoiville hakijoille. Molemmat on yhtä mulkkuja ja saavat haluamansa.

Mä oon aika laskelmoiva m*****, mutta tilausvaimo ei toimisi mun tapauksessa. Edellytän nimittäin että se 3. kategorian nainen myös rakastaa minua kuten minä häntä.

Vierailija
437/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaja meni Tinderiin

10 vuotta sitten hän surmasi ex-tyttöystävänsä. Vapauduttuaan hän on vainonnut, pahoinpidellyt ja raiskannut naisia. Miten se on mahdollista?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68be5da5-9ef0-4bc8-8517-530f2f6fcd84

Pystyykö joku lukemaan jutun?

438/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni eniten tinderissä vituttaa:

- äitylit

- vauva.fi -käyttäjät

- valkoroskaiset äitylit

- työttömät äitylit

Vierailija
439/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitan selittää:

Ja tuollainen yleensä näkyy miehestä päälle päin joten siinäpä syy miksi sinun on vaikea löytää seuraa.

Vierailija
440/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteistä. Et kelpaa niille korkeat laatuvaatimukset omaaville miehille ja ne toisen pään miehet eivät kelpaa sinulle.