Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
161/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, millaista työtä mies tekee? Onko sellaista, että voi olla työmatkoja, joilla voi selittää poissaoloaan mahdolliselle vaimolle?

Hän on johtotehtävissä eikä hänellä ole työaikaa. En kovin tarkkaan tunne hänen rutiinejaan, kun eihän me olla tavattukaan kuin vähän yli kaksi kuukautta, parina kolmena iltana viikossa ja joskus nopeilla lounailla ennen sulkua. Noista illoista osa on yön yli tapaamisia.

Ap

Vierailija
162/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap nostat kissan pöydälle ja vaadit päästä miehen luo kylään. Kerro sitten meille oliko siellä hämmästynyt vaimo vastassa.

Tää menee jännäksi!

No siis en vaadi. En vaadi keneltäkään mitään, mutta toki haluan tietää, mikä on tilanne ylipäätään.

Ap

Selkeästi AP aavistaa asian todellisen laidan (että mies on varattu) mutta itseään suojellakseen yrittää kieltää asian. Et halua katsoa totuutta silmiin koska se tietää särkynyttä sydäntä.

Itse loukkaantuisin moisesta petoksesta niin paljon että menisin taatusti miehen kotiin tai mökille yllätysvierailulle.

Mikä tuossa nykyisessä tilanteessa on petos?! Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla: turha lähteä hysterisoitumaan, mutta hyvä on selvittää asia mahd. pian, koska se vaivaa. Voihan asioita selvittää myös ilman, että on jo etukäteen ylikierroksilla saatu että ryntää mielipuolisena yllättäen miehen kämpille!

Ei tarvitse mielipuolisena rynnätä miehen kämpille vaan ihan normaalisti ja rauhassa. Mies on aiemmat vierailut niin hienovaraisesti torpannut ettei ap ole edes varma miten suunnitelma on aina muuttunut. Miehellä on perhe aivan saletisti, siitä ei ole epäilystäkään. Siksi kyseessä on petos koska on uskotellut Ap lle olevansa sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap nostat kissan pöydälle ja vaadit päästä miehen luo kylään. Kerro sitten meille oliko siellä hämmästynyt vaimo vastassa.

Tää menee jännäksi!

No siis en vaadi. En vaadi keneltäkään mitään, mutta toki haluan tietää, mikä on tilanne ylipäätään.

Ap

Selkeästi AP aavistaa asian todellisen laidan (että mies on varattu) mutta itseään suojellakseen yrittää kieltää asian. Et halua katsoa totuutta silmiin koska se tietää särkynyttä sydäntä.

Itse loukkaantuisin moisesta petoksesta niin paljon että menisin taatusti miehen kotiin tai mökille yllätysvierailulle.

Mikä tuossa nykyisessä tilanteessa on petos?! Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla: turha lähteä hysterisoitumaan, mutta hyvä on selvittää asia mahd. pian, koska se vaivaa. Voihan asioita selvittää myös ilman, että on jo etukäteen ylikierroksilla saatu että ryntää mielipuolisena yllättäen miehen kämpille!

Ei tarvitse mielipuolisena rynnätä miehen kämpille vaan ihan normaalisti ja rauhassa. Mies on aiemmat vierailut niin hienovaraisesti torpannut ettei ap ole edes varma miten suunnitelma on aina muuttunut. Miehellä on perhe aivan saletisti, siitä ei ole epäilystäkään. Siksi kyseessä on petos koska on uskotellut Ap lle olevansa sinkku.

Jos miehellä olisi perhe tai pelkkä vaimo, miksi hän olisi tavannut aapeeta niin kauan eikä vain kerran tai kaksi? Miksi hän ottaisi riskin jäädä kiinni?

Vierailija
164/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää menee jännäksi!

Ap

Jos miehellä olisi perhe tai pelkkä vaimo, miksi hän olisi tavannut aapeeta niin kauan eikä vain kerran tai kaksi? Miksi hän ottaisi riskin jäädä kiinni?

Ei tuo ole edes kauan :D

Kirjoita Googleen hakusana ”kaksoiselämä” niin löydät sivukaupalla juttuja kun naisia on viety kun litran mittaa ja petetty vuodesta toiseen.

Vierailija
165/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on ehkäisy kunnossa.

Vierailija
166/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kasvattaa k a n n a b I s t a kotona?

No ei vaan, mutta osittain ohiksena, vaikka juttu onkin tuore ja tuoreet jutut aina hiukan herkkiä, niin ap:na kyllä miettisin siltäkin kantilta, että millanes suhde sellainen on, jossa ei uskalleta suoraan kommunikoida? Niin kuin aiemmissakin viesteissä on sanottu, eihän sitä tarvii mitenkään hyökkäävästi tai kuullustellen ilmaista vaan ihan kevyesti että hei, tajusin just että ei olla vielä vietetty iltaa sun kotona!

Olin itse nuorempana kanssa sellainen etten oikein uskaltanut ottaa puheeksi mua vaivaavia asioita tapailusuhteissa. Sitten koin jonkun heurekan, ajatellen just että jos meillä on jo intiimiä kanssakäymistä, niin todellakin voin ottaa puheeksi ja että tapailun tarkoitushan on nimenomaan tutustua toiseen ihmiseen.

Kissa pöydälle ap!

No juurikin näin! Törmäsin kerran ihanan mummon kommenttiin lapsenlapselleen seurustelusta: "Jos voit laittaa miehen kalun suuhusi, silloin voit myös puhua ihan mistä tahansa hänen kanssaan".

Vierailija
167/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Eli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi? 

Ei asukastietoja saa kukaan ulkopuolinen. Miksi tätä ehdotetaan? Mistä te sen tarkistaisitte?

Ihan vaan soittaa ja kysyy, ketkä on kirjoilla osoitteessa X. Julkista tietoa jos ei ole laittanut salaiseksi.

Itse olen yhden kaverin etäsuhde "poikaystävän" saanut näin kiinni, olikin kotona raskaana oleva vaimo. Hups!

Vierailija
168/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää menee jännäksi!

Ap

Mistä sä oot keksinyt ton "hienovaraisesti torpannut vierailut"? He eivät ole vielä puhuneet asiasta. Voi olla, että mies on petturi, mutta nyt ei ole vielä mitään syytä olla varma siitä. Ap vaikuttaa järkevältä ja eiköhän ota asian puheeksi seuraavan kerran heidän tavatessaan.

Vierailija
169/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Ei asukastietoja saa kukaan ulkopuolinen. Miksi tätä ehdotetaan? Mistä te sen tarkistaisitte?

Ihan vaan soittaa ja kysyy, ketkä on kirjoilla osoitteessa X. Julkista tietoa jos ei ole laittanut salaiseksi.

Itse olen yhden kaverin etäsuhde "poikaystävän" saanut näin kiinni, olikin kotona raskaana oleva vaimo. Hups!

Soittaa minne?

Ei osoitteen perusteella saa luovuttaa henkilön tietoja, edes nimeä.

Vierailija
170/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, millaista työtä mies tekee? Onko sellaista, että voi olla työmatkoja, joilla voi selittää poissaoloaan mahdolliselle vaimolle?

Hän on johtotehtävissä eikä hänellä ole työaikaa. En kovin tarkkaan tunne hänen rutiinejaan, kun eihän me olla tavattukaan kuin vähän yli kaksi kuukautta, parina kolmena iltana viikossa ja joskus nopeilla lounailla ennen sulkua. Noista illoista osa on yön yli tapaamisia.

Ap

Nooh...Onkos hänellä lapsia, ja jos, niin minkä ikäisiä? Luin ketjun läpi mutta saattoi mennä ohi.

Vierailija
171/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös osoitetiedustelusta saa kaikki osoitteet? Soittamalla 06000-1000 vai mikä se puhelinnumero nyt onkaan?

Vierailija
172/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro vähän lisää miehestä...

Vierailija
173/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Soittaa minne?

Ei osoitteen perusteella saa luovuttaa henkilön tietoja, edes nimeä.

Ai sun mielestä nimellä saa osoitteen mutta osoitteella ei nimeä 😆

Vierailija
174/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin kerran numerotiedustelusta saamaan selville, että samassa osoitteessa asui miehen kanssa kaksi henkilöä, joista toinen alaikäinen. Tadaa, niinhän se sitten oli kuten epäilin. Kas kun tapasimme aina minun luonani.

Vierailija
175/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä onnistuin kerran numerotiedustelusta saamaan selville, että samassa osoitteessa asui miehen kanssa kaksi henkilöä, joista toinen alaikäinen. Tadaa, niinhän se sitten oli kuten epäilin. Kas kun tapasimme aina minun luonani.

Ja ihan kaikki muutkin onnistuu tässä. Siitäpä syystä itselläni onkin tietojen luovutuskielto, tosin mitään ketunhäntää ei ole kainalossa vaan ihan yleisen turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
176/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää menee jännäksi!

Ap

Koska munallaan ajatteleva itsekäs narsisti ei välitä. Koska hänellä on aina selitys valmiina. Minä olen ollut joskus toinen nainen ja liikuimme miehen kanssa pitkin poikin julkisesti yhdessä, söimme ravintoloissa, matkustimme ulkomaille. Totuus on usein tarua ihmeellisempää.

Vierailija
177/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko APlla osoite selvillä? Jokos AP soitti numerotiedusteluun?

Vierailija
178/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa vähän tasokkaammalta naiselta, joka ei soittele mihinkään.

Vierailija
179/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa vähän tasokkaammalta naiselta, joka ei soittele mihinkään.

Asioiden selvittäminen, jotta voi jatkaa luottavaisemmin mielin miehen kanssa on sinusta tyylitöntä? Taidat olla hieman naiivi.

Vierailija
180/1216 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahin painajainen. Omasta kodista ei pääse pakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä