Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi

Vierailija
03.04.2021 |

Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:

- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.

Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????

Kommentit (708)

Vierailija
701/708 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä palstoja lukee niin ei ainakaan halua missään nimessä erota. En löytäisi kyllä uutta kumppania enää ikinä. Niin kovat on vaatimukset nykyään.

170 cm pitkänä naisena olisin liian pitkä ja vielä keski-ikäinen jo. Onneksi olen naimisissa.

Vierailija
702/708 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan miten tiukkoja naiset ovat miehen pituuden suhteen, mutta entä sitten miehet naisten pituuden suhteen? Mä olen 168cm nainen ja KUKAAN, edes pitkä mies, ei pidä mun pituudesta. Kaikki miehet haluavat korkeintaan 160cm naisen omasta pituudesta huolimatta, eli nimenomaan miehet ovat vaativia naisten pituuden suhteen. Ja vielä SEN LISÄKSI koko kropan kaikki mittasuhteet pitää olla täydelliset. Pienet A-kupit, maksimissaan C:t ja niidenkin pitää olla pyöreät pallot (kuinka monella isorintasella on terhakat pyöreät rinnat?) tämän lisäksi vaaditaan, että nainen on koulutettu, mutta ei liian koulutettu jne. Naisen pitäisi myös olla 18v ikuisesti. Minä olen hiukan päälle parikymppisenä jo liian vanha ikäisillenikin.

Itse olen 186cm mies ja mulle naisen sopiva pituus on noin 160-176cm. Plus miinus pari senttiä jos oikein säväyttävä tapaus osuu kohdalle. Joten älä sentään ihan noin rankasti yleistä meidän preferenssejä puolestamme. ;)

Minä olen 171cm mies ja sopivin pituus olisi 155-180cm, mutta jos tuota pidempi tai lyhyempi nainen osoittautuisi kivaksi niin pituusero ei haittaisi ollenkaan.

Olen 170 cm pitkä nainen eikä minulle miehen pituudella ole merkitystä, mutta olen varattu ja mies sanoi, että ikinä en hänestä tule eroon pääsemään. Miestä ei haittaa olenko hoikka vai ylipainoinen tai onko pitkät hiukset vai lyhyet.

No pitkät hiukset minulla on eikä ole tatuointeja eikä lävistyksiä eikä tule. Korvikset on kyllä.

Mutta ihanaa on, että kelpaan miehelleni minkä painoisena ja millaisilla hiuksilla tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/708 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on vain sellaiset jotka ei parisuhdetta saa muuten.

TÄmä koskee miehiä ja naisia.

Kyllä ap, myös sinua.

Miksi ihmeessä kukaan menisi Tinderiin etsimään parisuhdetta jos olisi saanut sellaisen muualta? Oletko vähän yksinkertainen?

Kyllähän sinne voi mennä parisuhdetta etsimään. Varsinkin jos on pinnallinen ihminen ja nyt korona aikana se on varmasti hyvä heille. Omat suhteet ovat löytyneet pääsääntöisesti oikeasta elämästä mutta nyt varsinkin korona aikana vietän kyllä "aikaa" okc puolella.

Mielenkiintoista, olen siis PINNALLINEN kun olen Tinderissä etsimässä parisuhdetta. 

Hmm. 

Nämä "kyllä ne livestä pitää löytää ne kumppanit" (manspleinaajat) alkaa hiljalleen ärsyttää.

Asun maalla,pienellä paikkakunnalla. En ole koskaan harrastanut kapakoissa käymistä (koska en juo), en tykkää tanssia. Työpaikka 99% naisvaltainen, eli työkuvioissa ei tule ketään "tarjolle". Harrastuksissa ei ole myöskään ketään "otettavaksi", kun muutamat mukana olevat miehet varattuja. 

Kaupassa olen joskus aloitellut jutun tynkää, ei mitään jakoa. Ei kukaan ole koskaan missään tullut juttelemaan livessä minulle. (Kuinka paljon suomalaiset muutenkaan menee tuntemattomalle selvin päin puhumaan??)

Kertokaapa te "oikeasta elämästä se kumppani pitää löytää", että MISTÄ minä sellaisen löytäisin?

Koska kokemus on nyt osoittanut, että nämä Tinderit ja muut ovat ainoa paikka, jossa liikkuu ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja johon voisin "törmätä".

Pahoittelut, että olen näin pinnallinen.

Vierailija
704/708 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap, myös sinua.

Miksi ihmeessä kukaan menisi Tinderiin etsimään parisuhdetta jos olisi saanut sellaisen muualta? Oletko vähän yksinkertainen?

Kyllähän sinne voi mennä parisuhdetta etsimään. Varsinkin jos on pinnallinen ihminen ja nyt korona aikana se on varmasti hyvä heille. Omat suhteet ovat löytyneet pääsääntöisesti oikeasta elämästä mutta nyt varsinkin korona aikana vietän kyllä "aikaa" okc puolella.

Mielenkiintoista, olen siis PINNALLINEN kun olen Tinderissä etsimässä parisuhdetta. 

Hmm. 

Nämä "kyllä ne livestä pitää löytää ne kumppanit" (manspleinaajat) alkaa hiljalleen ärsyttää.

Asun maalla,pienellä paikkakunnalla. En ole koskaan harrastanut kapakoissa käymistä (koska en juo), en tykkää tanssia. Työpaikka 99% naisvaltainen, eli työkuvioissa ei tule ketään "tarjolle". Harrastuksissa ei ole myöskään ketään "otettavaksi", kun muutamat mukana olevat miehet varattuja. 

Kaupassa olen joskus aloitellut jutun tynkää, ei mitään jakoa. Ei kukaan ole koskaan missään tullut juttelemaan livessä minulle. (Kuinka paljon suomalaiset muutenkaan menee tuntemattomalle selvin päin puhumaan??)

Kertokaapa te "oikeasta elämästä se kumppani pitää löytää", että MISTÄ minä sellaisen löytäisin?

Koska kokemus on nyt osoittanut, että nämä Tinderit ja muut ovat ainoa paikka, jossa liikkuu ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa ja johon voisin "törmätä".

Mitäs femsplainaajat sanookaan miehille... lopeta se ulìna ja harrasta jotain sellaista jota vastakkainen sukupuoli harrastaa.

Tai kuoli yksinäisyyteen.

No ok, naiset sanoo vielä vähän rumemmin.

Vierailija
705/708 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap, myös sinua.

Hmm. 

Onhan deittimaailma oikeata elämää mutta valitettavasti harvoin on todenperäistä. Minun oli pakko sivusta huudella, nyt kun kerroit että asut pienellä paikkakunnalla ja maalla. Kannattaa kyllä käyttää ihan jotain muuta kuin tinderiä.

Vierailija
706/708 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hermo menee tuohon Tinderiin. Joka ikinen kivan oloinen mies on kuitenkin pelkän panon perässä oleva häntäheikki.. Jo noi profiilit sen paljastaa, etsin jotain kevyttä ja helppoa, jep eli panoja. Avoimin mielin, jep panoja etsii. Veikkaan, että en ole ainoa joka siellä on itsensä satuttanut ja tullut ghostatuksi. Veikkaan myös, että tulen olemaan yksin koko lopun elämäni, sen verran ääliömäisiä miehiä on tarjolla.

Vierailija
707/708 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä hermo menee tuohon Tinderiin. Joka ikinen kivan oloinen mies on kuitenkin pelkän panon perässä oleva häntäheikki.. Jo noi profiilit sen paljastaa, etsin jotain kevyttä ja helppoa, jep eli panoja. Avoimin mielin, jep panoja etsii. Veikkaan, että en ole ainoa joka siellä on itsensä satuttanut ja tullut ghostatuksi. Veikkaan myös, että tulen olemaan yksin koko lopun elämäni, sen verran ääliömäisiä miehiä on tarjolla.

Sinulle hyvänä viestinä se että ihmiset eivät käytä Tinderiä löytääkseen elämänkumppaneita vaan seksikumppaneita. Jos et ole kiinnostunut olemaan jälkimmäinen, ei kannata tuhlata turhaan omaa kallisarvoista aikaa tuon sovelluksen syövereissä. Toivottavasti löydät itsellesi mukavan kumppanin jollain muulla tavalla.

Vierailija
708/708 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty houkuttelemaan sellaista miestä jonka haluaisit, niin sitten jäät yksin. Ei se sen kummempaa ole.

Koko ajan ihmiset löytävät toisiaan, perustavat perheitä ja menevät naimisiin. Jos sinun kilpailukykysi parisuhdemarkkinoilla ei tuohon riitä, niin vika on vain sinussa itsessäsi.